Het grote nadeel van een Dual Boot is wel dat ik dan al mijn instellingen kwijtraak. Mijn startmenu, mijn bureaublad, mijn favorieten enz. enz. @Hybrid: Met welk programma probeer je die partities te maken? Normaal gesproken gebruikte ik altijd Partition Magic, en daar had ik nooit problemen mee. Wordt tijd dat ik die ook weer eens ergens vandaan vis. edit: Misschien weet iemand een betere écht gratis variant? edit2: Deze ziet er wel netjes uit: http://www.partition-tool.com/personal.htm Even proberen.
ja helaas ben je wel je instellingen kwijt maarja of dat een groot nadeel is ?? dan switch je toch weer naar xp
Niet de beste manier. Zie mijn vorige post, misschien heb ik een goede gevonden. (buiten Partition Magic) edit: Werkt prima: Nu nog installeren. Ja, maar als die beta fijn werkt ben ik van plan om em fulltime te gaan gebruiken. Dan is het wel een groot nadeel.
Kan je uitleggen hoe bij dat programma zelf kan kiezen hoeveel gig ruimte de 2e hdd heeft. Want ook bij dit programma kan ik maximaal 4 gig 2e hdd hebben. Ook al heb ik genoeg gig over van me hdd?
Hybrid, morgen kan ik misschien even een mini tutorial maken. Maarre... Kon niemand me zeggen dat mijn videokaart niet ondersteund wordt door W7. Het werkt allemaal prima, maar ik krijg mijn resolutie maar niet in orde. Dat kreng herkent mijn videokaart wel, maar herkent em niet. Ofzo. Het goede type staat aangegeven, maar dat ding kan toch echt wel meer dan 16MB hoor. Vista werkte wel gewoon. Tsja, het was al langer tijd voor een nieuwe, maar weet iemand hoe ik dit nog kan oplossen? Anders is mijn uitstapje naar Windows 7 van wel erg korte duur.
Wat voor videokaart heb je? ATI heeft vandaag een windows7 update uitgegeven voor de HD2, 3 en 4 serie. Maar als je toe bent aan een nieuwe heb je die vast niet
Staat in het screenshot aangegeven. ATI Radeon 9200 256 MB + Hoe Partities te maken + Stap 1: Stap 2: Stap 3: Stap 4: Stap 5: Stap 6: Stap 7: Ik heb de partitie op Logical laten staan. Maar ik weet dat me op school ooit uitgelegd is wat ik in een geval als dit moest doen. Misschien moet je eigenlijk Primary... Maar fok it, logical werkt ook. Lenny is mijn back-up, dus als ik iets verkeerds zeg...
Nee man gewoon in vista zelf doen, zonder tools. -type in vista: computer management of computer beheer -enter -kies disk management of schijf beheer ofzo -rechtermuisknop op je schijf waarvan je ruimte wil snoepen -shrink volume of verklein schijf ofzo -Geef gewenste formaat -Formatteer die nieuwe ruimte en geef een drive letter. Mijn pc krijgt een 6.8, gebasseerd op de 6.8 voor de hdd, de rest 6.9
Mijn tut is mooier. En mij is altijd geleerd dat die standaard crap van windows nooit zo goed werkt. Maarre, jij schijnt wat van PC's te weten... Kun jij me niet helpen met my little problem. Of anders moet iemand me een nieuwe kaart aanraden van max. €50. Ja, ik ben gierig. Mooi zo :b:
Je hebt zeker al wel de laatste driver geinstalleerd? Misschien ff proberen via het programma van je driver (bij jou ATI) en daar het ergens aan te passen?
Ik heb via Windows Update in Windows7 gewoon mijn videocard driver binnengehaald. Heb W7 op mijn laptop geïnstalleerd met daarin een Ati Mobility X700
Ik krijg een kut errorcode 0xc00000e9, ik weet niet wat het is. Hoe kan ik het beste verhelpen? Ik heb een HP 530 Laptop.
Hm, maar er zijn geen drivers voor Windows 7 voor mijn kaart. Bij Windows Update krijg ik ook niks nuttigs. En die waar Lenny het over heeft ook maar gewoon geprobeerd, maar uiteraard werkt die ook niet. Zelfs voor Vista zijn er geen drivers meer uitgebracht voor mijn kaart. (ja ook die catalyst drivers heb ik geprobeerd. )
Die zat bij mijn PC. Die ik 3.5 jaar geleden had gekocht. Ik zei toch dat ik aan een nieuwe toe was. Hoe is deze? http://paradigit.nl/info.php?group=3&art=10019108 Ja, ik weet dat het een beetje offtopic is, maar ik ben nu toch bezig. Ik zie ook PCI-E kaarten staan, die ongetwijfeld beter zullen zijn dan die 'oude' AGP, maar die kunnen toch niet op een normale PCI aansluiting dacht ik? Wil er niet meer dan €50/55 aan uitgeven aangezien het alleen voor internet ed. wordt gebruikt. En slechter dan nu kan toch niet? Voor de rest werkte W7 verrassend snel bij mij. Pentium IV 3.0 Ghz HT (voorganger van Dual Core nog ) ATI Radeon 9200 512 MB RAM. Geen enkele hapering gehad; een stuk minder belastend voor je systeem dus!