Wil misschien PS2 halen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bullet, 14 okt 2003.

1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    /Mod Extreme fanboy post verwijderd

2. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zat er over na te denken om die ook nog te halen speciaal voor Zelda MGS en FFCC.

3. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    /Mod Extreme fanboy post verwijderd

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de cube ook maar niks.

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf ook niet zo te spreken over m'n gamecube, maar er zijn hier al talloze topics over, deze dus niet

Om terug te komen op de PS2, wanneer komt er nu weer een prijsdaling, want ik heb er geloof ik wel wat over gelezen, maar kan niets meer vinden. En gaat die dan ook gelden voor de zilvere versie? Want die is stiller lees ik hier, dat is wel een uitkomt met DVD kijken (hoewel ik dan m'n Dolby Digital moet missen...hmm....) Maar voor 99 euro ofzo wil ik misschien wel eens over een PS2 gaan nadenken (2e hands wordt ie dan ook aantrekkelijker natuurlijk :D)

7. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom dan niet??

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Van wat ik heb begrepen komt er geen echt zware prijsdaling voor de PS2. Het is net als bij de Xbox dat je nu meer van die combi pakketten krijgt en dat de prijs iets daalt, maar 99 euro is echt wishful thinking. :) Dat kan ook niet aangezien de PS2 en Xbox tevens als dvd speler gebruikt kunnen worden en daardoor een meerwaarde hebben tegenover de GameCube. Sony zou het ook niet kunnen maken tov de dvd markt. Driemaal raden namelijk wat de bestverkochte dvdspeler ter wereld is. Juist, de PS2. De combinatie van een gameconsole en een naar verhouding goedkope maar redelijk goede dvd speler heeft ze dit succes gebracht. Nog goedkoper en ze snijden teveel in hun eigen markt. Sony maakt tenslotte ook stand alone dvd spelers.

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  9. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik be laatst naar de Media Markt geweest en daar zei die verkoper dat de zwarte ps2 hetzelfde is als de satin silver dus hij zal wel stiller enzo zijn geworden. De satin silver is gewoon een ander kleurtje en past misschien beter in je intrieur ofzo.

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil binnenkort ook een PS2 gaan halen, puur voor PES3 (voor de Xbox versie, als die al komt, duurt het vast nog tijden voor hij er is) en in de toekomst GT4 online. En natuurlijk toppers als Jack And Daxter 2 en ICO..

De Xbox maakt misschien wat meer herrie, maar de beeldkwaliteit van de PS2 schijnt t.o.v. die van de Xbox bij DVD's afspelen toch behoorlijk minder te zijn. Ik heb pas bij mijn broer een DVD gekeken op zijn PS2 en inderdaad vond ik het niet heel geweldig..

11. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb de ps2 gehaald gelijk met FFX erbij.
    Ik moet zeggen dat ding is feckin still vergeleken met de xbox je hoort echt helemaal niks.
    Maar ik zal altijd van xbox blijven houden :) .
    Maar mooi dingetje hoor heb hem voor 175 euro gehaald netjes toch ;) .

12. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    De satin silver?

Zo ja, ruilen? ;)

13. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    175 euro is echt niks, mijn was 1000 gulden (en toen was die al afgeprijsd :)

14. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht hem rond de tijd dat GTA III uitkwam, toen was ie 300 euro toch?

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik kocht hem samen met GTA 3.
    gekocht

Deel Deze Pagina