http://www.gamespot.com/all/news/news_6076760.html Ik zou sowieso even wachten met aanschaffen van de PS2, om te zien of dit bericht klopt en of dit ook naar Europa komt.
ik zou wel voor de silver edition want je heb kans dat je m over een tijd voor veel kan door verkopen. Er zijn vast wel gasten die die dingen gaan sparen enzo.
en zie dit bericht om te zien dat het echt onzin is volgens mij. Een prijsverlaging ok, maar echt niet naar 99 dollar. http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=11905
ik zou er wel eentje kopen, ik heb er 3 weken terug 1 gekocht en speel er nu elke dag wel een tijd mee, gt3 is gewoon te verslavend, koop trouwens gewoon een bundel ofzo, je hebt nu zon best of platinum pack, heb ik ook gekocht, zat gt3+ the getaway bij (kan ook tekken 4 i.p.v. the getaway ),daar ben ik dus zeker een tijdje zoet mee.
Wacht op een zeer waarschijnlijke Jak 2-pack. Die game schijnt volgens de eerste reviews zo goed te zijn!
Ik wacht nog heel even, je weet maar nooit met die prijsverlaging. Maar ga er denk ik toch sowieso 1 halen en zoals Defanatic zei, misschien is die Satin Silver daarlijk meer waard maar ik wacht nog eventjes en dan ga ik hem waarschijnlijk halen.
het enige wat daarmee te maken heeft is dat het op de doos staat silver word gewoon genoeg geproduceerd geloof me ik werk in een gameshop...
Plak er de tag Limited Edition op, en het zou de winkels uit moeten vliegen. Ik heb alleen het gevoel dat het deze keer bij Sony niet het geval is. Wat overgens wel raar is, vind ik, is dat het stukje tussen de Eject en de Reset knoppen gewoon zwart is, ipv satin silver. En jij, pfffft. Doe normaal.
Wat ik me ook ff afvroeg voor welke games kan ik het over hebben. Ik zal sowieso MGS3 snake eater, Manhunt, FFX, FFX-2, FFXII en Dark Chronicle gaan halen. Maar wat is er nog meer aan te raden om te halen wat al uit is of wat nog uit moet komen.
Jak & Daxter Jak 2: Renegade Ratchet & Clank Ratchet & Clank: Going Commando Devil May Cry Pro Evolution Soccer 3 ICO Kingdom Heart Need for Speed: HP2 Virtua Fighter 4: Evolution Gran Turismo 3 (en 4) Kill Zone Suikoden III (alleen import) om er maar een paar te noemen
In elk genre in de PS2 zeer goed vertegenwoordigd. Dus mocht je nog voorkeur hebben voor bepaalde genre, zeg je 't maar, dan maak ik wel een aangepast lijstje voor je
Ik liep dus al met het idee rond om binnenkort een thread te openen met aanstormende PS2 titels met info, screenshots en trailerlinks. Dit na aanleiding van reacties van sommige mensen die beweren dat na het verliezen van exclusieve games als GTA er geen goede games meer zijn voor de PS2 en dan komen jij en Bullet al met jullie titels aanzetten. Nou ja misschien doe ik het nog wel aangezien jullie nog een aantal games over het hoofd zien.
Hehe, kom maar op die thread met info, ben benieuwd welke titels ik gemist heb. Zowieso blijft praten over aankomende toppertjes (welke console dan ook) altijd leuk *)
kopen die hap rede betere dvd speler op de xbox doen sommige titels het niet bv resident evil netwerk play gratis en speelt even lekker als live trouwens bij socom speel ik bijna altijd met 16 man tegelijk bij ghost recon speel je met 8 man en dan moet je toch wel opletten voor lag
Voornamelijk RPG, Aktie achtige games. Zoals ik al zei MGS, Final Fantasy serie en gewoon beetje shoot games zoals Freedom Fighters enzo. Maakt de dvd speler minder herrie als xbox?