1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kan niet wachten tot wij Mango hebben.

    W6.5?
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja had het gelezen, helaas wordt hij niet via de normale weg verstrekt maar door winkels...

    Deze lijst goed in de gaten houden vanaf vandaag, daar krijg je namelijk te zien of jou telefoon de mango update gaat krijgen een dezer dagen.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Tnx! Valt Hi onder één van de groepen? ^^
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk onder All other operators, ik heb zelf o2 Duitsland.
    Maar is het een simlock vrije telefoon met een simkaart van KPN erin? Of heb je hem echt bij KPN vandaan?
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Simlock vrij, dan is het anders toch? En betekent het dat ie dan al onderweg is?
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha nee het betekend niet dat hij onderweg is. Dat update rooster laat de updates zien momenteel tot de No-Do update op die pagina hoort wel als Mango vrijgegeven wordt die er ook bijgezet 7500 is waarschijnelijk de afkorting van de update.

    Video bellen met de HTC TITAN.
    [yt]FNwUv4dQFCk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh ok.. Jammer, ik wil die update!!!
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Verwarrend filmpje, dat al even dat ie over WP7 Tango bezig was. Blijkt dat die videophone applicatie gewoon tango noemt (maakte ik er toch van aan het einde van het filmpje). Wel net dat je ook de achterste camera kunt gebruiken voor dingen te showen tijdens het gesprek. Maar laten we eerlijk zijn, wie gebruikt er videophone nou?

    Valt me trouwens op dat MS ook niet beweert videochat te hebben uitgevonden :+.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    MS beweert idd niet dat hun videochat hebben uitgevonden, ze zeggen 'voor de eerste keer kunnen Windows Phone gebruikers videochat gebruiken...' dus waar die :+ op slaat weet ik niet.

    Maar idd ben het wel met je eens ik zou het niet gebruiken, vroeger weet ik nog dat het er zo doop uit zag in films. Maar het kost volgens mij handen vol met data, en met de nieuwe abo's lijkt mij dat niet slim. Maar ik denk ook dat MS hier Skype voor gaat gebruiken, ze hebben het niet voor niks over gekocht.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die ":+" slaat op de iPhone 4 presentatie van vorig jaar :+.

    Zelfs al had iedereen ongelimiteerde data dan nog zal videochat nooit echt populair worden. GSM's zijn zo populair omdat je onderweg en overal kunt gebruiken. Als je te voet, met de fiets of met de auto (ok, met de auto misschien nog wel) bent zie ik mensen nog niet gauw met elkaar videobellen, is nogal onveilig. Als ze thuis zijn dan zullen ze eerder opteren voor de vaste ljin (als ze dat nog hebben tenminste) omdat het iets goedkoper is. Wat dan eigenlijk nog overblijft is het openbaar vervoer maar dan heb je nog minder privacy ookal gebruik je een headset.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt ik zie mezelf niet snel videochat gaan doen in de bus of trein, en ook niet in een supermarkt met mijn vriendin zitten video chatten op mijn telefoon. Maar ik denk dat de front en back camera functie nog wel meer doeleinde kent dan alleen videochat... iets van kinect komt ook op Windows Phone 7 daar is die front camera ook voor. Maar videobellen nee ook niet mijn ding idd.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169

    Whatsup voor WP7, video hands on.
     
  13. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    whatsapp is echt de app die ik wou zien voor windows phone ben echt blij dat die er
    aan zit te komen =)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nu nog tomtom of navigon

    edit navigon komt dit jaar nog uit :)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Misschien in WP8 maar in WP7 betwijfel ik nog of TomTom komt want naar alle waarschijnlijkheid komt WP8 al volgend jaar. Eerst maar Mango... schiet eens op MS!!!
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja mooi nu weten we dus dat hij volgende week of de week daarop eindelijk uitkomt! :)

    Het wordt ook wel tijd hoor moet ik zeggen.

    Nieuwe commercial van de HTC Radar!
    [vimeo]28473314[/vimeo]
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In die commercial ziet die witte Rader er wel best nice uit. Ben benieuwd hoe die er nou in het echt gaat uitzien met je eigen ogen :+.

    En het wordt echt tijd voor Mango toestellen van de andere fabrikanten! Die nemen echt wel hun tijd. Van Nokia al bekend dat hun toestel pas in Q4 komt :emo:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina