1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Paypal en cc ..Ideal is alleen in Nederland beschikbaar, dus dat gaat ms nog niet implementeren

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slechte zet, lopen ze een boel geld mee mis en gewoon algemene klant- en gebruiksvriendelijkheid.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Yep zeker weten anders had ik allang wat toffe apps gekocht, maar doe ik gewoon niet en hopelijk doen meer en deel van de mensen niet zodat MS in ziet dat CC en Paypal gewoon (...) zijn. Die MS points waren niet slecht, alleen de uitwerking (dus op alle platformen betalen met die punten) was slecht gedaan aangezien je dus niet met je MS points kan betalen in Windows niet en ook niet op je WP7 toestel. MS heeft hier compleet de plank mis geslagen. Want ze denken teveel uit hun eigen regio.

4. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zouden net als Apple gewoon van die app store kaartje moeten verkopen in de winkel van 15 en 30euro.

eigenlijk gewoon vervanger voor microsoft points en je kan er dan ook apps mee kopen voor je Windows Phone:)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Minecraft steunt iDeal. Gelijk gekocht natuurlijk want ik hou wel van klantvriendelijke bedrijven.

Kut spotify!

6. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dat zou inderdaad ideaal zijn. Betaalde apps doen het in Nederland slecht, puur omdat bijna niemand geld heeft op zijn account. Ikzelf heb dit ook niet.
    Ik vind dit het enige minpuntje van het prachtige bedrijf Microsoft, ze richten zich veruit het meest op de VS.
    Ook de zoekmachine Bing is in de VS veel uitgebreider en Xbox Live Gold is daar zijn geld nog meer waard.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tegenwoordig heeft iedereen toch wel een CC? Ik koop alleen niet zoveel apps want ik weet niet wat ik moet kopen 8)

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Spotify cards kan je gewoon bij de AH kopen hoor..:):

9. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind een CC ouderwets. Ze moeten maar gewoon Paypal of iDeal accepteren.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Echt? :eek: Nog nooit gezien. Cool. :cool:

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wait wut... Dus je kan een normale abbo nemen zonder cc/paypal?

12. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja.:)

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo, heb mn lumia eindelijk binnen! Helaas was de batterij zo goed als leeg toen ik hem kreeg, dus hij ligt nu aan de voeding. Vanmiddag als ik klaar ben met werken maar eens updaten en alles verder uitzoeken:) Ben er tot nu toe blij mee, smsen gaat 100 x zo snel als op mn ZTE Blade!

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja meestal als de telefoons nog in de verpakking zitten is de batterij al half op, had ik ook met mijn toestellen. Maar zeker een goede aankoop!:thumbs: Ik wacht zelf nog eventjes af totdat de 900 in de winkel ligt.

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja treurig inderdaad, maar voor die gast ook wel logisch dat hij het nu zit te verdraaien want denk dat hij anders geen baan meer zou hebben. Vooral als het dingen betreffen over nog uit te brengen producten. We kunnen denk ik nog wel een tijd wachten op een echt antwoord over Apollo, ik denk dat dat pas een aantal weken voor de release komt. We krijgen eerst nog Tango in Juni.

Edit:
    Als ik dit zie...
    zou ik het zo zonde vinden als WP8 op Windows 8 zou gaan lijken, want ik vind WP7 nog steeds prachtig en Windows 8 not so much de tiles zijn gewoon niet mooi en de kleuren zo faal. Nee het concept hierboven zou ik geweldig vinden voor WP8/Windows 8 maar helaas gaan we denk ik de richting op van Windows 8.

Laatst bewerkt: 21 apr 2012
  17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja daar kon ik echt niet meer op wachten, mijn toestel was gewoon aan vervanging toe. Bovendien zit ik met een beperkt aanbod via vodafone met personeelskorting. Maar ach, ik betaal maar 31 euro p maand en heb maar een 1jarig contract, dus over een jaar kan ik weer wat nieuws uitzoeken:)

18. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor Skydrive en Skype is er nu een update.
    dit is nu de officiële Skype(Versie 1.0) app en geen beta meer.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Iemand een goede ereader app waarmee ik epub bestanden kan lezen?
    En hoe de krijg ik ze er op gezet? Heb ze al geprobeerd te mailen, maar dan kan ik ze niet downloaden. Via skydrive/dropbox lukt ook niet!

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Bookviser downloaden, de uitleg is simpel. Ondersteund alles...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina