Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kijk op bv, www.studentmobiel.nl kun je gewoon een Vodafone abbo nemen met de HTC Radar. (heb ik ook gedaan maar dan in combinatie met de Titan)

    Kun je ook nog gaan voor nummer behoud.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Belsimpel.nl biedt hem ook aan icm Vodafone, succes!
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Of je loopt gewoon de winkel in? Hanteren vrijwel dezelfde prijzen als de site van vodafone!
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    HTC Titan is NU in gebruik! :D Wat een heerlijk ding. _O_
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gebruikt er iemand de IMDB-app? Ik heb regelmatig tijdens het bladeren dat de app afsluit en ik weer terechtkom in het Home menu.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik gebruik hem ook, alleen daar heb ik geen last van. Wel heb ik problemen met de zoek-optie, die laat altijd even op zich wachten voordat ik hem opgestart krijg. Ik gebruik liever de Flixter app als alternatief :)

    P.s. Hoe is je TITAN? :9
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Titan bevalt erg goed. Wat een monster. :9

    Baal er van dat de IMDB-app raar doet. Qua hardware vind ik het geluid door de speaker tegenvallen, maar ik weet niet hoe dat met andere apparaten zit. Misschien is het in verhouding wel normaal.

    Verder is het apparaat héél snel! _O_ Veel apps tegelijkertijd en wisselen tussen actieve apps gaat zo snel. Super.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Leuk om te horen Willem dat je ook aan de Windows Phone 7 bent. De HTC Titan is eigenlijk het grotere broertje van de HTC HD7 die ik heb, HTC staat niet bekend om mooie geluidskwaliteit over speaker (dit is voor mij een van de redenen om naar Nokia te switchen), bij de HD7 zit er slechts 1 enkel klein boxje in.

    Je kan een app downloaden die het geluid een boost geeft deze app heet "Sound Enhancer" en kan je downloaden via de Marketplace, als hij teminste niet voorgeinstalleerd staat want dat was bij mij wel zo.

    Over IMDB kan ik het enige zeggen wacht even op een update, het is namelijk zo dat wanneer jij een app installeerd er binnen een week meestal een update komt om de app aan jou telefoon aan te passen. Zelf werkt bij mij IMDB app goed op zowel HD7 als Venue Pro.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De Sound Enhancer is van de Marketplace gehaald. Schijnbaar veroorzaakte hij in 7.5/Mango problemen met Zune. Er zou wel een nieuwe komen, maar wanneer, dat weet niemand.

    Heb IMDB verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nu werkt hij wel goed.

    Zonde van het geluid dan, maar ach. Dat is niet het belangrijkst. Meestal luister ik muziek toch met oordopjes, dan is het geluid prima.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is een rip-off. Ik heb geen problemen met Zune en de SRS Enhancer equalizer die de app biedt klinkt gewoon zalig.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    SRS Enhancer? Oh, wist niet dat die er ook is. Dacht dat er alleen van HTC zoeits was. Bedankt voor de tip!

    Hoe heet die precies? Ik kan 'm niet vinden in Marketplace als ik zoek op 'srs' of 'enhancer'.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, de SRS Enhancment (my bad, ik dacht dat het enhancer was :+) is een equalizer die je kan kiezen in de Sound Enhancer app.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus... kan het nou wel of niet? 8)
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet, want je hebt die Sound Enhancer app nodig.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, helaas. Afwachten dan maar.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Raar idd want hij staat er bij mij nog steeds gewoon op, en heb net als Pegas nergens last van in Zune.

    Maar hij zal idd wel terug komen want het was de enige in zijn soort, equalizer. Heb nog even voor je gekeken of er een een soort gelijke app is maar die is er helaas (nog) niet.

    Nokia over DUAL CORES voor WP7

    [yt]V0Ddh5t9aKM[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan trouwens niets vinden over Wordfeud op WP7? Is er (nog) niet? Weet iemand hier meer over?
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Is er niet, en er zijn ook geen plannen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :eek:

    Balen. Een vriendin van me wil dat ik met haar Wordfeud ga spelen. :+

    Oké, ik heb nog een vraag.

    Ik ben via Google een aantal lijstjes tegengekomen met apps die aangeraden worden. Als ik deze vervolgens zoek, kan ik ze niet vinden. Zijn bepaalde apps regio- of toestelgebonden? Bijvoorbeeld graphic.ly kan ik niet vinden.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Als jij jou @live.nl account hebt gebruikt voor je telefoon (waar ik vanuit ga) dan kan je dus niet op de VS Marketplace komen waar al veel meer apps staan dan de Nederlandse Marketplace.

    Je kan dus twee dingen doen :
    1. Wachten totdat de app(s) toegevoegd zijn aan de Nederlandse Marketplace. De makers van de app een mailtje sturen helpt en is ook bewezen dat dat helpt zie WHATSAPP!

    2. Niet aan te raden! Je gehele telefoon resetten (alles weg dus!) en een @live.com (dus een VS account!) aanmaken.

    Ik gebruik al sinds de launch en sinds mijn HD7 een @live.com account omdat dat toen d'r tijd niet anders kon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina