Maar het is een GeForce! En als mijn kaart al 4 jaar oud is zou deze toch wel wat betere prestaties moeten leveren? Ik krijg wel steeds te zien dat mijn kaartje 256 MB is, maar ik vertrouw dat zaakje niet helemaal Nou.. jij dan een betere suggestie? Over pci-e, tsja dacht ik al. wilde het toch ff zeker weten.
Haal een 8500GT, die is aardig genoeg en toch niet zo duur. Vooral met passieve koeling: Zoiets als deze dus: http://www.buy.com/prod/evga-geforc...s-x16-hdcp-ready-sli/q/loc/101/206689426.html Niet heel duur, maar veel beter dan die 6800 Edit: Oh fuck, ik zie nu pas dat je geen PCI-E hebt. Tijd voor een nieuwe pc dus
Ik heb een probleempje met de .iso van de 64bits versie. Ik heb deze op 2 verschillende dvd's proberen te branden, met PowerISO en Alcohol120%, maar in beide gevallen herkent mn pc de dvd als lege disc. Ik heb de firmware van m'n dvd drive geupgrade, kan geen vergelijkbaar probleem vinden op google, maar het wil niet werken. Ik heb een Samsung Super-WriteMaster SH-S203N/BEBN. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? M'n huidige OS is 32bits Vista, ik was van plan het in dual boot te gaan draaien.
Nee! Geen 6200! die had ik zelf ook en ik vind het tja nogal kut Maar voor Internet hoeft je ook niet zo'n goeie kaart te hebben!
Dat Windows 7 gedoe begint eens steeds duurder grapje te worden. Voorlopig houd ik het bij de videokaart (+misschien nog een beetje RAM) Weet ik veel, hoe moet ik nou weten of die kaart recent is of niet? Ik volg dat allemaal niet zo. Echt goed hoeft idd ook niet, maar ik wil wel graag eentje wat nog voldoende ondersteund wordt Microsoft Worldwide Telescope ging ook al niet, en met Ubuntu had ik ook al problemen. Hoeft dus niet echt een betere, maar wel een nieuwere.
Nouja, aan je specs te zien neem ik aan dat je pc minstens 4 a 5 jaar oud is. Als je een beetje up-to-date wilt blijven (dus niet om games te spelen ofzo) moet je toch wel eens in de 4 jaar upgraden.
Van de ATI HD3650 is nog wel een AGP versie. Edit: Of de HD3450, die is nog weer wat goedkoper. Edit2: Kan verder niks vinden, maar die HD3450 is voor jou wel genoeg, én is nog modern!
PC heeft nog een prima snelheid, dus ik vind het niet waard om nu te upgraden gewoon omdat het weer 'tijd' is. Met een paar goedkope upgrades kan ik er voorlopig weer tegen. Thanks, je bent een engel! ofzo.
ik draai hem met een msi 6600gt heeft ook zijn beste tijd gehad zou je denken maar werkt perfect als mensen die games op win7 hebben geinstalleerd ben wel benieuwd
Koop anders gewoon de Nvidia Geforce 7200 (ong 30 euro) ? Heeft een vriend van me ook en die PC was ook snel Dat was is omdat hij nogal wat virussen heeft en hij heeft hem in zo'n 2 jaar nog 0 keer geformateerd Dit is al meer dan genoeg voor alleen Internet.
Ik ga Windows 7 binnenkort ook is uitproberen. Hoop dat deze in de praktijk dan ook wat gebruiksvriendelijker, stabieler en overzichtelijker is dan Vista. Hoop dat het mijn verwachting als "XP in een mooier, moderner jasje." waarmaakt.
gebruiksvriendelijker - check stabieler - check overzichtelijker - hmm, vooral als je XP gewend bent is het even wennen
Zijn er nog mensen die Windows 7 gebruiken? Ben zelf weer even terug gegaan naar Vista. De RC-build schijnt zojuist te zijn uitgelekt!\o/ Begin nu wel weer te twijfelen om hem te installeren...