1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wil je weten wanneer jouw reward pack komt CHECK THIS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lenntheman, 22 mei 2002.

1. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook NBA ID 2002, ook niks van gehoord. Is die trouwens al verkrijgbaar in de winkels en duurt het daarom allemaal wat langer???

2. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Jongens doe toch eventjes rustig ;-) Je krijgt het reward pack heus wel of je hem nou nu of morgen krijgt wat boeit het ;-) Ik kan best begrijpen dat je het snel wild hebben maar maak er toch niet zo een " HAISHA" van . Denk je dat je er wat mee opschiet door het hele forum vol te douwen met posts over het reward pack ... ?? laatste paar dagen hoor je alleen maar pietje heeft zen paketje al en die heeft hem later opgestuurd maar ik hem hem nog steeds niet ... jezus man maak je niet zo druk ik zou mij pas na 28 dagen druk maken maar beslist niet eerder.
    Geduld is een schone zaak. Respect shaba }:]

Laatst bewerkt: 23 mei 2002
  3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Heej CyberDude, klopt wel wat je zegt maar de 28 dagen zijn nu voorbij iig wel voor mij :mad:
    Lets all just relax

4. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
    nou, als ik binnen die 28 verwerkingsdagen niks heb, zal ik toch maar ff moeten bellen.. maar ik wacht voorlopig geduldig af.

5. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Nou je hebt gelijk (hantheman) in jouw geval is er inderdaad een reden om je enigzins druk te maken over het hoe en wat. Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie hem snel krijgen. ( ik heb hem zelf ook nog niet overigens pas 21 mei op de post gedaan :+ )

6. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  7. Fonzie

Fonzie Zeeuwsmeisjeman

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook !!

ik vroeg zo wanneer ik reward pack kreeg , moest serial number geven , en toe zei ze iets van een systeem da down was of iets in die aard , en ik moest week later terugbellen , ma zo te horen opt forum zal ik m'n games rond de 1ste juni wel krijgen, heb form verstuurd op 25 april zonder bonneke , en gister nog es met bonneke !

8. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    CyBeRDuDe je hoeft hier niet te kijken als jij het erg vindt dat iedereen met reward pack bezig is (jij hebt um vast al) dan open je die threads over reward packs toch niet.

9. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb net gebeld en kreeg een rare gozer met een Frans accent aan de lijn die ik nauwelijks kon verstaan. Krijg rond 5 juni m'n reward pack, maar ik ben gerustgesteld dat 't formulier in ieder geval is aangekomen :)

*wacht geduldig af*

Twee weekjes wachten, moet niet al te moeilijk zijn :)

10. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol geing die hulp lijn.
    een engelse (wel niet haar moedertaal denk ik).
    Weer dezelfde crap MAAR nu zeggen ze dat ze he zo druk hadden dat ze de 28 dagen niet gaan halen!!
    Mijn serie nummer was nog niet eens in hun systeem ]:-

11. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz ik kreeg zo'n vrouwke aan de lijn:
    Ik: Hello, my name is Koen, and I wanted to know when I will receive my reward pack.
    Zij: Yes, but it could take longer then 28 dayes.
    Ik: But if I give you my serial number, can yo then check it in the computer?
    Zij: Ok, give your serial number please.
    Ik:..............
    *tijdje stil*
    Toen sprak zij mijn naam heel vaag uit en zij ze dat ik het in twee a drie weken zou ontvangen....:mad:

12. jaapeman

jaapeman in the flesh

Leuk Bevonden:
    0
    whaha ik heb ook gebeld en ze zijden dat ik niet moest zijken en nog maar even moest wachten en toen zij ze me e-mail maar ik verstond geen reet van wat ze zij dus ik ging helemaal moeilijk doen over het adres echt grappig :D :D

maar ze wiste niet de echte datum waarop ik hem zou krijgen dus dat word maar weer voor de deur zitten elke dag:mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 23 mei 2002
  13. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Hai X-Box Player als je nou eerst eens zou lezen wat ik schreef en vervolgens pas een reply zou geven. ( als je goed gelezen had dat wist je dus dat ik hem pas 21 MEI 2002 heb opgestuurd en het reward pack dus nog niet binnen heb.) ]:-

Maar jah dat terzijde 8) Okay but let's get to the point ik vind wel dat ik enigzins gelijk heb maar jah wie ben ik...
    Respect Shaba }:]

14. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    woehaa!!morgen zijn mij 28 dagen voorbij, waarschijnlijk wordt dat bellen:mad: =( }:]

15. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    =(******LIJERS VAN MICROSOFT!!!!=(
    ik bel net ff.... krijg ik zo'n irritant slissende engels pratende gay aan de telly... vraagt hij me m'n serienummer... ik zeg zo die shit... hmmm i can't find it in the computerrrrr.... so maybe we can try it with your name... ik spel me achternaam... hmmm it isn't in the computer either... what is your first name?... ik spel het voor em J-E-R-M-A-I-N!!!!hmmm i can't find it either... maybe it's because of the amount of forms.. blablabla... DAN WIL JE DIE MENSEN TOCH KLAPPEN???? IK HEB DAT KAOLLO FORMULIER 25APRIL OP THE BUS GEDAAN.... dan lees ik hierzo dat mensen die het later hebben gestuurd het al hebben, waarom doen ze het niet op die fucking FIFO manier!¿!?!¿=(

(sorry voor al dat gescheld, maar ja dit is wel lastig)
    hihihihi
    latros
    JeRmAiN

16. d0t

d0t Xbox play0r

Leuk Bevonden:
    0
    Jah er zijn ook formulieren die nog niet ingevoerd zijn
    dan duurt het zeker meer dan 10 dagen
    zei dat mens
    mijne was al wel ingevoerd
    Heb medelijden met je
    :mad:
    Moet je gewoon nog een x bellen misschien krijg je wel iemand anders. Ik kreeg net zon Jo of zo aan de lijn, een vrouw, misschienis die niet zo dom en kan ze het wel vinden
    greetz

17. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij zei dr eentje " it isn't because I can't tell you exactly when it's coming, that it will take long"
    n soort valse hoop neem ik aan

18. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    ik had vanmiddag ook even gebeld.

en inderdaad het serialnr werd gevraagt

en hij kon me vertellen dat ik m kreeg in de week van 27 mei!!!!!

komende week dus.

heb het formulier 25 april op de bus gedaan

het was vandaag mijn 28 ste dag =(

dus ik dacht ff bellen

maaaaaaaaar hij komt komende week:D

19. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vanmiddag ook ff gebeld, en toen zeiden ze dat mijn formulies al processed was, en dat ik de spellen binnen 2 weken thuis bezorgd krijgt, de reden dat ze zo laat waren was een storing ofzoiets

20. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik gaa om 16 uur bellen als ik um nie heb

Deel Deze Pagina