1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Op de HD2 kan enkel ROM's gebruiken en dat is dus niet officieel WP7, en zal ook niet zo vloeiend draaien als op een echt WP7 toestel.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Dat valt nog wel mee. :)

    Het is ook meer om te kijken of mijn volgende telefoon met WP7 of android word, want ik vind de gok te groot om een toestel van 400 euro te kopen als ik er toch niet zo tevreden over ben.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tuurlijk moet je ook zelf weten, maar als er rare dingen gebeuren (vastlopers/crashes...) met je HD2 is dat niet de schuld van het besturings systeem maar van de illegaal geflashte rom die je erop zet. Want de HD2 is niet gemaakt voor WP7, de HD7 wel. Daarnaast moet je weten dat je garantie verloopt als je er een ROM opzet die niet voor het toestel is bedoeld.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Weet ik, ik koop het toestel ook tweedehands zodat als ik het verneuk ik niet zo veel geld kwijt ben en de garantie toch al verlopen is.
    Verder vind ik het ook gewoon leuk om me met dit soort dingen bezig te zijn en leer ik er ook nog eens wat van.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of alles werkt ligt aan de developer van de ROM die je wilt installeren, moet je dus echt aan hem vragen :+ (of in zijn posts kijken van XDA, daar staat het allemaal wel uitgelegd)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vraagje!

    Bij de tegel Personen, zie ik alleen maar updates van Twitter. Laatst heb ik zitten spelen met de instellingen, het kan daar aan liggen.

    Ik zie boven aan het scherm ook staan 'Nieuw Twitter'. Als ik mijn Contactenlijst filter bij instellingen, is Twitter de enige NIET aangevinkte. Toch krijg ik nog steeds alleen maar updates van Twitter, ook al ververs is.

    Ook zie ik maar 11 updates.

    Wat heb ik fout gedaan?



    En wauw, wat is Dropbox + Lindy Comics + comics downloaden makkelijk! Werkt super. _O_
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb er verschillende roms op gehad, en alles werkte beter dan met die WM, ik raad die MIUI rom aan, heeerlijke rom was dat, die muziek app is <3
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    WTF... Kent wp7 geen purchase justify? Angry Birds deed het niet meer. Bij IMDB had ik dat ook eens, toen opnieuw geïnstalleerd. Dus met boze vogels hetzelfde gedaan, zou ik het opnieuw moeten kopen? Lame...
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je met Zune niet syncen?

    Edit:
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat raadde m'n broer mij ook aan, maar het kan nog simpeler zei hij. Als je gewoon naar de Marketplace gaat en daar weet op Kopen klikt, geeft WP7 aan dat het item al gekocht is. Dan vraagt WP7 of je wil installeren.

    Heb ik wel weer een andere vraag:

    In de Personen tegel heb ik een feed van, ik dacht, al mijn contacten. Allen ik zie lang niet alle updates. Als ik via de Seesmic app of via Twitter.com kijk, zie ik wel alle updates.Ik heb al geprobeerd mijn account te verwijderen en opnieuw te koppelen, zonder resultaat.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jammer dat het nog steeds slecht gaat met de verkopen van WP7.

    [​IMG]

    Echt zonde dat zoveel mensen nog steeds blijkbaar een smet zien in de naam Microsoft en Windows, want het zou hun leven verrijken t.o.v. Android en iPhone (lees: Iconengrid)
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    KPN komt morgen of overmorgen mijn Lumia brengen. :D
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Zal nog wel komen aangezien WP7 nog maar net van de grond komt in Europa.
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb gister de Lumia in mijn handen gehad, dit wordt mijn nieuwe toestel! In het echt ziet ie er nog veel mooier uit dan op de plaatjes en hij ligt zo lekker in de hand. Toestel werkt ook erg snel en alles gaat soepel! Nog even mijn contract uitzitten en dan komt de lumia in huis:)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    M'n HTC Titan is nu aan het updaten vanuit Zune. Weet iemand wat er nieuw/verandert is?
     
  16. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het niet weten

    ik heb HTC Radar en ik ben aan het kijken voor een update maar heb niks misschien morgen of alleen voor de titan
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ok, we'll see!

    Fusion: Sentient is ook een super spel trouwens! :D Echt leuk.
     
  18. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de update nu ook voor mijn htc radar
    [​IMG]

    ben nu aan het update..
     
  19. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb mn Lumia. :D
    Scherm is vooral bij kleine text beetje pixelig door pentile. Verder echt relax. \o/
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    *jaloers* :+ Gefeliciteerd in iedergeval, ik hoop er zo spoedig mogelijk ook een te hebben. Vind alleen de prijs op dit moment nog een beetje duur (koop namelijk de telefoon, niet met abbo), zelfs op Marktplaats word de telefoon voor boven de 500 verkocht... terwijl hij in de winkel 520 kost.

    Lees zoveel goede reacties over de Lumia, en overal wordt (eindelijk) reclame gemaakt voor ook Windows Phone. De pre-orders van de Lumia rijzen de pan uit heb ik gelezen vooral in UK en FR een groot succes!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina