1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt me duidelijk, in oktober heb zelfs ik een tablet 8)

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Toen ik de surface eerst zag was ik niet echt onder de indruk. Gisteren nog even de keynote terug gekeken, en ben nu toch wel redelijk enthousiast. Die covers lijken me heel vet, hoewel natuurlijk die touch cover zichzelf nog wel moet bewijzen.
    Maar ik ben onder de indruk van de gedachtegang achter het product. Lijkt me best een tof ding voor mijn zus die graag een nieuwe laptop wil om mailtjes te sturen en af en toe een beetje te browsen, heb haar toen ze naar een Transformer Pad aan het kijken was ook aangeraden om nog een halfjaar te wachten op de W8 Tablets. Dat lijkt dus een goed advies te zijn geweest!

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Post het hier maar even, via Tweakers.net:

[GB]Microsoft komt met preview van 'Hotmail-vervanger' Outlook.com[/GB]

Microsoft heeft een preview van zijn nieuwe webmaildienst Outlook.com online gezet. De webmaildienst is voorzien van koppelingen met SkyDrive en diverse sociale netwerksites, en moet Hotmail-gebruikers verleiden om over te stappen.

Volgens Microsoft combineert Outlook.com, dat zich richt op de consumentenmarkt, de sterke punten van Hotmail.com en zijn mailserver Exchange. De webmaildienst zal nauw verweven worden met Windows 8 en Office 2013, en heeft de look-and-feel van de Metro-interface. Volgens Microsoft geeft deze interface de gebruiker een betere toegang tot zijn inbox door onder andere in het openingsscherm minder advertenties en zoekbalken te tonen.

Outlook.com biedt ook een koppeling met Microsofts cloudopslagdienst SkyDrive. Deze geeft standaard 7GB aan opslagcapaciteit. Ook kunnen feeds van diverse sociale netwerksites opgevraagd worden in de zogenaamde People Hub, waaronder Twitter, LinkedIn, Facebook en Google+. Verder heeft het door Microsoft overgenomen Skype een plekje gekregen in de webmaildienst.

Opgeslagen e-mail op Outlook.com moet ook toegankelijk worden op mobiele apparaten door Exchange ActiveSync-ondersteuning aan te bieden. Zo kunnen ook smartphones en tablets die niet op Windows Phone draaien de maildienst benaderen.

Microsoft stelt dat zijn maildienst het makkelijker zal maken om overvolle mailboxen op te schonen. Zo sorteert Outlook.com automatisch nieuwsbrieven, updates van sociale netwerken en berichten van contactpersonen, waarna deze via de sweep-functie verwijderd of verplaatst kunnen worden. Microsoft stelt dat het bovendien krachtige filterfunctionaliteit aan de webmaildienst heeft toegevoegd.

Outlook.com, waar in juni al de eerste screenshots van uitlekten, is voorlopig als preview beschikbaar. Hoe lang deze testfase zal duren, is niet duidelijk. Microsoft lijkt gebruikers van Hotmail echter over te willen halen om over te stappen naar Outlook.com door een eenvoudige migratie aan te bieden via een 'upgrade to Outlook.com'-knop. Op termijn zou Outlook.com Hotmail moeten gaan vervangen. Verder belooft Microsoft dat het bij het plaatsen van advertenties op Outlook.com deze niet zal personaliseren door de inhoud van een e-mail te scannen, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Gmail.[/QUOTE]

[GB]Screenshots=(/GB]

[​IMG] [​IMG]
    [​IMG][​IMG]

Ik vind het er clean uitzien! Design wat mij betreft een logische stap gezien de weg die Microsoft is ingeslagen met Metro. Ben verder geen die-hard Hotmail gebruiker en al die sociale platform integraties hoeven van mij ook niet zo, maar handig voor de mensen die er wel gebruik van maken.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Eindeloos fucking beter dan de browserversie van Hotmail. Ben meteen overgestapt, heerlijk.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ziet er goed uit. De nieuwe webmail van Exchange 2010 was ook al zo lekker. Word nog wel eens wat met MS

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Too little too late, ben allang overgestapt op GMail.
    Heb het wel even geprobeerd, maar ik vind alles veels te groot opgezet, ik voel me net een bejaarde. Ik heb goede ogen dus van mij mag alles wel een maatje kleiner.
    Heb trouwens wel gelijk even mijn eigen naam geclaimed met een @outlook.com adres, is al weer iets korter als m'n oude hotmail adres. Heb toch zo'n MS account nodig voor W8 straks.

Laatst bewerkt: 31 jul 2012
  7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gmail account even gekoppeld aan outlook :) werkt prima!

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, WTF...

Ik ben dus overgestapt op Outlook, en nu is m'n phone fucked?

Outlook neemt namelijk m'n @live.nl over. Maar ik kan het nieuwe e-mail adres niet toevoegen door m'n oude @live.nl te wijzigen. En nu kan ik geen apps downloaden, doet m'n e-mail kut, doen m'n gekoppelde diensten kut. 8)

Lees er nu ook een artikel over op WPCentral.

Echt slecht dit. Schijnbaar wordt je er voor gewaarschuwd, maar dat had ik niet gezien.

9. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat nieuwe Outlook ziet er wel een beetje te overzichtelijk uit en te 'recht' maar dit had ik al met de nieuwe interfaces van de Xbox. Kwam er pas laatst achter dat het overeenkomt met de WP enzo :emo: Maar ook het nieuwe logo gaat er niet op vooruit|:-

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Maar ff een @outlook.com gemaakt, misschien komt het ooit van pas :p

11. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Windows 8 is RTM.:)

Kan er zelf niet warm of koud van worden. Dit wordt een grote flop volgens mij. W7 voldoet prima bij mij.

12. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Yea, heb mooie @outlook.com adressen :) Ik wil graag mijn live account van mijn oude gmail naar outlook veranderen, maar dat schijnt een heel gekloot te zijn? :mad:

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    @Mensen met één van de meest recente versies:

ondersteund de music player in W8 de disc-tag eigenlijk? :eek: Dat je dus een album hebt met meerdere discs, die allemaal dezelfde naam hebben, maar dat er toch een onderscheid in wordt gemaakt aan de hand van de disc-tag ( # ).

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Moet het nog maar zien. Op tablets zal het vast leuk werken maar op desktops betwijfel ik de werking. Voorlopig houd ik het bij m'n (legale) Windows 7 :+

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan ik mijn hotmail-adres gewoon omzetten naar outlook? Ik heb nog een hotmailadres wat ik gebruik voor xbl. Of denk ik dan te simpel

edit: ben al over, gewoon inloggen en klaar

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Het nieuwe MS logo:

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Lekker strak en past prima met de Metro look.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha 1980-1981. :lol: Logisch dat ze die niet lang gehad hebben.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vraag me af wat deze kerel nu gaat doen 8)

Wel passend logo idd, goede keuze

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat is van dezelfde gast die ooit een Zune logo op zijn arm liet zetten :+

Ik vind het nieuwe logo wel oke, logische keuze past meer in de stijl van hun andere logo's.

Edit: Ik zal binnenkort even de begin post updaten, want die kan nu wel vernieuwd worden.

Laatst bewerkt: 23 aug 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina