Ik ga Windows opnieuw installeren omdat mijn computer echt helemaal vol zit met nutteloze dingen die ik vroeger gebruikte en er nu problemen zijn met mediaplayers enzo, maar kan ik met Windows 7 gewoon goede spellen draaien? Want er gaan altijd geruchten rond dat Windows 7 daar problemen mee heeft/had?
1. Doe rechtermuis op bureaublad -> aan persoonlijke voorkeur aanpassen 2. Links onderin op bureaubladachtergrond (diavoorstelling) klikken. 3. Check alle afbeeldingen in je diavoorstelling, zit er toevallig een zwart vlak tussen?
Nope, maar hij verandert echt gewoon om het kwartier ofzo. En dan komt er een nieuw thema bij te staan met zwart vlak op 't hoofdscherm.
Waarom staat dit rechtsonder in mijn scherm? Windows 7 Build 7600 This copy of Windows is not genuine Misschien heeft dit ook te maken met dat mijn achtergrond steeds zwart word?
Ja dat heeft er ook mee te maken dat je achtergrond steeds zwart word. Nog ff wachten met activeren en dan gaat hij automatisch ieder half uur zelf afsluiten en als je dan nog niet activeerd zal hij het op een gegeven moment helemaal niet meer doen.
Die PC van ons beneden is al een half jaar zo. Mjah niet mijn probleem ding is toch van mijn ouders, maar hij zit zeg maar nog steeds in Fase 1.
slaapstand windows 7 icm logitech mx5500 hallo, zit met een klein probleem dat ik mijn windows 7 niet meer uit de slaapstand krijg, zelfs niet als ik mijn bak compleet loskoppel en de spanning er dus af heb gehad. hij laad zelfs niet eens meer de bios van mijn moederboard asus p5 pro. ik heb via mijn logitech mx 5500 op het slaapstand knopje gedrukt en die wil dus nu niet meer uit die stand springen..... mijn samsung scherm daar blijft het ledje ook van knipperen normaal staat die uit als het scherm aan is en blijft ie rood als ie uit staat, nu knippert ie dus. hij krijgt wel een signaal maar geeft dus geen beeld af. what to do?????
Tsja, als jullie gewoon eens gaan studeren of bij een goede baas gaan werken heb je Windows 7 legaal voor een prikkie of zelfs gratis.
Wanneer gaat hij eigenlijk beginnen met automatisch afsluiten bij niet activeren? Heb een legale win 7 gekocht en geinstalleerd op zowel mijn computer als laptop. De laptop zit nog elke keer te eikelen bij het opstarten