1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broodplank, 29 dec 2008.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik verander juist altijd alles van NL naar Engels..
    God wat een vervelende taal met klote-vertalingen >_<

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ben jij dat zelf op die avatar die je hebt? Zoja, dan ken ik je ergens van (van gezicht). Woon zelf ook in Ljouwert.;) Volgens mij heb je verkering ofzo met iemand die ik ook ken.

Vertalingen zijn soms niet de mooiste, maar ik ben NL gewend in Windows.

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mn videokaart eindelijk werkend!
    Heb vista drivers gedownload van sapphire zelf en die bleken wel te werken, niet al te best denk ik.
    Maar beter dan die bluescreens heel de tijd..

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net besturingsysteem, al heb ik wel die startbalk aangepast in classic view, met vervolgens tekst i.p.v. alleen iconen (zoals FFWD ook laat zien alleen dan 98/2000 view). Gelukkig kan dat nog, al ziet het er een beetje verneukt uit. Nu alleen nog de nieuwe features testen zoals de virtual XP enzo..

Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Voor de mensen die de engelse watermark remover proberen met een nederlands taalpakket, doe het niet, ik kon geen vensters meer verslepen of sluiten met de muis :emo:.

Versie voor nederlands: Klik

Al moet ik 2 keer klikken, de eerste keer krijg ik een error. Oh well, het werkt.

Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  6. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een witte wallpaper. :+

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet of dit wel gevraagd mag worden hier, maar dat zien we dan wel.

Ik heb dus net windows 7 als ISO binnen, en ik wil m installen. nu lijkt het me logisch dat ik m op dvd moet branden en m niet kan mounten met deamon tools.
    Nu heb ik m dus met nero express gebrand op een dvd en in mn pc gestopt. het probleem is nu als ik mn pc opnieuw opstart met de dvd erin gebeurt er helemaal niets(lees: hij start normaal op) en als ik dan naar deze computer>E:windows 7(7100) ga, dan opent hij de dvd en laat hij het bestand zien wat er in zit en open hij deze bestanden niet zegmaar. hij geeft dan zo'n melding dat windows het bestand niet kan openen.

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Meh grijs gebied. Maar in ieder geval moet je de boot sequence in je bios veranderen zodat de dvd-rom voor de HDD staat.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en hoe doe ik dat?:+

was net aan het installen alleeen @ 51% krijg ik een foutmelding. beetje lopen google en ben dr achter gekomen dat ik m met X2 had moeten branden. dus heb het nog maar een keer gebrand en ben het nu opnieuw aan het proberen. zit nu weer op 51%(nu 52%) dus het gaat allemaal goed.

Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    update: alles geinstaleerd. tot noch toe geen problemen gekregen totdat ik met internet aan de slag ging. Ik prikte m'n draadloos netwerk ontvanger er in maar ik heb zo'n gevoel dat deze niet werkt op windows 7.
    Dit is m'n Wireless adapter.
    op die site staat idd windows 7 er niet bij. Is er een manier om dit wel werkend te krijgen of zal ik nu kabels moeten gaan trekken?

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Vista drivers installeren zou genoeg moeten zijn.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb mn pc net direct aan mn router aangesloten. toen mn netwerk adapter erin gedaan en nu werkt het:)
    volgende probleem is weer het geluid. ookal zitten mn boxen wel aangesloten, geeft windows een melding dat er niets is aangesloten.

nog een vraagje. ik had hiervoor xp erop staan. bij het installen van windows 7 heb ik de optie gekozen door die compleet te vervangen en daardoor dus ook al mn bestanden wissen(zoals er stond.) nu zie ik dat er een mapje is aangemaakt met windows old. en daar staan al mn bestanden van van xp. ook xp staat er nog op want bij het opstarten kan ik kiezen of ik windows 7 wil, of een oudere versie. hoe verwijder ik xp compleet of is dat zeer af te raden of maakt het helemaal niet uit dat het er opstaat(prestatie gewijs)?

Laatst bewerkt: 16 mei 2009
  13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nu geen ''Alle programma's'' meer bij start weet iemand hoe ik het terug kan krijgen?

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Er is alweer een nieuwe versie, 7127.
    Ik draai nog steeds 7057, weet iemand of ik kan upgraden zonder dat al me bestanden & instellingen weg zijn?

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Als ik de gelekte windows 7 installeer.. hou ik al mijn bestanden dan? Of gaat de windows 7 een heel nieuw account maken? En moet ik al mijn geinstalleerde spellen weer opnieuw instaleren?

En kan ik ook nog updates meekrijgen van windows defender enal?

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je de 7100 versie neemt worden je bestanden van je vorige windows in een appart mapje gegooid genaamd windows old. je zult deze dus niet kwijt zijn.

weet iemand hoe ik m'n probleem oplos?

Windows 7 lijkt mijn boxjes(via de 3.5mm tulp) te niet te herkennen. er zit gewoon stroom op via de usb poort, maar windows erkent de boxjes niet en blijft aangeven dat niets is aangesloten.

Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    iemand een oplossing? begint knap irritant te worden zonder geluid:+

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb je je drivers van je geluidskaart wel geinstalleerd :p

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik windows laat testen of de drivers up to date zijn, geeft ie aan dat ze dit zijn.
    Verder zou ik niet weten waar en welke driver ik moet downloaden gezien mn geluidskaart ingebouwd zit op mn moederbord

20. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als hij zit ingebakken kan je de Realtek drivers eens proberen.:) Dat is een heel vaak voorkomende geluidskaart.

Deel Deze Pagina