1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8 (deel 2)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 23 mei 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gaaaaaaaaaaay, is er niet een download versie beschikbaar?

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dunno.

3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Sinds de update van Windows8.1 kan ik mijn icoontjes niet meer verplaatsen op het bureaublad.
    In het filmpje is het niet zichtbaar, maar wanneer ik de icoontjes probeer te slepen zie ik dit symbooltje in plaats van de cursor:

Klik hier voor video van het probleem

Kan iemand mij helpen?
    Alvast bedankt _O_

edit: opgelost, lag aan programma Fences.

Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  4. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vorige week mijn Surface RT 32GB + touchcover verkocht voor €278 terwijl ik hem voor €265 gekocht had bij een studentenactie.
    Ik had hem een maand gebruikt maar ik kon er toch te weinig mee vond ik. Inmiddels een Nexus 7 die me veel beter bevalt.
    Ik heb mijn Surface er precies op tijd verkocht want de 64GB is voor €257 te koop en touchcover €40 bij de Media Markt
    http://www.wp7.nl/40481/koopje-microsoft-surface-rt-64gb-tablet-257-euro/

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb eindelijk 8.1 geinstalleerd op mijn Surface Pro en oh my...IE 11 werkt fucking snel, holy shit zeg. Het was al een werkelijk geweldige browser, maar nu gewoon nog beter zeg. Ik accepteer die pesky ads tijdens YouTube ook wel dan, want de browsing experience is gewoon geniaal.

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik kan via m'n werk een Surface RT 32GB kopen voor 169,- (incl Touchpad). Wil hem graag voor mijn vriendin kopen, ben er alleen nog niet helemaal uit of het ook echt geschikt voor haar is. Op het eerste gezicht lijkt het ding perfect (ook al is het inmiddels een tikkie traag wellicht). Ze heeft nu een laptop van 3,5 jaar oud die te zwaar is en ongeveer 40min op een acculading mee gaat.

Ze studeert nog een klein jaar en heeft de tablet dus nodig om tijdens college of werkgroepen ermee te kunnen werken. In mijn ogen heeft Microsoft hier een gouden combinatie met de RT, maar hoor graag jullie ervaringen of het hier wel geschikt voor is. Het blijft een tablet natuurlijk met inmiddels een tikkie verouderde hardware.

Voor thuis hebben we nog een andere laptop en een snelle PC, dus het is echt een apparaat voor onderweg.

Dus; enlighten me! Moet ik dit dingetje halen? ;)
    Of toch voor de Surface RT 2 gaan? Niet zo mooi aan de prijs natuurlijk, maar wel een stuk gaver qua hardware.

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Lijkt me perfect, helemaal voor dat geld.
    De RT 2 is ook wel leuk maar het lijkt me dat die weinig meerwaarde voor haar heeft, helemaal omdat ie bijna 300 euro duurder is.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Surface RT is pas een jaar oud, zal ze zeker meer aan hebben dan een verouderde laptop en voor die prijs zou ik hem niet laten liggen.

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij krijg je bij de RT ook nog Office, dus dan heb je een tablet met alle belangrijke apps (mail/muziek/social media) en kun je ook nog eens gebruik maken van office.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan ik bevestigen, inderdaad volledige office Suite included :thumbs:

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die zit weer niet bij de pro, iets wat ik dan weer niet begrijp. Anyway 170,- met touchpad is een hele mooie prijs! (touchpads los kosten al iets van 90,-)

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Serieus niet? Dat is wel erg gierig van MS =(

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Helaas, koop je tablet van € 900,- en dan krijg je geen office erbij, ik kan dit bevestigen. Snapte die logica ook niet echt, ma'ja.

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal als je bij de goedkopere variant het wel levert. Echt onbegrijpelijk, vraag desnoods 50 euro extra en lever het gewoon erbij. Wat kost een office suite tegenwoordig? Best wel veel nog, toch?

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ding staat inmiddels in bestelling, dank heren. :)

Maandag ophalen, zal een leuke verrassing zijn komende week.
    Kan gelukkig erna nog kiezen of ik een 2e koop via een collega, hoop dat t ding de moeite waard is.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Redelijk prijzig, ik had er wel behoefte aan aangezien ik veel Skydrive gebruik en outlook en word leek me gewoon handig.

Veel plezier ermee Pim!

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.952
    Gasten ik word echt mokergek van die Thuisgroep in mijn verkenner.
    Hij springt er telkens for no reason op en die shit moet gewoon weg!
    Eerdere posts met oplossingen hebben tot dusver helaas niet geholpen.
    Weet iemand een manier om die shit compleet te deleten?

18. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Configuratiescherm > Netwerk en Internet > Thuisgroep > Deze computer uit Thuisgroep verwijderen

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hoe update je van 8.1 preview naar 8.1? Ik heb hem al laten zoeken naar update maar hij zegt dat de pc up to date is terwijl rechts onder preview blijft staan...

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Deel Deze Pagina