1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broodplank, 29 dec 2008.

  1. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuw,

    Heeft iemand Windows 7 al uitgeprobeert? De beta is al uitgelekt ( en ga niet vragen waar je hem kan downloaden, daar is dit topic niet voor ) en ik heb hem getest. Ik moet je eerlijk zeggen, ik ben zeer tevreden. Hier en daar een bugje, maar het is tenslotte de beta versie. Het is een beetje de uiterlijk van Vista en wat mooier gemaakt met de snelheid van XP. Het reageert allemaal erg snel en stabiel. Ik heb hem gebruikt i.c.m met VMWare en je kan instellen hoeveel MB ram hij gebruikt. Ik heb ingesteld dat hij max 512mb Ram kon gebruiken en alsnog liep hij erg soepel en stabiel.

    Ze hebben het een en ander verandert, in je balk onderin, zie je niet meer een lange balk met de naam ofzo, maar een kleine pictogram met wat je hebt geopent. Open je bijvoorbeeld paint, zie je het paint logo. Morgen zal ik even een screenshot maken van alles.

    Ik hoop dat dit tog echt de opvolger wordt van XP, we zijn wel een beetje toe aan een nieuwe en stabiele Operating System moet ik zeggen. Zoals jullie al zien ben ik erg tevreden over Windows 7 en nu maar wachten op volgende beta's en de officiele release.
     
  2. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook draaien hier op een test bakkie. althans de 7000 versie.
    ziet er allemaal eyecandy ala mac uit en loopt beter dan vista:x
    nog ff verder testen maar tot nu toe gaat lekker.
    installeren was ook sneller dan vista:lol:
     
  3. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    is Vista niet de opvolger van XP, mss snap ik het gwn niet 8)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Komt er ook een open beta oid.? Ik kan me tenminste herinneren dat ik van Vista op legale wijze de beta had gedownload die ik dan een half jaar (ofzo) mocht gebruiken.
    Zou wel vet zijn als dat nu ook weer kon. Vooral als ie de snelheid van XP heeft.

    Ik had er zelfs een screenshots van gemaakt. 8)

    [​IMG]
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    heb m net gedownload, ga zo ook eens kijken of ik m virtueel kan draaien op mn laptop :)
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    hier 2 screens uit mijn windows 7 box.
    dulle jij hebt blijkbaar een oude windows7 beta? ik zit hiet op de 7000, zie screens
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    toch maar een gig gegeven? nog vreemde dingen tegen gekomen bij het virtueel draaien? schijnt dat deze windows samen met de aankomende release van ESX behoorlijke performance voordelen moet gaan halen.
     
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem niet virtueel draaien. draait op een hp dc7800 desktop dingetje. leuk test bakkie van mijn werk.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :+ dat was een screen van de Vista beta.

    Die van Windows 7 heb ik nog niet. Wil eerst eens afwachten / weten of er weer zo een open beta komt.
    Legaal is toch altijd fijner dan minder dan legaal. O-)
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest


    Niet iedereen wil de overstap maken naar het irritante Vista. Dus dan zal de Windows 7 de opvolger van XP worden.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had die fout wel gemaakt. Mn Vista pc via marktplaats verkocht en mn Vista laptop met de kerst aan mn moeder gegeven.
    Tegenwoordig over op Apple hard en software , hopelijk gaat W7 worden wat we van Vista hadden gehoopt. Ze zijn mij (en velen andere) voorlopig kwijt als klant. Nu hopen dat de opvolger van de 360 net zoveel leuks te bieden heeft maar dan wel betere hardware ;)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En MS hoopt dat dit vooral zo zal zijn bij de bedrijven (die geen Windows Server gebruiken).

    Heb hem zelf niet omdat ik er geen nood aan heb of zou het mijn problemen met men Sapphire kaart oplossen? :eek: :+

    Maar ik vind hem er net wel wat mooier uitzien, al heb ik mijn twijfels over de pictogrammen ipv tekst. Wat doet die bijvoorbeeld als je meerdere mappen hebt openstaan?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wij gebruiken op het werk voor werkstations nog steeds XP, al kun je daar tegenwoordig bijna niet meer aankomen. Helemaal voor gevirtualiseerde desktops biedt vista niks extra's ' t.o.v de extra resources die het vraagt.

    Zelfde geld een beetje voor server 2008, ik heb er mee zitten spelen en testen maar heb nog niets gezien waardoor ik van 2003 zou willen afstappen.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zal hem binnenkort ook is aanslingeren op VMware. Screens en ervaringen volgen. Draai nu trouwens Vista64 ;)
     
  15. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ga jij ESX draaien thuis? :+ of heb je een SAN oplossing thuis staan?
    Lijkt me trouwens stug dat Microsoft samen gaat werken met VMware aangezien het concurrenten van elkaar zijn.
    Lijkt mee eerder dat Microsoft Windows 7 gaat optimaliseren voor XenDesktop (van Citrix)
     
  16. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik bedoel dus dat vista echt geflopt is en niemand ziet hem echt als de opvolger van XP.
     
  17. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    wanneer zou deze windows 7 officieel uitkomen ?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    2010-2011
     
  19. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja in de tussentijd zullen er weer beta's tevoorschijn komen
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Was het niet eind 2009/begin 2010?
    Of herinner ik me nu een oud gerucht :+
     

Deel Deze Pagina