1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8 (deel 2)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 23 mei 2013.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Het is idd een slechte bedacht om windows 8 niet gelijk met een start knop uit te brengen. Voor mij een voordeel want ik installeeer zo weer aardig wat windows 7 machines :+

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja lekker innovatie tegenwerken! :thumbs: Lekker bij het oude vertrouwde blijven.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik vind Windows 8 prima werken, maar sommige houden niet veranderingen

[yt]LHpdgHTINik[/yt]

:+

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik hou vanverandering maar doe het dan wel goed!

Voorbeeldje

Hoe sluit je windows 7 of 8 het snelste af?

Bij windows 7 gaat dit veel sneller, gewoon start en afsluiten (alternatief is alt + f4 en enter (heel soms werkt dit ook ook in windows 8 maar niet altijd))

bij windows 8 veeg van rechts naar links (leuk ook om aan ouderen uit te leggen) kies instellingen, kies aan/uit en daarna afsluiten.

T kan aan mij liggen maar welke stap is logischer?

En nog eveneen Edit
    Wat fijn het touch screen staat lekker proffesioneel al die vette vingers op je scherm

Laatst bewerkt: 3 apr 2014
  5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Alt+F4 werkt gewoon altijd in Windows 8, of je drukt gewoon op de uitknop van de computer zelf.

En die laatste edit van je slaat natuurlijk nergens op.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Alt f4 werkt echt niet altijd
    En waarom slaat dat laatste nergens op?

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Alt+F4 werkt altijd als je dat doet in het bureaublad, misschien sluit je eerst een programma die nog actief af maar dan moet ie het doen, dan doe je waarschijnlijk iets verkeerd.

Ik zie niet hoe touchscreen->vette vingers->onprofessioneel is? Ik snap het verband niet.

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nou ik ben benieuwd naar meer mensen want bij mij werkt het echt niet!

Nu zien we de vette vingers bij bedrijven nog niet zo! (want alles draait nog op windows 7 of zelfs nog xp) maar over 3 jaar (als in windows 9 het touch gebeuren er al weer niet volledig uit is) gaan we het wel vaker horen en zien! (ik heb uberhaubt nog geen enkel bedrijf met windows 8 zien werken)

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    @appie
    Raar dat bij andere het hier blijkbaar wel werkt en voor de rest haast niemand echt problemen met Windows 8 heeft alleen bij jou zijn er problemen? Misschien ligt er dan toch iets bij jou...

Ontopic
    Ik denk dat Windows 8 dit jaar nog heel wat moois krijgt sowieso zal de App marketplace heel veel apps krijgen die momenteel alleen op Windows Phone 8 zijn. Dit doordat MS het heel makkelijk heeft gemaakt voor developers om een app voor alle Windows platformen binnen enkele klikken om te zetten! Daarnaast doordat je maar 1x op het Windows platform een app hoeft te kopen wat dan werkt op alle devices met Windows krijgen wij gebruikers meer een binding met de producten vooral als blijkt dat het allemaal naadloos samenwerkt! Vandaag de 2de dag van Build wat voornamelijk nu op developer tools gericht gaat zijn.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Heel vaag idd

Ene keer wel andere keer niet had het op beide machines (het enigste wat ik geinstaleerd heb zijn adobe cs 5 producten!
    Maar okega nu eens terug naar mijn vergelijking want ik neem aan dat jullie natuurlijk in de metro stijl werken?

Dan kost afsluiten bij windows 7 toch echt minder handelingen

Hey ben niet de enigste http://www.oplossing.be/windows-algemeen/niet-kunnen-afsluiten-windows-8-dmv-alt-f4/

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja als je in de verre krochten van het internet gaat zoeken zal je vast nog wel een persoon vinden.

[yt]h-AHOvd0Jag[/yt]

lol een video uit 2012....

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb het gevionden het is een bug!

Probeer eens het volgende

Ga in de metro modus als je in de metro modus bent open je een app,doe dan Windows +D om naar de desktop modus te gaan in de desktop mudus doe je alt + f4 nu zul je niet het afsluit venster krijgen! klik je echter met je muis op het bureublad en je doet dan alt +f4 dan doet hij het wel. Ik begrijp dat dit het meeste voorkomt op een laptop!
    Proberen maar!

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Bij mij werkt alt+D niet eens, alt+tab wel maar dan doet hij het wel gewoon (ben op laptop). Volgens mij zoek je allerlei rare combinaties op om je gelijk te krijgen 8)

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hu Windows + D is de bekenste!

Kun je zien dat sommige hier niet eens winds 8 kennen! :+
    Ik heb het aangepast

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Google zegt dat Alt+D ervoor is om naar balk te gaan voor om je internetadres in te vullen 8)

Heb jij niet gewoon een custom knoppencombinatie waardoor alles anders is? 8)

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Windows +D

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ah, daar had ik stiekem overheen gekeken, die knoppencombi is wel handig. Maar dan nog, als ik dat doe heb ik nog steeds die bug niet :+

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Gebruik jij een laptop?(k durf het bijna niet te vragen maar heb jij wel windows 8.1? :+)

En ik had idd ook eerst alt staan

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Pff, ik heb op alle computers Windows 8.1, behalve deze 8)

Ugh, dan zal ik het wel even testen op een andere laptop :+

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Meen je niet!

T blijftnu wel heel stil hier.... allemaal aan het proberen...

Deel Deze Pagina