Ik vind m echt geniaal. Ook dat je ff snel alleen je muis eroverheen hoeft te flashen om even een kijkje te nemen op je bureaublad. Maar dat zal wel aan mij liggen. Daarnaast zijn twee van de beste optie tov Vista (naast snelheidsverbeteringen, natuurlijk) de dingen die je aan je taakbalkicoontjes kan "pinnen", zoals vaakgebruikte mappen etc, zodat je daar direct heen kan gaan. En het simpele naast elkaar zetten van windows werkt heerlijk. Tuurlijk kan je dit ook handmatig in Vista doen, maar het werkt zoveel simpeler en soepeler in Windows 7. En dat is heel handig bij schooldingen, kan ik je vertellen.
Indien je upgrade blijven je programma´s geinstalleerd. Moet je wel zorgen dat je dezelfde taal Vista hebt als de taal van je Windows 7 cd want anders kan het niet! Bij verse installatie blijven je bestanden ook wel bewaard in map windows.old alleen werken je programma´s dan niet meer.
Inderdaad. @ Furies, kan je daarvoor misschien niet een mailtje na Sony sturen? (daar is de driver/cam van toch?) Die hebben vast wel een oplossing daarvoor.
Eergister W7 geinstalleerd, alles loopt heerlijk soepel ivm Vista alleen is er een klein probleempje. Heb vaak als ik via de startbalk naar verschillende mappen op het bureaulblad ga(via het uitschuifmenu op de startbalk) dat het een en ander nog weleens lang wil laden, eveneens als ik "alle programma's" aan wil klikken in "Start" zelf. Meer hier last van?
Precies, me 2 . Het is gewoon handig als je alles met de muis kan doen. Of in elk geval, dat soort dingen. 'Tis jammer dat het default niet meer zo kan. Nouja ik heb 'em liever links. Dat is mijn punt
Maar dan zou je er weer op moeten klikken, want die flash over werkt dan niet. Aan de linkerkant ben je namelijk vaker met je muis voor de icoontjes en het startmenu. Dan zou flash-over irritant zijn. Rechts is dus goed
Volgens mij zijn dat allemaal single user versies, ik kan wel meerdere soorten kiezen. Bijvoorbeeld Windows 7 Professional N of net wat, iig zo was dat bij Vista wel.
Draai nu 7 ultimate. Niets dan lof voor deze windows release. Dit was al te verwachten toen ik de eerste betas virtueel had getest. Maar de final is echt een prima product. Eindelijk heb ik ook een slaap stand die werkt
Hoe krijg ik mijn normale toetsenbord instellingen terug? Als ik nu op ' druk dan krijg ik hem gelijk, terwijl ik vroeger nog op e kon drukken zodat ik hem daarop kreeg. Heb al bij toetsenbord instellingen gekeken, maar staat gewoon op verenigde staten.
is windows 7 nou een stuk beter dan vista? Wil namelijk een nieuwe pc kopen en kan er 1 met vista maar ook 1 die ook nog wat beter is qua specs met windows 7 . Wat zal ik doen? (die met windows 7 is wel 150 euro duurder)
Windows 7 kopen. Vista is echt gay als je het vergelijk met Windows 7 (maar misschien spreekt jou dat dan juist wel weer aan ).