1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat is dus hetzelfde ongeveer als de HD7 koste, ik vind het een schappelijke prijs.

    Daarnaast vergeten mensen wel eens dat WP7 DX9 support en hardware acceleratie heeft, iets integenstelling tot op heden bij Android, zelfs de dual cores hebben dat niet. Daarbij maakt WP7 gebruik van de GPU voor de UI, en doet (tot op heden) Android dat ook niet, daardoor voelt WP7 veel sneller aan.

    Tweakers heeft trouwens al een hands-on van de Radar en Titan.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind het wat teveel. HTC geeft het de prijs van een echt high-end toestel terwijl het dat geen echt high-end toestel is. Voor WP7 wordt het misschien het krachtigste toestel van het moment, maar dat maakt de Titan in mijn ogen nog geen high-end toestel. De Titan valt in de mid high-end sector, vooral dankzij zijn scherm. Doet nog zo'n €100 van die prijs af (dus zo'n €450) en dat lijkt me al een schappelijkere prijs (al vind ik het persoonlijk nog te veel :+).

    De GPU gebruiken voor de UI is trouwens niets nieuw. Symbian heeft het al een tijdje :+. En Maemo en ik denk Meego gebruiken het ook. Maar dat is inderdaad nog een gemis in Android.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het is toch zeker wel een high-end toestel. En daarnaast kijk jij je blind op specs, je zou je denk ik dan toch echt meer moeten gaan verdiepen in WP7. Want dan had je toch echt geweten dat de Ghz er helemaal niet toe doet maar de OS.

    Het enige wat ik wel verwacht in de toekomst meer Amoled gaat gebruikt worden en dat de LCD schermpjes vervangen gaan worden bij HTC. Want ik vind de Dell Venue Pro toch echt veel mooiere en diepere kleuren hebben dan mijn HD7.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik kijk inderdaad naar de specs, maar ik staar me niet blind op de cijfertjes. Ik ben me er goed van bewust dat WP7 genoeg heeft aan goede single-core en GPU maar als ik zie dat gelijkaardig toestel specs-wise voor Android of Symbian zo'n €200 minder kost (dan de Radar) dan vraag ik me toch af waarom het zo duur is. Hoe goed WP7 misschien ook mag zijn, je kan me niet zeggen dat WP7 écht die €200 extra waard is.

    Hetzelfde als bij een iPhone of als bij een Windows pc en een Mac... . Hef heeft duidelijk met smaak te maken. Jij vind WP7 misschien wel dat extra waard terwijl ik dat extra misschien weeral over heb voor Meego. Al moet ik toegeven, hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik neig naar de Radar al gaat het toch nog deels afhangen van zijn prijs.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik snap best dat het een hoop geld is, ik koop daarom ook nooit telefoons in de winkel en neem al helemaal geen abbo + tel. Dit omdat ik het allemaal veelste duur vind, ik speur Marktplaats en eBay af en koop het dan, tot nu toe elke keer een goede telefoon gekocht en in nieuwe staat. Misschien ook wat voor jou, want idd in de winkel betaal je belachelijke prijzen, mijn HD7 heeft 550 euro gekost ik heb de bon nog. Ik heb hem uit Duitsland voor maar 390 euro gekocht. ;) Net na de launch, je moet net op tijd zijn.

    Ik vind WP7 wel wat extra waard idd, dit omdat het in mijn ogen de snelste en fijnste mobiele OS is. En ik heb in het verleden van alles gehad Nokia's, Samsungs, Sony's, LG's zelfs een iPhone en daar raakte ik snel op uitgekeken met WP7 heb ik dat niet. Misschien komt het door de Metro UI of door de live tiles ik weet het niet maar nu een jaar later ben ik nog steeds een erg blij met WP7.

    Ik vind allebei de Radar en Titan niks, dit omdat ik liever wacht op de Nokia's.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Abbo is hier in BE niet echt voordeliger en ik wil naar een alternatieve provider overstappen waardoor het helemaal al niet gaat :+. Om zo'n dingen te bestellen op Ebay ben ik ook niet zo voor, maar als ik bv. zie dat je de HTC 7 Pro (keyboard ftw) er kan krijgen voor minder dan €250 van uit Duitsland dan wordt het soms toch wel moeilijk. Jammer dat 7 Pro geen Mango phone en je dus dan "moet" wachten op de update van HTC zelf (of zit ik hier fout?)

    Ik zeg niet dat WP7 niets extra waard is. Als het nu bv. €50 meer zou zijn dan zou ik er niet over nadenken. Maar het gaat hier over enkele honderden euro's en dan begint er toch wel wat een en ander in gang te schieten in mijn hoofdje.

    Het is het gebrek aan modellen van concurrentie, want ik ben van beide ook niet weg. Sowieso vind ik van beide het design niet al te mooi, maar 4.7" is me ook gewoon te groot. Tussen de 3" en 4" is voor mij ideaal.

    EDIT: Was te denken, die 7 Pro's van DE hebben qwertz keyboard. Voor een met een qwerty keyboard leg je iet meer dan €300 neer. Hmm...
     
  7. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht tot 25september.

    als er dan geen nieuwe telefoons zijn aangekondigd of mango uit is.
    ga ik gewoon voor een htc trophy.
    maar meschien wacht ik op radar die komt 4 october of het was de titan die dan uit komt.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Beiden, tenminste ik ga af op de pre-order datums bij Coolblue. Radar voor iets minder dan €400 en Titan voor iets minder dan €600.

    Als je tot dan wacht dan zou ik persoonlijk niet meer voor de Trophy gaan, tenzij je hem voor een zeer mooie prijs kunt krijgen.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]IcH8n_oFf0c[/yt]

    Windows Phone 7 start het snelste op bijgeleken de andere, maar Windows 8 doet daar nog even een scheut bovenop. ;) Nu maar afwachten of Windows Phone 8 ook zo snel gaat opstarten, of dat ze later nog deze opstart manier toevoegen aan Windows Phone 7.
     
  10. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag gelezen bij wmpoweruser dat het deze week een hele grote dag wordt voor windows phone 7. ik denk dat het 15september is zij geruchten.

    verder pegas op mobily kan je goedkoop aan windows phone komen.

    maar als windows phone komende week komt
    worden dan ook alle nieuwe telefoons bekend gemaakt van nokia,samsung,acer enz??
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Of er WP7 toestellen deze week komen weet ik niet maar misschien wel Mango! :thumbs: En dat er deze week iets staat te gebeuren op de 15de had ik idd allang in deze topic aangegeven.

    Bron : Winrumors etc
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zou wel eens tijd worden dat de andere fabrianten nieuwe toestellen gaan aankondigen, al lijkt het erop dat het het merendeel ook mid-end specificaties gaan hebben zoals de Radar. Die laatste zou ook in het grijs beschikbaar moeten zijn, staat hem imo wel een pak beter dan dat wit:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Er gaat ook een gerucht rond dat Samsung vanaf 2012 WP7 laat vallen.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Morgen is de Build conferentie .. (hopelijk wordt dan ook de beta van Win 8 gepresenteerd). Deze week idd de release van Mango .... geweldige update. Kan niet meer zonder
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het is zoals je idd zegt een gerucht door Gartner verspreid... en die zit er wel vaker naast. :F:

    Al zou ik het niet erg vinden dat Samsung WP7 dropt, kijk maar naar die brakke Focus die ze afgeleverd hebben... een en al problemen dat ding.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nog even terugkomend op Gartner zijn comment dat Samsung ermee zou stoppen met WP7. Het tegendeel blijkt dus waar te zijn, WP7 krijgt een nieuwe Samsung Focus S en komt met de Samsung Flash.

    [​IMG]

    Daarnaast komt Samsung met de eerste tablet met Win8 die samenwerkt met de apps van WP7.5 (Mango). (feit dus dat Samsung niet snel WP7 zal droppen!!)

    Deze dus...
    [​IMG]

    Met hele mooie specs zoals het er nu uitziet! ;)
    "Samsung Slate PC Series 7 (powered by an X86 intel i5) or a ARM version of it powered by NVIDIA Kel-El quad-core CortexA15 SoC"




    Edit: videos zijn van Youtube gehaald, blijkbaar mocht ie nog niet op video vastgelegt worden. ;)

    Dus Samsung gaat niet stoppen met WP7.

    edit 2: HOU DEZE SITE GOED IN DE GATEN!!!!!
    (tussen 13 sept en 16 sept!)
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het gerucht is dat Samsung in 2012 stopt met WP7, dus deze phones en nog eventuele andere die dit jaar uitkomen zouden weleens de laatste WP7 phones van Samsung kunnen zijn. Maar de aankondiging van een tablet spreekt het wel wat tegen.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat zeg ik, als ze een Win8 tablet die speciaal apps van WP7 draait (denk aan alles waar Microsoft's Silverlight in gebruikt wordt dus bijna alle APPS!!) dan is het dus een teken dat Gartner dus weer uit zijn duim heeft lopen zuigen...
    Zolang Samsung niks zegt basseer ik het allemaal op leugens vooral alles wat Gartner beweerd!
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
  18. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu ook windows 8 live stream aan het kijken ziet er echt goed uit en fijn dat het
    samen gaat met windows phone 7.

    nu weet ik zeker dat mango deze week komt =)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben ook de BUILD Keynote aan het kijken. Wat een klapvee! 8)
    Zeggen ze ooit iets over 'ons' (Apple fanboys). :+

    Goh, about damn time! 8)
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat de laptop opstart binnen 8 sec zie ik een Macbook niet doen. ;)

    Alles is mooi en prachtig, vindt je het gek dat ze klappen. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina