1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broodplank, 29 dec 2008.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Niet hard praten. Je microfoon compenseert het geluid gewoon. Hoe harder jij praat, des te zachter hij zichzelf zet om de persoon waarmee je communiceert niet doof te maken.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar wat als ik nou communiceren wil met iemand die al bijna door is :+

3. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was eerst niet zo?
    Kan ik dat niet uitzetten?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die zet z'n speakers maar harder.

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Windows Vista was het me gelukt om dat uit te zetten, maar weet niet meer hoe?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan wel ergens ja. Maar dat doet Skype volgens mij voor je.

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    wat gebeurt er als ik geen code invoer? Want heb nu de pc beneden in de woonkamer ook voorzien van Windows 7. Stel als ik er een illegale code opgooi zal dit problemen geven? En wat gebeurt er als ik 30 dagen niks invoer?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan kun je na 30 dagen niets meer.

9. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 2 december nieuwe pc gekocht bij aldi. Standaard zit er wi 7 32 bit os op geinstalleerd, maar er zit in de doos van de pc ook een cd voor wi 7 64 bit os in. Wat is beter 32 bit of 64 bit?

Pc heeft onder andere 4 gb werkgeheugen en een intel core i5 processor.

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou voor Windows 7 64 BITT gaan omdat je 4GB werkgeheugen hebt en anders is het zonde. Dan ziet Windows maar 3GB.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wat Syn3rgy zegt.

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb ook 4GB Ram :+. Maar m'n videokaart is een onboard videokaart oid dus die kan gewoon het ramgeheugen gebruiken. En nu gebruikt m'n videokaart 2GB, gebruikt m'n laptop nu 2GB of 1GB? Want anders moet ik ook maar overstappen naar 64bit (heeft nu nog Vista)

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, bedankt voor de reacties. Ik wist zelf ook al dat wi 7 64 bit meer geheugen aankan dan 32 bit. Alleen heb ik ook gelezen dat 32 bit soms problemen geeft met drivers voor scanners/printers en dergelijke.

Maar tegenwoordig heb je denk toch denk ik niet zo veel problemen meer met goede drivers vinden denk ik?

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Na 30 dagen kan je 't gewoon nog gebruiken hoor. Enigste verschil dat ik gemerkt heb is dat je bij het opstarten steeds om een code gevraagd word(kan je gewoon op anuleren drukken) en dat je geen bureaublad achtergrond hebt
    32bit zit t/m 4gb RAM. Dus als je 4+ zou hebben heb je pas echt 64bit nodig.

Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt gedeeltelijk. 64bit is nodig bij 4GB omdat als je 32 bit installeert. Windows maar 3GB ziet maar de Bios zelf wel 4gb. Hij heeft dan een virtueel geheugen, dus maakt hij er geen gebruik van.

@ Alizor, ik zou t niet weten.

Edit : Josh, je zult geen problemen hebben met drivers ;)

16. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt 64-bit. 64-bit wil nog wel eens driver problemen geven. En dat is eigenlijk al redelijk gefixt. Dat was aan het begin van Vista vooral zo, omdat toen "normale" mensen eigenlijk pas 64-bit OSes gingen gebruiken. Voor Vista had je wel 64-bit XP, maar dat hebben vrij weinig mensen gebruikt.

Er waren dus nog niet echt drivers voor 64-bit Windows, omdat er nog geen vraag naar was, en toen was er ineens massale vraag naar. Het was echter niet beschikbaar of in sommige gevallen waren ze puur kut. Ook stond Vista64 niet toe dat je unsigned drivers installeerde, Win7-64 wel.

In de vroege Vista periode heb ik inderdaad ook gekut gehad met drivers, maar dat is eigenlijk inmiddels al voorbij. Vista64 drivers werken 99% van de keren prima op Win7-64 en de 64-bit drivers worden nu gewoon "goed" ontwikkeld, gezien het aantal mensen wat nu overstapt of overgestapt is op een 64-bit OS heel veel groter is dan een aantal jaren voorheen.

Edit: Deze post was een reactie op Josh. In de tijd dat ik dit typte waren er alweer 2 posts bijgekomen :9
    Enne,
    Dit klopt soort van. Win-32 kan maar 3 GB zien en benutten by default.

Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  17. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik had een vraagje. Ik heb sinds kort Windows 7 geinstalleerd, daarvoor was het Windows Vista 64bit. Maar sinds het begin zeg maar, kan ik mijn toetsenbord niet optimaal gebruiken (HP Pavilion). Alle cijfers en letters allemaal wel, dempen, slaapstand ook. Maar het uitwerpen van de drive niet, play/pause etc. Dus niet, iemand enig idee wat ik hiermee kan doen?

18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Software van je HP toetsenbord installeren?

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Geprobeerd, zonder enige resultaat, toch bedankt voor de suggestie.

20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik wil op mn laptoppie graag de overstap maken naar windows 7, heb het helemaal gehad met vista namelijk. Paar vraagjes:
    Aangezien ik vista al geinstaleerd heb voldoet het om een upgrade aan te schaffen right?

En moet ik dan voor de 32 of de 64 bit versie gaan. Het verschil is mij niet helemaal duidelijk maar 64 zal vast beter zijn :+

Dit is mijn systeem:
    15,4" X59SL-AP249C - C2D T5450/3GB/320GB
    Merk: ASUS
    Partnummer: 90NM7Z2711694CAC10IY
    Artikelnummer: 10019105
    Productstatus: Actueel

Main Specifications
    Productbeschrijving Asus X59SL-AP249C
    Processor Intel Core 2 DuoT5450 - 1,66GHz
    RAM 3072MB
    Garantie van de fabrikant 1 jaar
    Harde schijf 320GB - S-ATA
    Besturingssysteem Windows Home Premium
    Optische opslag DVD(RW) DL
    Display 15,4" WXGA TFT - 1280 x 800
    Ingebouwde apparaten Stereo luidsprekers, Webcam
    Graphics controller ATi Mobility Radeon HD 3470 - 256MB
    Netwerk 802.11b/g draadloos, 10/100/1000 Ethernet

Uitbreiding / Aansluiting
    Interfaces USB 2.0
    8-in-1 Cardreader
    VGA (D-sub)
    DVI-D
    RJ45 en RJ11
    Audio in
    Audio uit (headphone)

bvd

edit: ondertussen wat in het topic zitten lezen. Als ik het goed begrijp heeft de 64 bit versie op dit moment geen meerwaarde voor mij aangezien ik slechts 3 gig geheugen heb. Kan ik met het oog op de toekomst nou alsnog beter voor de 64 bit versie gaan aangezien ik er nog altijd meer geheugen in kan laten zetten? Of zitten er ook nadelen aan de 64 bit versie?
    Beide versies zijn even duur namelijk.

Laatst bewerkt: 1 jan 2010

Deel Deze Pagina