Ik kom nu voor het eerst iets tegen in Windows 7 dat ik echt vervelend vind. Ik ben veel mappen op mijn laptop aan het hernoemen, om volgordes wat logischer te maken. Ik krijg echter om de twee á drie aanpassingen de melding: "De bewerking kan niet worden voltooid omdat de map of een bestand in de map in een ander programma is geopend." Ik heb voor de zekerheid ALLES afgesloten, zelfs m'n internetverbinding uitgezet, het helpt niet. Als ik echter een minuut wacht, kan ik wel weer aan de slag, tot ik na een aantal bewerkingen op dezelfde melding stuit. Natuurlijk al op Google rondgezocht, maar het enige nuttige resultaat dat ik daar krijg ik het programma Unlocker te installeren. Daar heb ik echter geen zin in, ik heb al tientallen programmatjes geïnstalleerd om mijn laptop zo te laten functioneren als ik wil. Iemand een andere tip?
Uhm, ligt eraan welke mappen je wilt hernoemen. Als het gewoon eigengemaakte mappen zijn kan je ook in veilige modus opstarten en daar alles hernoemen. Als het windows mappen zijn is het nogal logisch dat ie gaat bitchen .
Het gaat om mijn muziekcollectie, bestaande uit mappen die ontstaan zijn na het rippen van een CD, het downloaden van een CD of het zelf aanmaken van een CD waar ik de verzameling albums van een artiest in kan plaatsen. Geen systeemmappen nee.
Ik heb precies hetzelfde, ook als ik een map wil verplaatsen geeft hij weleens die melding. Ik heb al een tijdje unlocker geinstalleerd en dat werkt wel goed.
Godverdomme klote Office 2007. Ik wil in Word mijn paginanummering vanaf 3 laten starten op pagina 5. Nou, vanaf 3 laten starten is geen probleem (opmaak van paginanummering). Maar waarom kan ik hem niet vanaf pagina 5 laten beginnen? Ik weet dat ik daar een sectie moet beginnen, maar met de hulp van het internet kom ik er niet uit. Wie kan mij helpen?
Dan moet je werken met Eindemarkeringen onder de tab Pagina-indeling. Je kunt dan secties aanmaken en je pagina nummers toepassen in zo'n sectie. Is even klooien maar niet moeilijk. Je zet je cursor dan in bijvoorbeeld sectie 2 (sectie 1 zijn dan je pagina's tot en met pagina 4 als je vanaf 5 paginanummering wilt) en stelt daar de paginanummering in.
Ja, dat dácht ik dus ook. Maar het lukt niet. Ik heb de cursor geklikt waar ik hem wil hebben. Ik ga naar Eindmarkeringen. En dán? Als ik kies voor Volgende Pagina, en dan bij Invoegen voor Paginanummer kies, doet hij het gewoon vanaf het begin.
Ja maar als het goed is kun je dan die andere verwijderen die buiten je sectie vallen, en blijven de paginanummers in je andere sectie staan.
Aaah. Dat ga ik dan even proberen, bedankt! EDIT: Nee, werkt niet. Maar is er niet iets waaraan ik kan zien dat het toevoegen van secties gelukt is? Oh, als ik nu de paginanummers ga bewerken zie ik wel sectie 1 en 2, maar als ik iets in sectie 1 verwijder, verdwijnt het in sectie 1 ook. Ik verwijder de paginanummers door ze te selecteren en op Del te drukken. EDIT: Vanaf welke waarde de nummering moet beginnen kan ik wel per sectie aanpassen, maar als ik de ene verwijder, verdwijnt de ander ook. EDIT 2: OMG gelukt! Je moet ook nog de 'verbinding verbreken' tussen de twee secties, door bij Voettekst (of koptekst) het knopje 'Aan volgende vastmaken' uit te vinken.
Hey ik heb even een vraagje. Kan ik Windows 7 Basic installeren met een Windows Vista key? Meen dat ik daar ooit eens iets over heb gelezen.
Hmm, heb mijn vraag verkeerd gesteld, dus nu hier: Het bestand winload.exe, kan ik die van de ene naar de andere pc kopieeren? Of geeft dat problemen..? @Winterbasis: nee kan geloof ik niet...
Is het mogelijk om een reeds gedownloade update opnieuw te installeren? Het gaat om een driver voor mijn ATI X1600 videokaart, waar ik de driver die door Micorosft via Windows Update aangeboden wordt weer wil installeren, in plaats van de legacy drivers ATI. Ik kan alleen een veel oudere driver uit 2008 terugvinden en de nieuwste driver die ik heb geïnstalleerd.
Is het mogelijk (voor iedereen die een nieuwe Windows op z'n PC heeft gegooid) om Windows.old te verwijderen? Mij lukt het niet omdat hij beweert dat die locatie niet meer bestaat
Als ie niet meer bestaat moet je eens F5-en, dan is hij waarschijnlijk al weg namelijk. Die map kun je inderdaad gewoon verwijderen als je er niks meer uit nodig denkt te hebben. Je nieuwe installatie doet verder niks met die map.
Lol, ik heb mijn computer sinds W7 installatie al waarschijnlijk 1000en keren gerestart, dus F5'en helpt niet .
However, if you find that you no longer have any use for it, you may safely go ahead and delete it as follows: Click Start > All Programs > Accessories > System Tools > Disk Cleanup > Options > Select Files from all users on this computer. Click the Disk Cleanup tab, and then look for the Previous Windows installations check box. Select Previous Windows installations. click OK. This will remove the Windows.old folder.