1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb m'n toestel vandaag ontvangen en het is nog maar de 7008 update die er op staat. De update procedure gaat bij mij dus wel ff duren :+.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Morgen (hopelijk) HTC Titan :)

    Ik ben benieuwd.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb blijkbaar ook nog geluk. Na het installeren van de 7392 update vond die automatisch de Mango update. Dat terwijl op dit moment de update nog maar voor 50% beschikbaar is dacht ik (zonder het te forceren).
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou mensen jullie kunnen niet meer klagen over te weinig devices want er komt een stortvloed aan toestellen aan ;)

    - Nokia Sun
    specs:
    ■Windows 7.5 Phone Mango
    ■1.4Ghz Processor
    ■Unibody shell polycarbonate
    ■16GB storage
    ■8MP camera
    ■3.7-inch AMOLED screen
    ■Micro sim card
    ■Available 7-13 November 2011

    - Nokia Ace
    specs:
    ■4.3″ amoled
    ■1800mAh
    ■carl zeiss
    ■8mp AF
    ■mango+
    ■HSPA+
    ■CBD
    ■1.4 gHz processor
    ■16GB internal storage


    - Nokia Sea Ray
    specs:
    ■Clear Black Display CBD
    ■CarlZeiss
    ■8MP AF
    ■3.7″ amoled screen
    ■16gb internal storage
    ■1.4gHz processor
    ■Mango WP7.5
    ■battery 1540mAh

    - Nokia Sabre
    specs:
    ■interchangeable back cover
    ■CBD
    ■25gb skydrive
    ■3.7″ LCD
    ■8gb internal storage
    ■5mp AF
    ■1.4gHz processor
    ■Mango

    - Nokia Lumia 800
    specs:
    Onbekend

    - Samsung Monument
    specs:
    Onbekend

    ...more to come...


    Tuurlijk hebben de spec junkies weer wat te klagen en voldoet het natuurlijk niet aan de Android spec eisen van dual cores en quad cores die nodig zijn om die bende een beetje stabiel te kunnen draaien, maargoed keus zat dus... en een goed voor uitzicht met vele nieuwe toestellen.
     
  5. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    htc radar nog niet binnen :mad:

    morgen wel tenminste dat hoop ik_O_
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Voor de mensen met een HTC WP7 toestel en een dock, die kunnen sinds enkele dagen HTC Dockmodus downloaden. Dit is een app waarmee je jou telefoon als Digitaal foto lijstje of als 'high tech' klok kan gebruiken (weerbericht zie je, mp3/4 speler zit erin etc etc) daarnaast is het mogelijk via HTC Watch films te streamen.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij doet ie het sowieso als je aan het updaten bent. Wat vind je ervan? :)
     
  8. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    htc radar binnen ik ga ook unboxing filmen.

    zijn beide nog geen video's van htc radar unboxing
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tot hier toe vrij tevreden, al zal het feit dat ik van een 2.5" 'smarthpone' kom er ook veel mee te maken hebben. Enigste waar ik niet over te spreken ben is de "People" hub. Ik kan niet kiezen om enkel m'n SIM-contacten te weergeven. Nu zit ik dus met m'n Windows Live contacten tussen de SIM-contacten. Als ik de WL contacten ook filter, dan is de lijst gewoon leeg :F:.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je kan dat gewoon onder opties van de PEOPLE HUB instellen hoor alles uitvinken en dan import SIM contacts aanklikken... klaar.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope, werkt niet. Lijst is dan nog steeds leeg. WP7 heeft mn SIM kaart toch niet leeg gemaakt? :+
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ik hoop het niet, het is wel zo dat veel dingen werken via Skydrive, daar worden ook je contacten gesaved zodat als je jou telefoon kwijt zou raken je toch nog bij gegevens van je telefoon kan komen, waaronder ook de locatie waar je telefoon zich bevind.

    Mijn lijst bestaat uit van alles, ik vind het wel fijn, zo kan je zeg maar emailen, twitten, facebooken maar je kan ook alles in groups verdelen dus zo kan je goed een onderscheid maken. Helaas zit er wel een limiet per groep dat is 20 mensen volgens mij.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik in het begin ook problemen mee gehad, ik wilde niet mijn facebook en google contacten in de people hub, uiteindelijk heb ik best veel handmatig zitten verwijderen / linken. Heeft me denk ik een avondje gekost, maar nu werkt het goed. Als ik nu een nr toevoeg, kan ik meteen linken naar facebook en google contacten, ookal staan deze niet in de lijst op dat moment.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarom heb je ze er dan niet uitgefilterd? :+

    Bij mijn staan m'n Google contacten (wat er 0 zijn) en Facebook contacten uitgefilterd. Heb eens m'n WL contacten handmatig verwijderd maar toen kwam ik tot de leuke conclusie dat m'n MSN lijst ineens leeg was.

    Heb ook al geprobeerd WL uit te filteren en enkel Google contacten, maar dan heb ik ook niets. M'n SIM contacten zijn op de een of andere manier gelinked met die van WL terwijl ze niet eens dezelfde namen hebben.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet meer waarom ik het zo gedaan had, ik kan me nog herinneren dat het lastiger was dan het leek :+ Maar ik wilde wel FB accounts gelinkt aan mijn bestaande contacten, en dat is nu gelukt. Het was een kleine investering, relatief ;)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kleine tip voor de (nieuwe) HTC phone eigenaars. Download de "Sound Enhancer" van HTC als die nog niet op je phone staat en kies voor "SRS Enhancement" (wat SRS WOW HD is). Één van de beste preset equalizer settings die ik ooit al heb gehoord. Het spreekt voor zich dat je het best test met deftige ears of headset.
     
  17. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik heb nu me htc radar

    maar ik heb een nederlandse marketplace dat is ook fijn maar sommige Amerikaanse apps kan hij niet vinden bv:ign,machinima,shazam.

    is er een manier om bij instellingen amerikaanse marketplace te krijgen
    ik kan ze ook niet downloaden via de internet marketplace dan zegt die dat het niet in mijn marketplace te vinden is.

    verder heb ik bij regio en taal alles op english gezet en united states maar het werkt nog steeds niet kan iemand meschien helpen?
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je op de US marketplace wil, moet je een US Live account hebben en dat moet je eerste live account zijn op je telefoon. Oftewel, je moet alles resetten en opnieuw beginnen met een origineel US account.

    Shazam heb je trouwens niet meer nodig, kost geld en je hebt gratis Bing Audio met Mango :)
     
  19. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ga ik denk ik niet doen.
    dan die paar apps niet. maar ik denk dat het naar een tijdje ook op een andere manier kan hoop ik:)

    maar wel bedankt
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit met het omgekeerde probleem, ik heb namelijk een UK account met allemaal apps gedownload, maar als ik nu naar mijn NL account wil ben ik alles kwijt. Ga ik dus ook niet doen ;) Maar als het goed is komen die apps die je zoekt vanzelf op de NL marketplace!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina