1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wil jij mij helpen ?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Jerreby, 5 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ohw, I did not no O-)

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En of je daar een hoop geld mee verdienen kunt.
    Ik hoorde op Radio 555 van een paar studenten die in één ochtend meer dan 300 euro hebben opgehaald alleen met het verzamelen van lege kratjes.
    Kijk, dát noem ik een lovenswaardige actie.

Maargoed, ik heb al uitgelegd waarom ik het een beetje een vreemde actie vind.

Ik vind het wél top dat je op 12-jarige leeftijd 25 euro van je zakgeld doneert. Das niet niks op die leeftijd.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat die pa heeft gedacht, die 10.000 haalt ie nooit :+

*edit* met kliks-banners kan je echt wel duizenden euros verdienen in een weekje.. 10.000 kliks x 0,10 = 1000 euro...
    Meeste banners zijn +/- 0,02 ~ 0,09 waard. Maar je hebt ook vaste banners van 0,10 of 0,19 zelfs...

Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  4. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, een pittige discussie over het verzamelen van flessen en oud papier ten opzichte van het opzetten van een website om 10 000 bezoekers te halen :).

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel leuk bedacht, maar zie net als veel anderen het nut van die site niet, als je geld wilt over maken, maak jet tog gewoon over??
    (t kan trouwens aan firefox liggen maar k zie nergens een bannner op die site)

(k hebm ff ge-edit want de laatste zin werd een beetje verkeerd opgevat, sorry van my dat k m verkeerd geformuleerd had)

6. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, er zijn alleen maar een mannetje of 150 000 omgekomen, plus miljoenen slachtoffers zonder huizen: maar ik begrijp er ook niks van :{...

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed Zo Jongen Go For It!

8. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ey ik kwam wel op een goed idee toen ik dit zag, als je nou een hoop reclame op die site zet... dan kun je met die mensen waar je reclame voor maakt ook een bedrag afspreken dat zij storten op 555! Die mensen vinden het heus niet erg dat er 10000 keer gekeken wordt naar hun reclame en zo gaat er meer geld naar 555!

9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Als ze direct naar giro 555 storten, dan heb je daar zelf verder geen toezicht op. Als ik bijvoorbeeld een Xbox-spel verkoop ten bate van Giro 555 en ik laat de koper het bedrag direct op giro 555 storten, dan kan ik niet controleren of hij nou alles stort, een deel ervan of helemaal niks. In een situatie als deze vind ik dat je zowel als bedrijf als particulier geen misbruik moet maken, maar toch moet je zelf controle hebben, vrees ik.

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    .. dan laat je het eerst op je eigen rekening storten. Ik denk echter niet dat ze geld voor 555 in hun eigen zak gaan steken hoor

11. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb even 300x de pagina refreshed :)

12. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Denk dat die banner die 125 euro vergoed, hoe meer bezoekers, hoe meer geld hij krijgt voor die banner..

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De foto van Leon kan erop O-)

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lees zijn startpost nog eens ;)
    Je gaat overigens wel erg hard.

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Geld KRIJGEN voor de 555 banner? :+

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daar kom je wel vrij laat mee, denk dat iedereen het na een hele dag actievoeren wel zat is, en dat is niet geheel onterecht.

En trouwens, jouw idee is al lang uitgevoerd. Op 31 december berichtte Flabber al over www.steunazie.nl (nu uit de lucht geloof ik), waar een hele serie banners op een site gezet was om zo geld in te zamelen voor giro 555. Kijk, dán ben je websitebouwenderwijs goed bezig :cool:

Ja, nuttig :{

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    GROTE UPDATE:​

1. Iemand mailden het volgenden: € 10,-- van mij als je de 25000 haalt.

Dus KLIKKEN.. KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Alvast bedankt

18. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen wel eens dat alle kleine beetjes helpen, maar eh :p.

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uhm, en nu wil je wel dat iedereen gaat refreshen? Anders sta je even niet achter je eigen principes. :{

20. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn mening is dat dit echt belachelijk is.. als je geld wilt storten doe het dan. Moeten 10.000 mensen (uitgaand van het aantal hits) zien dat jij 25 euro wilt storten. :l
    Je word niet gesponserd of iets dergelijke, wat de site dus ook overbodig maakt.
    en je teller is fraude gevoelig, niet dat het uitmaakt..

en waarom staat deze topic nog steeds in deze forum ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina