1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Staan ontzettend veel categorieen in de store, kijk even waar je interesses liggen. Mijn favorieten zijn Youtube RT, TrackSeries, Rayman Jungle Run (:+), The Economist, Twitter, Flixster, Movie Times...

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die sowieso! (maar die is niet gratis :p) Jetpack Joyride is ook vermakelijk en wel gratis.

Is er een manier om youtube links/filmpjes direct te laten openen met de app? Flash werkt behoorlijk crap in de browser en 720p is nauwelijks te doen. In de app werkt het perfect.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee volgens mij kan dat vooralsnog niet, ik heb er nog geen optie voor gevonden.

Jetpack Joyride is ook leuk! En ik gebruik ook veel comixology, uitzending / rtl gemist, nu.nl, skype, ebay en movie edit touch.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tweetro+ is ook gaaf.

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die kost geld toch? Die nieuwe Twitter app is gratis, en op zich wel mooi.. Ik weet niet of ik hem houd, want eigenlijk gebruik ik gewoon altijd de people app, ook voor facebook.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Alleen kan je met die app geen lijsten bekijken... of ik zit het over het hoofd. Hoe dom?

En Tweetro kan veel meer. Is meer voor 'heavy users' of mensen die heel veel aparte dingen willen volgen.

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, dat kan idd niet met de people app. Ik denk dat je het als casual user ook niet nodig hebt, ik lees vooral een beetje updates en zo nu en dan post ik wat. Op de twitter app kan ik dan kijken wat trending is maar eerlijk gezegd boeit me dat niet :p. Dus, voor mij persoonlijk heeft tweetro (of facebookplus of hoe die ook heet) geen meerwaarde.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
  8. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe? Bij mij wil die dat niet doen :+

Die apps zelf in W8 gebruik ik niet, ga nooit naar dat startscherm en het elke keer moeten switchen van scherm door links in boven hoek te gaan vind ik niet fijn werken, helft van de tijd zie ik bijv. niet dat ik berichten heb gekregen op skype omdat hij notificaties niet laat zien.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Met Start8 :)

10. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb de classic Start 8 app, waardoor ik de startknop heb op bureaublad, maar daarmee kan je toch niet meteen naar bureaublad booten? :9

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij is er ergens een optie om dat aan te vinken. Ben nu op m'n werk dus kan even niet voor je kijken.

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Wtf is dit ineens. Niks geïnstalleerd ofzo.

13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Gebruikte je de standaard iconen?

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Owja, Oblytile.. argh weer al dat geklooi. :p

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt waarschijnlijk aan internet explorer 10. Heb er zelf ook problemen mee..

16. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Al gefixt met OblyTile, moest ff rebuild cache doen.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bij mij werkt dat niet. Welke browser gebruik jij?

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vraag het maar even hier; heeft iemand tips voor Wave 50 in Samurai vs Zombies? :+ 1 keer tot 98% gekomen, maar dan blijft die grote gozert over. Krijg vrijwel geen leven van hem af.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je Plants vs Zombies op W8? :eek: waarom kan ik die niet vinden in de store?

/edit: sorry, even m'n bril opzetten. Was heel even hoopvol voor pvz :+ Samurais weet ik niks van, helaas...

Laatst bewerkt: 9 apr 2013
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gravity Guy, iStunt 2 en Monster Island zijn nu allemaal (tijdelijk?) gratis. Allemaal games met achievements. Waarvan alleen Monster Island imo een beetje de moeite waard is. Een beetje een Angry Birds kloon.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina