1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mango is geweldig, snap nu ook waarom de update er zolang over heeft gedaan. Alles is veranderd en werkt heerlijk. En wist niet dat het na No-Do zoveel beter kon, knap werk geleverd Microsoft dat mag wel gezegt worden vindt ik! ;)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik kan ook niet meer zonder de update ... werkt visual voice mail ook bij deze update (developers build nog niet)
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ik weet niet hoe dat werkt teveel nieuwe dingen op dit moment! Xbox Hub ziet er ook erg mooi uit zie ik net. Kan ik nu mijn Nederlandse account gebruiken? Want heb nu mijn VS account nog, en zou het tof vinden als ik gewoon mijn echte account kan gebruiken. Of verlies ik dan al mijn gedownloade apps die ik van de VS Market heb?
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je je tel resetten toch? En dan ben je niet alleen al je apps, maar ook je update kwijt. Ik wil het eigenlijk ook wel doen, ik zou het wel relaxed vinden om mijn gewone XBL account te gebruiken. Maar ik heb wel allemaal apps en games gekocht, en no way dat ik daar opnieuw voor ga betalen...
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt dan moet je idd resetten, was ik al bang voor. Zou mooi zijn als je alleen in de Xbox Hub een accout kon instellen. Want nu is het probleem ook nog dat de NL Marketplace lang niet zo vol zit als de VS versie. Dus voorlopig maar de VS versie gebruiken totdat de NL Market ongeveer even vol zit. Vooral al de games die ik erop heb zijn allemaal momenteel voor de VS versie.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan :) helaas zijn niet alle goede apps beschikbaar (kindle mis ik nog steeds :mad:)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Valt jullie ook op dat alles veel scherper is geworden, foto's, plaatjes etc? Komt doordat met Mango de color bit van 16 naar 32 is gegaan. Veel diepere kleuren, en alles ziet er veel scherper uit. Daarnaast gaat je batterij nu een stuk langer mee met Mango heb ik gelezen.
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt! Ik vind "Me" echt goed nu, veel toegevoegde waarde. En.... WHATSAPP! Eindelijk :D
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het heeft een tijdje geduurd maar eindelijk kunnen we in ieder geval aan de slag met de mango update!, ik heb al een aantal Xbox Live games gedownload om eerlijk te zijn. :+
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren eigenlijk nog geen apps geupdate, vanochtend stonden er 8 in de wachtrij :p
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb net even al mijn contacten in groepen verdeeld, wat werkt dat nice. Ook tof dat je het dan pin-to-start kan doen en een mooie live tile met foto's van de contact personen krijgt! :)
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Groepen gebruik ik nog niet echt, ik heb meestal een op een contact. Ik heb wel Whatsapp gedownload, dat werkt, maar ik krijg nog geen contact met een vriend van me uit Schotland die ook WP7 heeft en ook Whatsapp gedownload. Facebook chat werkt wel prima :)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dit is wel een klap in het gezicht van Android.

    "Microsoft signs Android patent and Windows Phone marketing deal with Samsung"
    ....
    The software giant was allegedly demanding that Samsung pay $15 for each Android smartphone handset it manufactures. Reports suggested that the payment would lower to $10 per device in exchange for a closer alliance with Microsoft’s Windows Phone platform.

    Lees meer...

    Samsung zal dus wel door moeten gaan met Windows Phone hehe.

    HTC RADAR + KINECT (en nog wat Japans/Chinees gebrabbel!)
    [yt]L4-AyESCISE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Samsung gaat ook wel door met WP, voorlopig in ieder geval. Het waren vooral geruchten omdat ze met hun eigen OS komen. Dat ze dat doen is heel logisch, want op het moment dat hun contract met MS afloopt en MS evt. niet zou willen vernieuwen om wat voor reden dan ook zou Samsung niks meer hebben. Behalve Android, maar dat zuigt.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Nokia Ace met 4,3 inch scherm, meer is er nog niet bekend.
     
  16. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    nokia ace geen foto's van denk ik weet niet zeker =)
    specs
    Screen: 4.3” AMOLED Clear Black Display (CBD)
    Processor: 1.4 GHz
    Storage: 16 GB
    Camera: 8 MP Carl-Zeiss
    Battery: 1800 mAh
    Extra: Supports HSPA+

    nokia 800 (searay)
    [​IMG]

    [​IMG]

    specs
    Screen: 3.7” AMOLED Clear Black Display (CBD)
    Processor: 1.4 GHz
    Storage: 16 GB
    Camera: 8 MP Carl-Zeiss
    Battery: 1540 mAh


    nokia 703 (sabre)
    [​IMG]

    specs
    Screen: 3.7” LCD Clear Black Display (CBD)
    Processor: 1.4 GHz
    Storage: 8 GB
    Camera: 5 MP
    Extra: Interchangeable Back Cover






    bron:http://www.liveside.net/2011/10/01/rumor-nokia-ace-windows-phone-coming-with-4-3-screen-more-specs-leaked/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+liveside+%28LiveSide%29
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Docking stations van HTC voor de RADAR en TITAN. Erg nice vind ik! Helaas nog niet te koop maar dat komt vanzelf als ze in de winkel liggen.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer komt Tango? :+
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tango is niet echt een update het is bedoeld voor low end toestellen, lees hieronder maar. Daar heb je dus niks aan als je een HD7 of een Titan hebt.

    "The aim for Tango is to make Windows Phone 7 more accessible in the Asian markets such as China and India, and will be used on lower-end, cheaper devices developed by companies such as Nokia and ZTE. It will also bring improved Bing services to these companies that Microsoft has overlooked as they focussed on the European and North American markets."
     
  20. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen htc radar =)

    bestellen voor 330 plus verzendkosten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina