1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ZTE TANIA

    [​IMG]

    [​IMG]

    SPECS
    UMTS / HSPA + 900/2100MHz bands
    800 × 480 WVGA 4.3-inch TFT screen
    3D acceleration
    1GHZ processor
    512MB of cache
    4GB storage
    1400mAh battery
    5 megapixel autofocus camera
    10.5mm slim

    verder lijkt hij veel op de samsung focus s




    maar verder is de samsung omnia w veel beter dan de radar want die wil ik wel eigenlijk gaan kopen of meschien de samsung focus s
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mooie telefoon! :thumbs:

    Specs maken mij niet uit dit zal toch wel een Tango toestel worden (mid/low).
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lijkt op een witte Samsung Jet :+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben wel benieuwd naar de Omnia W. Vind dat hij er erg fijn uitziet en de Omnia 7 is een goed apparaat. Sowieso vind ik dat Samsung prima apparaten aflevert.

    Ik denk dat ik nog heel even de reviews afwacht, wanneer de apparaten in Nederland worden gebruikt. Batterijduur, laadtijden, of ze kapot gaan, etc.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Batterijduur ligt helemaal aan de grote van je scherm, en aan hoe vaak je hem gebruikt. Mijn HD7 gaat ongeveer een dagje mee, en dan is het weer laden. Kapot gaan dat kan elke telefoon ligt niet aan de OS of aan het merk. De Samsung Focus daarintegen was niet zo'n hele beste telefoon hoor met WP7, sla het internet er maar op na het was de enige telefoon van afgelopen gen WP7 toestellen die achter elkaar problemen had met updates, vastlopers e.d.

    [​IMG]
    De nieuwe 4.3 inch Samsung Focus S.

    En nog een leuk stukje over de nieuwe Nokia WP7.

    Lees verder op : Winrumors...
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat je nu zegt dat die Samsung Focus geen beste telefoon was. Daarom moeten we dus even afwachten welke toestellen kapot gaan of slecht werken, wat álles te maken heeft met het merk/de hardware. ;)
     
  7. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Als Nokia dan eindelijk mee is kan dat nog wel een toptelefoon worden. Qua hardware is Nokia echt top, maar Symbian heeft ze de laatste jaren gewoon enorm tegengewerkt.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    @Willem
    Nee het is niet het merk maar het type. De oude Focus (dus niet de Focus S) kaampte als enige met problemen. En de rest van de Samsung toestellen waren probleemloos. Blijkbaar hebben ze die tel gewoon niet goed getest. Maar het is idd afwachten wat de aankomende gen gaat doen, ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar de iPhone met de antenne problemen en oververhitting in het verleden. Die dingen kwamen pas aan het licht toen hij in de winkel lag. Het ligt vaak niet aan het OS maar aan de hardware.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is eigenlijk wat ik bedoelde!
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    2 weken!? Dan kan ik wel een nieuw F5 knopje bestellen...
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja het zou fijn zijn als MS het update process met WP8 sneller gaat maken, waarom het zolang moet duren is mij ook een vraag. Bij de Zune HD was alles tegelijk, maar omdat WP7 een mobiele OS is zitten er providers achter die allemaal hun eigen HUBS enzo toevoegen, dat zal wel de reden zijn dat het allemaal zolang kan duren. Hij wordt geleidelijk uitgerold, dus niet in 1x helaas.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    US is delivering, nou wij nog! http://mango.microsoft.com/windowsphone/en-us/features/update-schedule-usa.aspx

    Dat las ik ook, maar ze willen met NoDo wel een stuk sneller zijn zeiden ze. Wie weet zitten we vanavond nog met Mango?

    /EDIT: http://mango.microsoft.com/windowsphone/en-us/features/update-schedule-world.aspx DELIVE-FUCKI-RING!

    /edit: Joe Belfiore zegt het ook, het gaat nu beginnen. De eerste week krijgt 10% van de WP7 users de update, daarna 25%, en als dan alles goed gaat snel naar 100%. Beter zit ik bij die 10% ^^
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  16. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  18. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ben echt blij jammer dat ik er nog geen heb ik ga htc radar zilver halen.
    ik kijk wel bij mijn broer heeft HD7
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijne heeft vooralsnog niks...
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je moet je telefoon aan je pc hangen en Zune opstarten, daar kan je update phone kiezen. Het is namelijk zo dat het wel eens voorkomt dat je geen berichtje krijgt over de update, maar dat hij er wel al is. Ik ga het nu ook ff checken! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina