Ik weet het nog niet met W7. Vista vind ik maar k*t. Erg instabiel, soms een zoekwerk. Hij onthoudt sommige dingen gewoon niet. Zo moet ik bijvoorbeeld 9 van de 10x weer aangeven dat ik geen grote thumbs wil. Enige voordeel van Vista vind ik sneller zoekresultaten, maar verder heb ik liever XP.
Ik heb de vorige build 7068 die uit was gelekt op me laptop. Vind het echt super, weer 28923237x een vooruitgang t.o.v. Vista. Waarschijnlijk omdat nu wél alle drivers geregeld zijn
Welke virusscanner gebruik je ernaast? Ik gebruik nu Vista + McAfee. (Ben al jaren een vaste McAfee-gebruiker. Één van de weinige). McAfee werkt echter niet op W7.
Niets, ik gebruik nooit virusscanners , meestal deactiveer ik ook nog Windows Defender + Windows firewall, maar ik ben die in Win7 eens gaan proberen. Als het uiteindelijk niet werkt zet ik ze gewoon uit en doe ik 't weer zonder. Als ik dan een virusscanner moet noemen moet je gewoon AVG Free gebruiken. Werkt prima, heb ik ook op de PC van me moeder staan.
De desbetreffende partitie formateren al is er een mogelijkheid dat hij na het formateren nog steeds tijdens het opstarten aangeeft dat hij 2 besturingsystemen heeft gevonden. Al is dit het geval moet je anders de vista bootloader gebruiken om dit weer goed te maken
Oke ik heb hem geformateerd. Alleen moet ik die ruimte die daar op stond weer terug krijgen op de gewone c schijf.
Als je bij schijfbeheer bent de partitie waar win7 opstond verwijderen en daarna het volume van vista vergroten.
EasyBCD schijnt het ook goed te kunnen, en die is gratis! http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Download-artikel/EasyBCD-1.6.htm Download link: http://download.cnet.com/EasyBCD/3000-2094_4-10556865.html?tag=mncol
Mijn W7 beta doet het tot maart 2010, maar ik heb ook build 7057 geïnstalleerd. Er is ondertussen ook weer een nieuwe build gelekt, maar ik weet niet wat de veranderingen zijn. Het schijnt dat die hetzelfde is als RC1. Ik wacht dan wel even tot RC1, heb net een maandje 7057 draaien! Het is wel een verbetering van Vista. Ik draai het nu op een Intel Mobile P7350 / P45 chipset / Nvidia 9600M GT videokaart. Zie ook linkje in mijn sig.