Gebruikers die willen upgraden naar Windows 7 kunnen hun data alleen behouden als zij dezelfde dezelfde uitvoering van Windows Vista installeren. Behoud van data voor XP-gebruikers die willen upgraden is niet mogelijk. Gebruikers die vanaf XP upgraden naar Windows 7 of een andere uitvoering installeren dan zij van Vista in gebruik hadden, moeten noodgedwongen een schone installatie uitvoeren. Dit geldt ook voor gebruikers die van de 64bit-versie van Vista overstappen naar de 32bits uitvoering van Windows 7.
Microsoft en alle OEM's/Winkels willen zo snel mogelijk van Vista af. Bij mijn oude werk kochten we zelfs alleen licenties op aanvraag voor XP/Vista terwijl we normaliter altijd gewoon een hele stapel op voorraad hadden liggen. Ik denk voor december dat alles om is.
Ik ga ook binnenkort upgraden naar windows 7. Is het verstandig om de 64bit versie te nemen als je maar 2gb ram hebt?
Dat zou bout zijn. Zou betekenen dat ik eerst weer windows XP mag installeren om daarvanaf Windows 7 te installeren. Kom op MS, is het nou zo moeilijk?
Kijk live mee! http://www.engadget.com/2009/10/22/windows-7-launch-event-with-steve-ballmer-watch-now/
Mooi linkje waar je Windows 7 voor een zacht prijsje kan kopen, wil Windows 7 graag op me pc & laptop, pc is xp en laptop vista
Draai nu op Windows 7! Draait lekker. Nog wel even uitgebreider testen hoe vloeiend het gaat met veel programma's open. Prestatie index 4, valt me niet tegen voor een 3 jaar oude laptop
Klopt het dat je Windows 7 van MSDNA maar op 1 computer/laptop kan installeren? Wou mijn PC net activeren maar dat gaat dus niet
http://emea.microsoftstore.com/nl/Microsoft/Windows-7-Home-Premium-N-Upgrade-Family-Pack Alleen is er een Family pack N en zonder die N wat is het verschil? En kan je ook ergens anders de Family pack halen en dit is de Engelstalige versie is het ook mogelijk om een Nederlands talige versie te halen of moet je hem installeren en dan de Nederlandse taal apart downloaden?
Eikels van Compaq/HP. Mijn code voor de upgrade voor de pc van mijn mams wordt niet geaccepteerd. Kom nu terecht in een prachtig helpdeskcircus waar ik een schijthekel aan heb. Wat een gedoe zeg. Aan de andere kant: Ik werk bij Paradigit en krijg Win7 Pro voor €11,-
Omdat ze mij tof vinden. Rawr. Het heet officieel anders trouwens, maar het komt neer op weinig geld. Het is om te zorgen dat we dezelfde windows hebben als onze klanten oid
heb windows7 ultimate draaien echt ik vind het echt een minimale update voor vista en wat mij betreft geen enkele euro waard :{ anyways je hebt nu natuurlijk weer die leuke gadgets, in vista heb je een echte sidebar (handig bij een breedbeeld scherm) dus dat wil ik nu ook weer maar ze hebben ineens bedacht dat je alle gadgets los kan zetten. Ik wil gewoon een sidebar! nu staan die gadgets gewoon over mn internetpagina heen (als ik ze altijd op voorgrond doe) was wel even wezen googelen maar kwam er niet echt niet .. iemand een oplossing?