1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd duurt allemaal veelste lang, en dat is gewoon niet slim tegenover de concurrentie. Ik persoonlijk hoop dat ze alles wel beter gaan aanpakken met WP8.


    Met Mango krijgt HTC ook een nieuwe Hub zoals je kan zien in deze video! :thumbs: Aangezien ik de HTC HD7 heb vindt ik dat wel nice, maar ook dat werdt wel eens tijd die Hub is al maanden niet geupdate.
     
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    [yt]EIz4C93i-U8[/yt]
    hehe
     
  3. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu bijna zeker de htc radar kopen voor 331euro plus verzendkosten.

    tenzij er op de launch van mango nieuwe telefoons komen maar ik denk het niet
    en dan moeten die nieuwe telefoons wel in oktober komen want november gaat me
    te lang duren =)
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Whatsapp binnen 24 uur op Marketplace, Mango is vereisd

    Vandaag ook nieuws over AT&T die vanaf 27 september beginnen met de rollout van Mango. Ben benieuwd of unbranded toestellen ook dan al geupdate worden.

    Dus na 1, 15, 21 en 23 september is Mango day nu 27 september. 5 keer is scheepsrecht?
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Unbranded krijgt de Mango update (altijd) als eerst, komt omdat hij daarvoor niet getest hoeft te worden.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, het lijkt erop dat AT&T en Verizon dinsdag gaan releasen, volgens verschillende bronnen. Moeten wij wachten op een NL release?
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Er is geen NL release, alles gaat via de providers/brands of als je geen brand hebt dan komt ie dus eerder. Edit: DEZE site goed in de gaten houden voor de update.

    Las wel dat o2 Duitsland ook volgende week hem gaat uitrollen, dit zeg ik omdat veel toestellen die hier in Nederland zijn uit Duitsland komen. Mijne komt daar ook vandaan. :) Ben benieuwd! Mango!_O_
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die site had je me al eens gegeven, tnx.. Maar daar staat Mango dus nog steeds niet :|

    Ik ben mezelf gek aan het maken, al sinds de vijftiende zit ik alleen maar sites te checken, googlen naar mango voor ook maar een klein beetje nieuws. Die update wordt top :D
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha je bent niet de enige hoor, wacht er ook al maanden op. Ben te zuinig op mijn telefoon om die beta roms erop te zetten, veel mensen die ik ken met WP7 hebben die beta rom al van Mango. Maar ik wacht netjes totdat hij echt uitkomt, die lijst wordt geupdate zodra Mango er is.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    HTC Titan besteld in combinatie met een abbo.

    Ik ben benieuwd!
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb dan ook maar een WP7 phone besteld, de HTC 7 Pro met qwertz keyboard. Voor zo'n €275 incl. kon ik het niet laten, want een fysiek keyboard is wel een groot pluspunt in mijn ogen. Een alternatief voor de 7 Pro zit er namelijk nog niet direct aan te komen.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waar vandaan? :)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Is er allang genaamd: Dell Venue Pro, heb ik naast mijn HD7, in principe de beste WP7 telefoon tot op heden. ;)
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel plezier ermee, mannen! Ik heb mijn toestel (HD7) sinds Mei, en ik wil absoluut nooit meer terug naar android. Zeker als Mango vandaag of morgen uitkomt.

    *plugt HTC in laptop
    *opent Zune
    *zucht....
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die piepkleine toetsjes noem ik geen alternatief :+. Nooit fan geweest van die portrait physical keyboards.

    Eind oktober komt Samsung met de Omnia W:
    [​IMG]

    Spec:
    [​IMG]
    Bron: WMPoweruser

    Beter scherm, betere CPU en ziet er ook nog eens mooier uit dan de (witte) HTC Radar. Als Samsung deze ook een gelijkaardig prijskaartje geeft dan zie ik niet in waarom iemand de Radar boven de Omnia W zou verkiezen :+.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Waarom dan niet gelijk de Samsung Focus S? Die is nog 'beter'. :+

    Bron: Meerdere sites...
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die "beter" is echt wel subjectief :+. Enigste waarin hij "beter" is, is de scherm grootte. Maar persoonlijk heb ik liever 3.7" dan 4.3" dus voor mij zou die niet beter zijn. De Omnia W vind ik ook nog eens mooier.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jij begint zelf over dat jij de Omnia W beter vindt dan de Radar, dus dan zeg ik dat deze beter vind dan de Omnia W. Want ik wil zelf nooit meer een telefoon met een kleiner scherm dan 4 inch. ;) Dus voor mij is die dus wel degelijk 'beter'...
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja maar buiten persoonlijke voorkeur heeft de Omnia W/Focus S ook gewoon betere specs dan de Radar (snellere CPU, beter scherm). Omnia W en Focus S zijn zo op het eerste zicht identiek buiten de schermgrootte. Daarom dat ik zei dat die "beter" echt wel subjectief is en dan gaf ik mijn mening over de Focus S. Het is niet als of ik kritiek had op jouw mening, over smaak valt tenslotte niet te twisten ;).
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt, klopt hij heeft ook betere specs. Maar hij zal het daardoor niet anders doen dan de Radar, op het scherm na. Want dat is het mooie van WP7 het draait allemaal even soepel en snel, en voorkomt daardoor ook fragmentatie iets wat je wel ziet bij Android.
    En dat scherm vindt ik zeker een voordeel Super AMOLED is gewoon veel mooier dan LCD, ik heb op mijn Zune HD en Dell Venue zo'n scherm met een Tegra chip echt mooie diepe kleuren. Daar moest ik wel aan wennen bijgelijken de HD7.

    [​IMG]
    :+:b:
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina