1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies mijn gedachte, ik vind 3,7 te klein (voor vele is dat genoeg) maar ik ben gewend aan min 4inch vind het vooral met games/ apps fijner werken.
    Maar als je goed naar bovenstaande afbeeldingen kijkt zie je wel dat idd de verhoudingen niet kloppen de onderste/laatste afbeeldingen zijn van Nokia zelf en die rode uitvoering zal idd wel een photoshop zijn. Alleen dat de Lumia 900 op die van de 800 gaat lijken is bijna met zekerheid te zeggen. :thumbs:

    Hier btw ook een video met naar verluidt ook de Lumia 900, kijk maar hij is of een stuk groter dan de 800 of die vrouw heeft wel hele kleine vingers. :9
    [yt]PsfyxRxRYog[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm dan wil ik hem ook :) wacht de presentatie wel even af
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand hoe het komt dat ik berichten verzonden via MSN en Facebook vaak pas later op mijn telefoon ontvang?
     
  4. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe foto Nokia Lumia 900
    [​IMG]
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Oh beter dat ik gewacht heb met de 800 :+ ff de specs afwachten anders ga ik toch vreemd met een Nexus
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Vandaag zijn er wat specs vrijgekomen...

    Key spec addition: 1.4GHz Qualcomm CPU. And naturally, the screen uses Nokia's ClearBlack technology.
    • 4.3-inch WVGA display
    • 512MB of RAM
    • 8MP camera
    • 1830mAh battery
    The Ace weighs in at 160 grams, just slightly more than the Lumia 800's 142 grams. This is doubtless due in part to the larger screen. Despite the greater weight, both handsets look to have the same thickness, about 12mm. PocketNow took the specs of both phones and used them to create the above comparison picture.

    It's not yet known how much storage the Ace will have, but a supposed leaked spec sheet from October showed both a 16GB and 32GB option, though its veracity has been highly questioned. Based on what we know of Nokia's other handsets, there is no evidence to support the theory that they would offer multiple storage options. We should find out for sure at CES, where it is also expected that Nokia will unveil a mid-range offering, the Lumia 719.

    Bron: Pocketnow / WPcentral

    Daarnaast nog meer 'goed' nieuws.

    [​IMG]

    Bovenstaand plaatje is voor aankomende CES beurs en van Sony Erricson, wat hierboven opvalt is dat er wel heel veel TILES zichtbaar zijn. Zou dit betekenen dat Sony Erricson ook WP7 gaat gebruiken?

    Bron & meer informatie : WPCentral

    Siri? Wij hebben ASK Ziggy dowload de app nu in de MARKETPLACE!
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66

    400mAh meer _O_ _O_

    SOLD!



    Oh en die app ziet wel geinig uit maar je staat goed voor lul als je zo staat te blaten 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat ik nou toch tegenkom... 8)


    [yt]_6PpLA2tH7w[/yt]

    oke, dan.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik merk vaak dat wanneer ik mijn telefoon ontgrendel en hem ga gebruiken, het Wi-Fi icoon even knippert en dan pas costant wordt weergegeven. Er moet dus opnieuw verbinding gemaakt worden.

    Kan ik geen constante wi-fi verbinding hebben? Heb een HTC Titan.
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope kan niet idd.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik las er toevallig net iets over op het WPCentral forum. Echt stom zeg...
     
  12. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik ook last van dat is denk ik ook wel de redenen waarom we berichten als whatsapp app later binnen krijgen.
    maar ik heb tango video chat is wel fijn maar als iemand me dan belt kreeg ik niks binnen door dat ik niet verbonden was met internet dus ik hoop dat er in
    Tango update dat wordt verholpen. vindt het echt vervelend|:-
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat ik nog steeds niet snap is waar MS mee bezig is met WP7, want ik zie dat steeds meer apps/hubs ook naar iOS komen. Ik doel hierbij op ; Xbox live hub, Xbox Live Games, Office, Skydrive etc. Dit waren in mijn ogen juist selling points voor de WP7, maar blijkbaar heeft MS WP7 al dood verklaard ofzo...

    Begrijp me niet verkeerd ik ben er nog steeds van overtuigd dat WP7 de beste mobiele OS is, alleen hoe MS ermee omgaat snap ik niet...
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Beetje vreemd idd.

    Wat ik mij afvraag is dan wel, wanneer komt de skype app? :D
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Had ergens gelezen in februari... ff opzoeken! :)
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nokia Lumia 900 (Ace) wordt morgen op de CES gelanceerd

    Met de lancering van de Nokia Lumia 800 lijkt de Finse fabrikant na jaren weer in de lift te zitten. Het Windows Phone toestel is goed ontvangen en als we de (niet officieel bevestigde) verkoopcijfers moeten geloven zijn deze ver boven verwachting.

    Morgen wordt op de Consumer Electronic Show (CES) in Las Vegas vrijwel zeker een nieuw model de Nokia Lumia 900, ook bekend als de ACE, gelanceerd.

    Volgens de New York Times is het een "sleek metallic" Windows Phone die naar verwachting ook wat groter zal zijn als de Lumia 800. Opmerkelijk is dat iedereen er eigenlijk vanuit ging dat dit ook de aankondiging zou zijn van Nokia op het Mobile World Congress in Barcelona eind februari.

    Als we de verdere geruchten moeten geloven heeft de Lumia 900 een 4.3-inch ClearBlack Amoled display met een 1.4GHz processor en tevens een 8.0 megapixel camera naast de frontcamera die nog ontbreekt op het 800 model. Verder zou het toestel 18 gram zwaarder worden waardoor het totaalgewicht op 160 gram komt.



    \o/\o/\o/\o/\o/

    En waag het niet om enkel in de US te lauchen

    EDIT: Vandaag dus :+
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    \o/ Zeker mooi, maar idd even kijken wanneer hij naar de EU komt, want US krijgt hem als eerst... helaas.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga voor de Titan II 16 MP camera en 4,7" scherm :)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Titan II?

    EDIT: Lees het net op WPCentral. Vlug zeg! :eek: Ik loop alweer achter.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]lHWIkDTL7dg[/yt]

    Wat een ding he die Lumia 900, prachtig. Hij lijkt groter dan mijn HD7 maar volgens mij zijn haar handen heel klein zodat hij nog groter lijkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina