Windows 10

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Jorrie, 22 jan 2015.

1. Reckuuza

Reckuuza #KEEPXBWALIVE

Leuk Bevonden:
    6.576
    Ziet er kut uit man.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.038
    Trekstorsturfttab? Eh, wat?

3. Reckuuza

Reckuuza #KEEPXBWALIVE

Leuk Bevonden:
    6.576
    We reageren echt op tijd trouwens.

No prob Lethal

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  4. Lethal AK47

Lethal AK47 Well-Known Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.179
    Haha, heb die rommel niet gekocht. Schijnt partij van Mediamarkt te zijn ofzo en is ook te klein. Wel cheap!

Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.821
    Probeer de laptop van mij ma te upgraden. Heeft Windows 7. Maar als ik dat doe blijft die maar staan op download wordt gestart. Meer dan een uur al zo. Iemand een idee? Bij normale Windows update gebeurd er ook niks.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    2.263
    https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Werkt die wel?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.821
  8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    2.263
    Mooi.

9. Alexknl

Alexknl Active Member

Leuk Bevonden:
    1.865
    Ik wil dat het energiebesparings-schema automatisch aan gaat als ik de oplader uit mijn laptop haal. En als ik de oplader erin doe, dat hij dan automatisch naar het hoge prestaties schema switcht. Is dit mogelijk in Windows 10? Kan er niks over vinden. Dit is dus niet de reguliere batterijbesparing setting als je op het batterijtje rechtsonderin klikt, maar echt een energieschema.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.038
    Liggen performance modussen niet aan de soort laptop? Afaik heb ik geen performance setting op mijn ultrabook.

11. Jimmy J.

Jimmy J. Active Member

Leuk Bevonden:
    645
    Ik zoek een manier om bluetooth volume op de PC aan te passen.

De volume knop op m'n telefoon bedient puur het volume van de telefoon. Als ik dus mijn headset/5.1 set/autoradio op 50% zet, dan is 100% volume op de telefoon dus 50% max volume (want daar staat de set op), en 50% op de telefoon dus 25% max volume. Het volume op de uitvoerende apparaten verandert niet.

Mijn PC daarentegen bedient het volume van de uitvoerende apparaten. Als ik dus beats over mijn surround installatie afspeel dan is 100% een soort buurtfeest/ramen kapot. Dit zorgt ervoor dat volumeregeling super gevoelig is (want ik kan eigenlijk maar tot max. 60%, alles daarboven is veel te hard). En als ik dan een keer wat harders afspeel en ik zet een dag later de TV aan, dan staat die set dus nog tering hard. Ik heb eigenlijk veel liever dat de PC niet aan het volume van de uitvoerende apparaten zit, maar net zoals mijn telefoon alleen zijn eigen volume aanpast. Is dit mogelijk onder Windows 10?

Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina