Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik van een programma - zoals in de afbeelding excel en word - meerdere vensters open heb staan, die dan in de taakbalk naast elkaar komen te staan in plaats - zoals gewoonlijk, en in de afbeelding zichtbaar - 'op' elkaar? Naast elkaar is imo een stuk overzichtelijker, vandaar.
Hallo mensen, Ik had even een vraagje ik gebruik op mijn laptop nu Windows vista business. Zal mijn laptop er baat bij hebben als ik er windows 7 opzet? Gaat hij dan sneller enzo. Hier de specificaties: Lenovo ThinkPad T61 Intel Core2Duo T7500 2,2GHz 2 Gb Ram,DVD-ROM 15,4 Inc TFT Scherm Wifi,Bluetooth Gigabit LAn ,Modem 100Gb Hdd
Licht eraan wat je er mee doet. Als je er bijv. er op gamet of zware programma's draait zal het allemaal wel wat beter lopen. Maar als je alleen maar muziek afspeelt en download is dit onnodig.
oke dan houd ik maar vista denk ik. Heb nog een vraag mijn computer mist 2 drivers voor 2 apparaten, er staat dit. PCI-bus 21, apparaat 0, functie 3 PCI-bus 21, apparaat 0, functie 4 welke hardware is dit als ik dat weet kan ik namelijk de drivers zoeken.
Dat weten wij niet Doe eens Windows Update (ook de optionele en hardware updates), grote kans dat ze daar tussen zitten.
zoek de device id en vul die in op www.pcidatabase.com/ dan weet je zo wat het is. device id is in apparaten beheer eigenschappen van je apparaat kiezen en dan tabblad details. dan in pull down menu hardware id's kiezen en dan zie je het in bovenstaande optie. voorbeeld PCI\VEN_10DE&DEV_0422&SUBSYS_047210DE&REV_A1 dan is rode stukje vendor id en groene is device. en dan gaat het alleen om de cijfers. die stop je erin op die site en dan weet je wat het is. voorbeeld van bovenstaande id is dan: Device Id Chip Description Vendor Id Vendor Name 0x0422 NVIDIA GeForce 8400 GS 0x10DE NVIDIA Corporation
Hee, Heb nu Windows server 2008 R2 geinstalleerd, en een print server aangemaakt. Dit is gelukt. Ik kan vanaf de server zelf printen, maar hoe zorg ik dat ik bijvoorbeeld vanaf mijn andere PC/Macbook/laptops kan printen? EDIT: gelukt! Alleen de macbook wil nog niet lukken! Groeten, Daan
Update, dit is allemaal gelukt Yeah! Nu zit ik alleen met het volgende probleem. Ik heb 5 omputers hier in huis toegevoegd aan de group Everyone. Ik maak liever een aparte groep aan met gebruikers oid. Hoe doe ik dit?
Windows 7 64 bit mischien dat het al vaker is gevraagd maar wat is de beste webbrowser met win 7 64 bit ik heb al lopen zoeken maar IE8 is er in 64 bit alleen voor win xp/win vista. en vraag me dan ook af of flash nog werkt.