1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik wil hem niet installeren. Deinstalleren gaat nl niet zo maar ;)

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    AAAAAAAAAAAAAAHHHH Metro! Maak het dood! Haal het weg! Ritueel op de brandstapel!

..waar is mijn startknop?

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Al geprobeerd dan? Mensen kunnen slecht tegen verandering, ik vind het persoonlijk fijn werken zowel de metro als de nieuwe desktop. Metro hoef je ook niet te gebruiken. ;)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7

Ja, heb hem vanmiddag gelijk op kantoor van MSDN getrokken. Na 3 kwartier was ik zo gefrustreerd met Metro dat ik hem niet eens netjes afgesloten heb, dat zal 'm leren. Opzich zit Metro mij verder niet in de weg, maar ik wil gewoon graag een classic start menu.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb weinig verstand van virtual machines maar dat is toch echt wat anders dan dual boot of ben ik nou gek. Dual boot installeer je een os naast je andere os en bij een vm start je min of meer een os-sessie in je huidige os-sessie. Toch?

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik zelf hoop ook dat ze het classic start menu er gewoon weer terug inzetten, misschien komt dat wel in de volle versie.

Zelf ben ik nu ook niet echt heel erg te spreken over de manier waarom Metro eruit ziet op Windows 8. Op WP7 is eigenlijk de enige correcte versie, die op de Xbox vind ik ook al niks. Het enige goede aan alles vind ik dat Microsoft eindelijk eens hun diensten (windows, Xbox, WP7, en andere software) een zelfde structuur hebben gegeven. Alleen ben ik het met je eens het had allemaal wel een stuk beter gekunt. Nog een paar pluspunten/minpunten die mij opgevallen zijn :

+ MSN Messenger (iets wat ik normaal nooit meer gebruikte omdat het zo verschrikkelijk in elkaar zat vooral de latere versies) is nu echt heel gaaf geworden.
    + Music player zoals ik al aangaf is dit wel een juiste keuze, de player van Zune was in de Zune software al super fijn om mee te werken, hier werkt het in Win8 nog eens een stukje beter. En ook tof dat de boxart/effecten bij het muziek afspelen er nog zijn.
    + People hub is hetzelfde als die in WP7, alleen iets uitgebreider

- Echt heel weinig aan te passen (hoop dat dit in de volle versie toch echt een stuk uitgebreider is), zo heb je niks aan Xbox Live (want dat geldt niet voor onze regio!, Weather is leuk maar geeft de Amerikaanse temperatuur aan. Zo zijn er nog meer dingen die niet werken omdat het voor de VS is, slecht vind ik dat want hoe kan MS nou verwachten dat wij een goede indruk krijgen als de helft van de features niet werkt voor ons. 8)
    - Achtergrond in Metro beperkt aan te passen met standard achtergronden.

Laatst bewerkt: 29 feb 2012
  10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Uhm ik heb er ook niet veel ervaring mee :9 Het enige wat ik voor de zekerheid heb gedaan is het volgende.

Mijn hardeschrijven waren al in meerdere patities gezet daarnaast had ik ook nog een lege HDD in mijn pc zitten deze heb ik gebruik voor Windows 8, mocht het namelijk crashen dan staat mijn Win7 gewoon veilig op een schrijf die niks te maken heeft met de HDD waar Win8 opstaat.

Dus ik weet niet of jij ook meerdere schrijven in je pc hebt, dan kan je het namelijk ook op deze manier doen zoals ook in de link staat die hierboven staat.

11. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Kan ik programma's die op Windows 7 geinstalleerd staan ook in Windows 8 gebruiken en andersom?

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Je moet alle programma's die je hebt op Win7 opnieuw installeren in Win8. Ik kreeg namelijk net ook een error melding toen ik Photoshop wou opstarten want die staat wel in mijn Win7 maar niet op Win8 geinstalleerd.

13. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hmm, ok.
    Betekent dat dat alles er 2x op moet staan?

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mijn link werkt hoor :)

krijg mijn multi touch nog niet aan de praat :mad:

16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Op welke tablet draait het?

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    In hoeverre is het verbeterd ten opzichte van de developers build? Die was echt vreselijk.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat vond je er vreselijk aan? (ik heb nml niet zo heul veel verschil gezien :+ )

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vond de dev build niet zo heel erg (heb er in ieder geval meegewerkt) Er zijn nu veel meer apps beschikbaar en sommige kunnen nuttig zijn :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina