1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Verklaard meteen waarom ik geen youtube vids kon vinden :+, was dus een 800.

Anyway, Windows 8!
    WP7 was mijn punt niet though, Windows 8 ziet er awesome uit, maar mist het voor mij nog een beetje. Gelukkig is het pas een vroege versie, er zal nog een hoop veranderen. Ik blijf het in ieder geval gebruiken, moet er maar even aan wennen. :)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er zal nog wel wat veranderen, maar niet heel veel meer ...

3. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Dat is best een gemis eigenlijk. Hier bij Paradigit bij de early adapters hetzelfde gevoel, kerels met SSD's die klagen over langere opstarttijden van programma's etc.

Wel nog een groot pluspunt gevonden; synchronisatie met iPhone/andere laptops en externe HD's is een stuk sneller. De gegevensoverdrachten gaan als een speer!
    Na weer een ochtend ermee gewerkt te hebben ben ik wel al wat positiever :)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    snelheid etc gaat nog wel verbeteren, maar het uiterlijk blijft zo (denk ik)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    huh jij had toch een dual boot gemaakt?

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Heeft 'ie toch met Ubuntu en Win8?

De snelheid in de programma's is ook gewoon goed. Het uiterlijk is mooi, maar de grafische animaties bij het opstarten maken het minder snel dan het kan zijn.
    Op een tragere of oudere PC zal dit een voordeel zijn, aangezien de PC tijdens de animatie alles kan laden (hetzelfde geldt voor de tablets/telefoons) en alles soepel en slick eruitziet. Een snelle/nieuwe PC zal al halverwege de animatie klaar zijn met laden maar toch de animatie afmaken. Dat is mijn punt. Als de programma's eenmaal op de achtergrond draaien is het gewoon snel.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Geen enkele methode is geen onfeilbaar, alleen je kan het voor jezelf wel veiliger maken zoals ik dus gedaan heb om Windows 8 op een andere schrijf te zetten als Windows 7 als het dus crashed om wat voor een reden dan ook dan kan ik altijd weer Win 7 opstarten. Uiteraard wel alle belangrijke documenten op externe HDD gezet. :)

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    in een virtual machine lijkt mij redelijk onfeilbaar? Tenminste als je alleen even kijkt naar de relatie tot je huidige os

10. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: mijn Windows8 heeft mijn Windows7 eraf gegooid (er werd niet eens gevraagd op welke partitie ik windows8 wilde installeren 8)), of nou ja, in de map windows.old geplaatst. Ik bezit geen installatie-cd, wat is dan de beste manier om weer terug te gaan naar Windows7 en Windows8 even weg te laten?

Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
  11. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Je kunt gewoon dmv een torrent Windows 7 downloaden, mits je een geldige product key hebt die je dan kunt gebruiken.

12. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Jij weet niet heel toevallig een torrent (Windows 7 Home Premium 64bits) die betrouwbaar is? Met het downloaden van een OS ben ik namelijk enigszins wantrouwig.

Product-key heb ik onderop mijn laptop staan als het goed is.

13. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Nope, ik heb dezelfde fout gemaakt maar ik heb nog geen torrent geprobeerd.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sinds gister bezig met een dual boot, maar windows 7 weigert mn HD verder dan 20gb te shrinken terwijl ik 200gb vrij heb.. Gek wordt ik ervan!

15. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Windows 8 qua opzet geweldig, maar ben ik de enige die de apps zoals Messaging (nieuwe Messenger) teveel beperkt vindt geworden?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nope maar dit is allemaal nog beta die worden verbeterd

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan je ook eigen applicaties installeren of moet alles via de store?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan ook eigen apps installeren

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben nu W8 op mijn oude(re) laptop aan het installeren. Zou het goed moeten draaien.

Wat ik me afvraag. W8 heeft dus die grote tegels in het scherm. Maar stel dat ik software installeer met een klein pictogram, hoe komt dat dan er uit te zien in W8?

Zal er straks ook vast wel achter komen, maar ben benieuwd naar welke mogelijkheden hier ook zijn.

20. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina