1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fucking hell... zit al dagen met een probleem met mijn HTC Titan. Op WPCentral weet ook niemand wat te doen. Reactie van HTC wacht ik nog af.

    Toen ik zondag mijn telefoon pakte, zag ik dat mijn custom achtergrond van het lock screen weg was. Ook was mijn e-mail niet meer gekoppeld en waren alle sounds etc. reset. Ook was de telefoon opeens in het Engels.

    Nu probeer ik dus al dagen mijn @live.nl te koppelen, zonder succes. Ik heb m'n telefoon meerdere keren opnieuw opgestart, aan Zune gekoppeld, batterij er uitgehaald, andere e-mail adressen er uit gehaald.

    Ik las dat ik kan proberen hem te resetten, maar dan ben ik mijn save games van een boel spellen kwijt en daar zit ik echt niet op te wachten.

    Wanneer ik mijn @live.nl probeer toe te voegen zie ik dat de telefoon even bezig is en na een minuut keer ik terug naar het instellingenscherm... en is er niets verandert.

    Iemand een idee wat te doen?

    EDIT: Zojuist mijn Facebook koppeling verwijderd, dat was hetzelfde e-mail aders. Nu heb ik geprobeerd mijn e-mail account te koppelen. Ten eerste valt me op het dat het menu daarover er anders uitziet. Ik krijg de melding '... en u bent aangemeld!' maar daarna direct weer een foutmelding. 'Oeps! Er is een probleem dat momenteel niet kan worden opgelost. Probeer het later opnieuw.'

    :F: FOR FUCKS SAKE dit is ONGELOOFLIJK irritant. :mad:
     
  2. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je die save games niet op een back up op je computer zetten of gewoon kopieren naar je computer?
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wow dat klinkt idd niet goed, heeft er niet iemand aan je telefoon gezeten? Heb nog nooit van jou probleem gehoord, en heb mijn telefoons al meer dan anderhalf jaar... Alles wissen is denk ik de enige oplossing spullen van je telefoon opslaan op de sim en anders backup maken in zune.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet dat ik weet Excess-Denied. Wat zouden ze kunnen doen dan?

    Ik ben de zaterdagnacht weg geweest en heb m'n telefoon constant bij me gehad. De zondag om 3 uur in de ochtend in bed, telefoon gewoon aan de oplader gehangen zoals altijd. 's Middags opgestaan en toen dit verhaal dus...

    En Alex, helaas kan je save games niet over zetten (voor zover ik weet). Anders zou ik dat doen en meteen m'n phone resetten inderdaad. Ik ben bijvoorbeeld best ver in Angry Birds, Plants vs. Zombies, Kinectimals en Bug Village.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, nu wordt ik echt helemaal gek. 8) Ik probeer het nog eens, krijg ik weer het originele probleem. Kijk ik bij Berichten 'online' om te zien of er daar nog steeds staat 'Stel een e-mail account in'. Maar nee, er staat 'stel je beschikbaarheid' in.

    En toen kon ik dus voor beschikbaar kiezen, evenals de optie om Facebook te koppelen.

    Nu zie ik bij e-mail & accounts wél Facebook staan. Maar ik zie niets over mijn e-mail account en inbox. Ik kan ook mijn postbus nergens vinden.

    WTF!
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Je backup terug zetten "wanneer het wel werkte", maar ik denk dat je telefoon gereset is. Werken je saves nog wel?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mijn save games werken nu nog ja. Ik heb m'n telefoon niet gereset. Enne, kan zo'n backup terug zetten zoals jij beschrijft wel bij een WP?

    EDIT: Ik log net in op MSN op mijn laptop, waar ik de melding krijg: "Aangemeld op twee locaties." :confused: Maar op mijn WP ben ik nu niet aangemeld, want mijn e-mail adres staat niet eens bij e-mail & accounts. DA FUQ!?

    EDIT2: Ben m'n telefoon nu maar terug aan het zetten naar 24 januari. Wel wat save games kwijt, maar ja, niks aan te doen.

    EDIT3: En dat werkt gelukkig wel. Ik hoop dat het een permanente oplossing is en dat ik volgende niet weer hetzelfde meemaak. We'll see.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    PocketNow heeft een gelekte video, waar Belfiore specificaties van Windows Phone 8 (LEES APOLLO!) naar buiten brengt.

     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Worden toestellen met 7,5 wel geüpdate naar WP8 of is dat nog niet duidelijk?
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat zal best, maar je zal denk ik toch meer met WP8 kunnen doen als je een toestel hebt wat bijvoorbeeld pas binnenkort in de winkel ligt de Lumia 910 deze heeft de nieuwe specs waaronder ook een frontface camera, want Skype wordt geïntegreerd in de People Hub.
     
  11. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er al een verwachte releasedatum?
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja als Windows 8 uitkomt komt WP8 ook, het is dus niet een geheel nieuwe OS he het is een firmware update ala Mango.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De officiële Vimeo app is nu te downloaden in de Marketplace!

    Ziet er goed uit!!!!

    [​IMG]
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Coooool. :D
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Is dt net zoiets als Youtube?
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg me af of er meer mensen zijn die problemen hebben met Facebook op hun telefoon.
    Krijg sinds gisteren iedere keer dat de app open de melding "Wer'e having trouble getting data right now. Shake to try again".
    Onder de People Tile krijg ik ook geen updates meer door.
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee geen problemen. Heb je verder geen netwerk problemen? Heb het ook wel eens gehad en gewoon opnieuw opgestart en hij deed het weer.
     
  19. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Geprobeerd aan en uit te zetten, maar heeft geen effect.
    Zowel via local wifi als 3g verbinding hou ik hetzelfde probleem, dus netwerk lijkt het niet aan te liggen.
    Heb ook al geprobeerd de facebook account van m'n telefoon te verwijden en opnieuw in te stellen, maar dat heeft ook niks opgeleverd.

    Als ik facebook via de browser open werkt alles wel, maar wil gewoon updates krijgen via "people". :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb jij toevallig pas je wachtwoord voor Facebook gewijzigd? Anders ligt het daar aan.

    Edit: Heb je ook al bij accounts gekeken en dan me je vinger op Facebook staan en dan voor synchroniseren gekozen?
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina