1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Alsnog de HD7, maar die heb ik al de rest vind ik niet echt interresant. (komt door de kleinere schermpjes, en omdat ik hiervoor een Touch Diamond had wou ik van die te kleine schermpjes af hehe)

    Als eind dit jaar Nokia met een WP7 telefoon komt, weet ik zeker dat ik die haal want er is geen enkel ander telefoon merk met zulk subliem geluid als Nokia.

    Het is nog een gerucht, maar weet bijna voor 90% zeker dat MS het gaat overnemen. KLIK 24ste horen we hier meer over, en zou goed zijn want dan heeft MS net als Apple een eigen telefoon dus hardware en software. Hoe de andere aanbieders hier over gaan denken (HTC, LG, Samsung, Asus, Dell etc) weet ik niet dat ze er erg blij mee zijn.

    Nog veel meer WP7 nieuws:

    [​IMG]
    Gerucht er komt een WP7 telefoon van HTC genaamd Bresson die een 16 megapixel camera heeft, hij zou ergens dit jaar in de winkels moeten liggen.

    [yt]uY32xynCwrw[/yt]

    Nog meer (gerucht)WP7 telefoons van HTC die hun opwachting maken zijn de Prime en Ignite, deze zouden ook naar alle waarschijnlijkheid dit jaar nog in de winkel liggen.

    [​IMG]
    HTC Prime
    [​IMG]
    HTC Ignite



    [yt]lDN7pbQOISY[/yt]
    Hieronder de gehele lijst aan nieuwe features van de Mango update (WP7.5)

    Outlook Conversation View – Emails combined together in threads
    Lync Messaging Client – Enterprise messaging client
    Twitter integration – Tweets integration into people hub
    Office 365 integration – Office 365 features built-in
    Bing Vision – Scan QR, Microsoft Tags, books, CDs and DVDs
    Bing Audio – Similar to Shazam, will identify songs
    Windows Live Messenger integration – Integrated into the people hub and messaging hub
    Facebook Chat integration – Integrated into the people hub and messaging hub
    AOL Messenger integration– Integrated into the people hub and messaging hub
    Contacts grouping – Create groups of contacts to send messages to
    Xbox LIVE sync function – Sync function to likely sync settings/games across devices
    Now playing artist information on lock screen – album art on the lock screen
    Visual Voicemail support - Visual voicemail using same method as iOS/Android
    Network awareness NCSI support – improvements for switching between networks/optimization
    Internet Explorer 9 mobile – HTML5 support and hardware acceleration
    Multitasking support – switch quickly between apps
    Fast application resume – quickly resume recently used apps
    Podcast support – download podcasts via the Marketplace
    Turn-by-turn navigation in Bing Maps - voice guided directions and turn-by-turn
    SMS dictation – Microsoft tellme dictates messages
    East Asian Language keyboard support – additional language support
    Handwriting and dictionary support – support for writing Chinese characters
    Pin Outlook Folders – Pin folders as favorites inside Outlook
    SkyDrive integration – Access SkyDrive documents from Office Hub
    Kinect support for games - interact with Kinect and Xbox games from Windows Phone
    Outlook email server search – search Exchange servers from Outlook client
    Complex (alpha-numeric) password support – strong number and character password support
    Information Rights Management – support for protecting e-mails and documents
    Ringtone support – third party ringtone support
    App list – automatically detect list, implemented list and search for apps
    Marketplace search improvements – apps, podcasts, music separated for easy search
    App install improvements – progress bar install UI
    Search extras – User search actions can be connected to third-party apps
    Motion Sensor – apps to use new gyroscope hardware
    Background audio – apps can run audio in the background
    File download service – third-party apps can download files from the web
    Alarms – alarm notifications for third-party apps
    Pin app features – Users can pin live tiles of deep app features in third-party apps
    Zune Smart DJ mix – allows users to discover new music and save/create playlists
    Camera sound toggle – users can now disable the camera shutter sound
    WiFi improvements – support for hidden SSID networks


    Blahblah... je kan dan dus ook je eigen ringtones gebruiken... is dat ook weer opgelost! (sorrie maar heb geen zin om die lijst helemaal netjes neer te gaan zetten, het lijkt mij allemaal wel duidelijk zo)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Weer wat nieuws, de Mango firmware update zou 500 nieuwe functies toevoegen, wat Mango gelijk tot de grootste update aan een OS ooit maakt. Om 4uur is er een live event show waar alles over Mango onthult word. Ik post later vandaag een link naar de stream, en ook dan de gehele features lijst.

    Edit #1 : Voor alle WP7 Gebruikers, download de WP7 news app even hier krijg je ook gelijk live alle info in een erg mooi vormgeven app.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    HTC Prime ziet er wel prachtig uit trouwens. Heb ook wel zin in W7.5!

    Net ff in mijn late uurtjes bekeken en realiseer me weer wat een geweldige telefoon dit is. Alles bestuurt zo makkelijk en het doet precies wat je wilt dat het moet doen. Ook cool dat Bing eindelijk laat zien wat het is, namelijk een gids op je mobiele telefoon. Ik ben niet zo te spreken over Bing als search engine op je browser maar op de telefoon belooft veel goeds. Hopelijk krijgt wp7 de support die het verdient, van zowel developers als consumenten.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  5. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    ik ga waarschijnlijk ook een windows phone 7 halen
    ik denk een trophy of zal ik wachten tot mango uit is en nokia,acer etc telefoons er zijn?
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    De Trophy krijgt ook gewoon de Mango update. Nokia krijgt wel een aantal extra dingetjes door de deal met MS, maar die zijn nog niet aangekondigd geloof ik.
     
  7. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik ga denk ik ook voor trophy voor 180euro in duitsland heb je hem al :)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Op je eerdere vraag even een antwoord :

    Als je het niet erg vind om een early adopter te zijn (net als ik en vele anderen) kan je nu al een WP7 telefoon nemen. Maar vergeet niet dat je wel bepaalde dingen moet instellen om alles te kunnen gebruiken (oftwel een nieuw mailadres aanmaken @live.com niet @live.nl), daarnaast kan je niets kopen wat er in de Marketplace te vinden is. Dus alle Xbox Live games op WP7 kan je niet kopen, alleen trial versies kan je proberen.

    Maar nu naar het leuke, het is de snelste OS en als je van de UI houd zeker de mooiste ook. En idd alles word met de Mango update veranderd dus je kan dan ook gewoon je telefoon in het Nederlands zetten.

    Het enige wat je niet moet doen is een telefoon uit de VS nemen met WP7, dit omdat er mogelijk dan geen Nederlandse taal op gaat komen.

    Op Tweakers.net zwicht iedereen ook al voor WP7, weet zeker dat als WP7 wereld wijd gaat het een succes gaat worden.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Dat is de nieuwe Acer W4, specs hieronder...
    3.6-inch WVGA
    Screen Resolution: 480×800
    5mp Camera with auto-focus
    HSPA 850/1900 or 900/2100 /GSM quad band 850/900/ 1800/ 1900 MHz Support
    Qualcomm MSM8255 running at 1GHz
    Wifi, Bluetooth 2.1
    DLNA Support (DMC)
    Windows Phone Mango
    8GB Storage
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Die Acer ziet er niet eens zo slecht uit! Is net ff wat kleiner dan de rest van de WP7 telefoons die nu op de markt zijn en dat vind ik wel prettig!
     
  10. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    wp7

    oke da weet ik dat ook:)

    maar als mango uit is komen pas de grote apps bijvoorbeeld:whatsapps of komt die al eerder?
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Whatsapp heb je waarschijnelijk binnenkort toch niks meer aan, dus dat zal je echt niet missen op WP7 hoor.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    w00t, Doodle Jump is nu te krijgen op WP7! :) Alleen op de een of andere manier lukt het niet meer om te betalen met m'n UK bank account, wat bij Fruit Ninja nog wel werkte :|
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit er over na te denken mijn iPhone in te wisselen voor een Windows Phone 7 mobieltje. Zeker nu mijn vriendin een HTC heeft ben ik ook een beetje verliefd geworden op deze telefoontjes ;) Nu heeft zij dan Android en dat ziet er al erg tof uit. Ik ben vooral vanwege het Xbox Live onderdeel erg benieuwd naar deze telefoontjes. Maar zoals ik het nu begrijp zijn ze dus nog niet echt in de winkels te vinden? Heb de HTC wel op PDAshop gezien voor 350 euro, maar ik wil hem toch ook nog wel even in het echt zien. En ik heb nu nog een i abbo bij T-Mobile, dat werkt toch ook gewoon op een ander mobieltje? Want als ik hem wil, wil ik hem snel en heb ik geen zin om te wachten tot mijn abbo afloopt...
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zelf zou ik nog ff tot de herfst wachten tot de hell echt losbreekt. Momenteel is het veel gekut met amerikaanse live accounts en over de mogelijkheden ben ik nog niet zo heel erg over te spreken. Alles wordt gefixt in de herfst en dan is het echt een toptelefoon. Momenteel is het gewoon een standaard smartphone die er erg slick uitziet.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ze zijn overigens gewoon in de winkel te zien bij Belcompany. Misschien niet in ieder filiaal, maar hier in Bodegraven hebben we de HTC, Samsung en LG gewoon staan.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Simlock vrije telefoons met WP7 genoeg in omloop, maar idd wat AVHAHA zegt, gewoon even wachten tot de echte Nederlandse release in de herfst van dit jaar. Nogmaals als je er nu een gaat halen, is het erg tof allemaal en de interface werkt super snel. Helaas kan je dus niks op de Marketplace kopen, en al helemaal Xbox Live niet voluit benutten. Zo kan je met een Amerikaans live.com account wel een avatar aanmaken, maar geen berichten naar je vrienden sturen (omdat je daar Xbox Live voor nodig hebt), je kan geen games kopen alleen trial versies spelen (wat ook wel leuk is hoor :) ) maar je kan dus ook momenteel nog geen achievements unlocken omdat Xbox Live gewoon nog niet werkt voor de EU.

    Al met al gewoon wachten dus tot de herfst, en hopelijk brengt Nokia dan ook zijn eerste WP7 telefoon op de markt en dan gaat het echt voor WP7 beginnen. :)
     
  17. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, na wat meer lezen is dat toch wel een nadeel. Dan wacht ik de herfst even af :) Bedankt voor de info, ik ga deze OS zeker volgen! :D
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]5mGXB-kgA1o[/yt]

    Nieuwe XBL games voor WP7 aangekondigt! :)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nokia codename : Sea Ray zal de eerste telefoon zijn van Nokia die WP7 heeft, hij is gebasseerd op de nieuwe N9. Alleen dan met andere hardware...
    [​IMG]

    - Windows Phone 7 Mango OS
    - Qualcomm MSM8255 SoC with Adreno 205 GPU
    - 512MB or 1GB of LP-DDR2 Ram & 1GB of Rom
    - 16/32Gb or 64GB of iNAND internal storage
    - GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 UMTS : 900/1900/2100 HSDPA 7.2Mbps HSUPA 5.76Mbp and HSPA+
    - 8MP camera with Carl Zeiss Optics with Dual-LED Flash and can shoot 720P video at 30fps
    - Wide-angle lens with F2.2 aperture, continual auto-focus, Focal length: 3.77mm / 28mm
    - 3.7″/3.8″ or 4″ ClearBlack AMOLED WVGA display with 2.5D curved Gorilla Glass and Anti-glare polariser
    - Precision-crafted Unibody Polycarbonate frame
    - G-Sensor Digital, Compass, Proximity sensor, Ambient light sensor, Gyroscope
    - Bluetooth 2.1 +EDR
    - Wifi B/G/N
    - 3.5mm audio Jack
    - Micro-USB port
    - Size: 116.45 x 61.2 x 7.6-12.1 mm
    - Weight (with battery): 135 g
    - Volume: 76 cc
    - Dolby Mobile support (similar HTC’s WP7 devices)
    - Nokia Maps Navigation application
    - Nokia PIM / Contacts importing capability
    - Nokia Marketplace section

    [yt]oUEWT03Ebrg[/yt]

    Hij komt als eerst uit in de herfst, EU waaronder dus ook Nederland!
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    WP7 Mango video's, het is niet echt een echte review omdat Mango nog niet officieel en in zijn geheel is gereleased maar het geeft wel een duidelijk beeld van de veranderingen.


    [yt]RwaHtVHXwE8[/yt]
    [yt]TKFx1p2eCI0[/yt]


    Enjoy! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina