Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kom er net achter dat je heel makkelijk de Store kunt veranderen naar de USA store als je daar apps vandaan wil halen, gewoon je region veranderen in Control Panel. Is wel fijn aangezien sommige apps niet beschikbaar zijn in de Nederlandse Store, zoals Comixology en Flixster (al is die laatste echt de moeite niet waard ;))

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hoeveel van jullie gebruiken de Metro interface nog op de PC trouwens?

Heb het een goede kans gegeven maar vind het gewoon omslachtig werken omdat je de hele tijd moet switchen tussen Desktop en Metro.

Laatst bewerkt: 9 dec 2012
  3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Bijna alleen maar :p.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dagelijks maar dat komt dat ik een tablet heb. Ik denk dat ik vaker metro gebruik dan de desktop

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Had er ff bij moeten zetten als je een PC hebt :+ Dat het op een tablet lekker werkt zal best maar daar heb je verdacht weinig aan als je enkel een PC hebt staan.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik het ook erg vaak op m'n laptop (met touch screen, dat wel)

7. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Om de desktop te openen bij het opstarten, Maar meestal open ik eerst dat message gedoe voor msn contacten. Dat sleep ik vervolgens naar 1/3 deel van het scherm en zet ik dan op mijn tweede monitor.

Daarna alles vanuit de desktop tenzij ik een programma nodig heb wat niet op de taakbalk gepind is, niet te openen is met een icoontje naast de klok in de taakbalk en ook geen snelkoppeling heeft op mijn tweede monitor. Dan gebruik ik even de search en dat is het eigenlijk wel voor metro gebruik.

Naast heel af en toe snel email lezen of een simpel spelletje spelen.

De Startknop mis ik totaal niet, Maar die gebruikte ik in Windows 7 en Vista ook al bijna nooit. (Bijna alles gaat bij mij via de hierboven genoemde methode of keyboard shortcuts zoals: Windows key + E.)

8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Vandeweek W8 geinstalleerd, moet nog wel wennen. Gisteren wilde ik 15 updates of iets dergelijks downloaden en installeren, dat gaat allemaal prima totdat ik opnieuw opstart. Dan geeft Windows een fout bij de configuratie en draait ie alles weer terug.

Dat + popup die willekeurig tevoorschijn komt en te kort in beeld is om te zien wat het is irriteren me mateloos.

Misschien maar vers installeren, kijken of dat het probleem verhelpt.

9. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Doet bij FF silverlight het wel als je hem runt als metro app? chrome alleen als ik hem gebruik als bureaublad programma

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nooit meer. Heb Start8 gekocht en geïnstalleerd. Ik werd gek van dat geswitch. En wat moet ik met een YT, Fokke en Sukke, NOS etc app. Daar heb ik al iets voor, dat heet een browser.

Start8 gooit alles, dus w8 en w7, onder 1 knop zoals het hoort. Ook de Metro UI staat onder start, voor als ik die weer eens wil gebruiken. Tot op heden is dat nog niet voorgekomen.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de apps juist heel fijn! Mooie overzichten, full-screen en handig inloggen met je centrale account.

Ook dat je kan delen vanuit de apps vind ik super.

Had trouwens een update net, nu heb ik ook de store met de Gratis Favorieten en Betaalde Favorieten.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ha, met Pinball FX Dulle zijn highscore verpulverd :cool:

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Met mijn Pc gebruik ik het ook, maar daar ben ik meestal op de desktop te vinden :+

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pfft, die game net 2 keer gespeeld. :+ Probeer mijn scores van FX 2 op de 360 maar eens te verbeteren :cool: ...hm, wacht. Die zijn eigenlijk net zo slecht

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik maar 1 keer gespeeld :cool:

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Crap, ik ben dus écht slecht. :+

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Een troost, je stond 2de in mijn friendslist (van de 5 volgens mij :+).

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dulle NL staat nog steeds eerste bij mij (de game nog niet gespeeld :+)

Oei moet weer meer posten dulle nl haalt me in :p

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Dat ga je niet winnen qua posts :+

20. ventieeeeee

ventieeeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Mag ik hier wat vragen?

Ik heb een nieuwe laptop gekocht daar staat Windows 8 op maar ik heb een product key nodig om het te activeren waar kan ik dat kopen?
    Heb gekozen om zelf Windows 8 key te regelen want ze vroegen bij de winkel €110 voor Windows 8.

Heb Windows 8 build 9200

Zal dit werken?

http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/software-besturingssoftware-en-drivers/m626615087-windows-8-pro-nl-volledig-geactiveerd.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr&pageNum=1&pos=2

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina