1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Net ff die gratis Xbox Music van 30 dagen geactiveerd.
    Let wel op, hij word automatisch verlengd behalve als je dat zelf aanpast.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Crap. :+ Iemand anders wat misschien een oplossing weet?
    Is Xbox Music niet al gratis?

    Oh en ik heb een Frenemy (8)) nodig voor Wordament. Iemand die heel slecht is en ik dus kan verslaan?
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    FUUU, ik moet mn skype account aan mn Microsoft account koppelen maar als ik dat doe geeft ie aan dat ik niet oud genoeg ben :mad:.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wie vult dan ook zijn echte leeftijd is als ie onder de 18 is :+
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Serieus, hoe wijzig je Gamertags voor een game? :+ Ik had iemand anders een game laten installeren en spelen met eigen Gamertag, maar nu wil ik spelen! Ik krijg het alleen niet meer terug op mijn Gamertag! 8)
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Heb ff op Google gezocht en blijkbaar hebben meer mensen er last van, ook van boven de 18.

    Heb nu de normale versie van Skype gedownload maar daarmee kan ik niet inloggen.:mad:
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Pfff, ik heb het even helemaal gehad met Windows 8, alles lijkt tegen te zitten...

    Steam werkt nu ook niet meer, als ik m opstart crasht ie en ik kan m ook niet opnieuw installeren omdat het proces niet wil afsluiten :mad:.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik wen er al wat meer aan en werkt gelukkig nog prima hier, maar sommige dingen zijn gewoon wat omslachtig zoals dus met de gamertags/accounts voor games. Laat me gewoon switchen! :p Ik heb nu nog steeds games die ik niet met mijn eigen gamertag/account kan spelen! :+
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ati Radeon Xpress 200

    Onder program files verschijnt alleen een lege map 'Ati technologies'.

    Ik krijg het scherm nu niet op goede resolutie
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Sinds een paar minuten geleden sluit mijn Personen ineens af gelijk nadat ik open :mad:
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hier word gezegd dat ik WU nodig heb ipv catalyst control center. Wat is WU? Windows Update?
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heuj, eerste BSOD gehad :+

    [​IMG]

    Systeemherstel gedaan, opgelost. Nu weer alles terugzetten.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Bah, ik kan geen apps meer downloaden van de store (Uw aankoop kan niet worden voltooid) en sommige apps doen het niet meer :emo:
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Daar komen de kinderziektes aan.:D
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij zit nu te wachten of je bovenop ieder foutje kan springen om maar te kunnen zeggen dat W8 kut is? :+

    Ben nu lekker bezig in splitscreen. Heerlijk. Browsen op XBW en soms wat Wordament doen. (niet dat dat een goede manier is om het goed te doen) Ondertussen lekker de email popups. Pff, fuck Windows 7. :cool:
    Jaja, niet iedereen heeft problemen (snel afkloppen :p). De problemen hoor je gewoon eerder dan de goede ervaringen.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Mijn probleem was weg nadat ik in die milliseconde dat ik wel in Personen was, snel op een tweet klikte en daarna weer terug ging naar het overzicht.
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha, nee :+ Maar valt mij op dat meer mensen problemen krijgen met Windows 8 naar maten men verder het systeem gebruiken. :x
    Je kan beter 8 maanden wachten tot alles goed werkt, dan gelijk Windows 8 kopen en gebruiken. Zitten aardig nog wat fouten in de begin fase.:thumbs:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er zitten altijd fouten in de beginfase van Windows. Niks nieuws daar. :p Veel mensen (niet specifiek jou bedoeld) hadden vooraf al beslist dat W8 kut is (wat de boer niet kent vreet ie niet) en zullen er nu alles aan doen om iedere fout onder een vergrootglas leggen. Terwijl als dit W7.5 was geweest je geen hond zou horen over de fouten met drivers en weet ik veel wat allemaal. Die fouten zijn niks nieuws, maar zo worden ze nu wel behandeld.
    Dat is het risico als je een early adopter bent. Niet alleen bij Windows 8, maar bij ieder nieuw stukje hard of software. Dat weet je en daar houd je rekening mee. Maar in dit geval is het blijkbaar opeens anders.

    Helaas zien veel mensen graag W8 falen. =(
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet iemand al hoe je van gamertag kunt wisselen bij games? Jij ook niet toevallig Dulle? :p
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, waarom zou ik van gamertag wisselen. :+

    Ik gok dat je dan een 2e user account moet aanmaken bij Windows, en aan die een andere Live account moet koppelen? Maar goed, ik weet het dus niet, is maar een gok. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina