1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Cool! Laat Mango maar komen.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]WcFFnQoA_mA[/yt]

    Dit vind ik toch wel de tofste feature van de Mango update, SMS dictation.

    En nog een plaatje van de Nokia Sea Ray, interface is beta test! Dus die buttons komen daar echt niet zo uit te zien!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat is momenteel (of heel binnenkort) het beste W7 toestel? Ik ben toe aan een nieuwe telefoon, en zou graag een Windows 7 toestel hebben. Maar zolang er niet iets is dat me écht aanstaat, ga ik niet over tot een aankoop.

    De Samsung Omnia 7 staat me wel aan, maar als ik zie dat andere telefoons al 2X 1.2Ghz hebben, en die Omnia 7 alleen 1Ghz...

    EDIT: Huh, zijn ze nou nog steeds niet met abbo in Nederland verkrijgbaar?
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij Belcompany kun je hem gewoon met een abbo nemen, geen probleem;)
    Maar als ik jou was zou ik even wachten tot de herfst, wanneer WP7 officieel uitkomt in NL!
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De huidige generatie wp7 phones zijn alweer een generatie ouder dan de nieuwe androids. Beste wp7 zou ik niet weten, ik ben gewoon voor de goedkoopste gegaan. :9

    En inderdaad wachten op Mango en de nieuwe wp7 phones, dan is je beste optie wanneer je niet direct een nieuwe tefeloon nodig hebt.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ok, bedankt voor de antwoorden. Dan wacht ik nog een paar maanden inderdaad, wil het wel meteen goed doen. :9
     
  7. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    nieuwe windows phone 7 telefoon
    HTC Eternity 4,7 inch
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    4,7 inch?? tering 8) Zal geen kleintje zijn dan
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja allemaal erg interessant die dual core 1.2Ghz, alleen niet voor WP7. Ik wil een wedje maken en een uitdaging aan gaan met welke Dual core dan ook met mijn HD7. We testen dan de snelheid van de OS, de snelheid in Bootscreen, de snelheid van het uitvoeren en opstarten van Apps en handelingen zoals foto's maken en sharen op Facebook. Weet bijna zeker dat mijn WP7 telefoon gehakt maakt van elke andere OS (Android/iOS) op dit moment alleen al, stel je voor met nog eens een snelheid boost in de herfst met de Mango update.

    Dat dual core gebrabbel is alleen zoals ze zeggen goed voor je batterij verbruik, oftewel je kan langer met je batterij doen. Oke dat is misschien dan iets waar ze mee winnen, maar snelheid nee heeft het niks mee te maken WP7 staat er gewoon om bekend dat het de snelste mobiele OS is van dit moment.
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Bla bla bla :')

    Sorry hoor.
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Blabla, wedden dat iOS wint. Blabla.
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    O Rly?
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lol, butthurt applefags got pwned.

    Nou ja, Duel Core staat nog in de kinderschoenen dus je kan ook moeilijk verwachten dat het beter is. Ik verwacht wel dat in de komende jaren Dual Core eindelijk een opmars zal maken wanneer de iOS, Android en WP7 dit volledig zullen ondersteunen. Het zal me ook verbazen als er geen Duel Core Iphones en WP7 phones komen in 2012.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Duel? :+

    Dual core heeft zich bewezen voor PC's, dus nu de techniek er klaar voor is werkt het prima op een telefoon. Ik sta echt versteld van die Galaxy S II, zo ongelofelijk dun en licht, maar er zit gewoon wel een dual core in en verder allemaal high-end specs _O_
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    8)

    Dus? Dual op de pc was ook niet geweldig als de OS en de games het niet ondersteunen toch? Dat het in theorie leuk klinkt wilt nog niet zeggen dat het daadwerkelijk sneller zal zijn. De Samsung Jet was ook niet sneller dan de iPhone toen der tijd.
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121

    Nee man, maar die post van mijn telefoon is beter dan alle andere bullshit. Hoe oud zijn we?
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oud genoeg om te weten wat goede telefoons zijn. Wel zo handig wanneer je iemand probeert te informeren over de aanschaf van een nieuwe telefoon. Als je denkt dat je WP7 beter is dan een andere telefoon mag je dat toch wel zeggen?

    Het komt misschien patserig over maar je steekt er wel wat van op. Jouw post kwam dan weer wat minder volwassen over.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Tuurlijk, ik ben helemaal voor geen telefoon. Geef mij maar een Motorola RZR. haha.
    Ik denk gewoon niet dat mensen een telefoon kopen puur omdat de ene sneller opstart dan de andere. Dit ligt volledig aan het besturingssysteem en wat er ingeladen moet worden en zegt verder niets over de telefoon zelf.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee dat klopt. Ik denk dat de looks van de OS, de stabiliteit(geen crashes) en de snelste internetbrowser belangrijker zijn. :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Boot time maakt me niet zoveel uit maar algemene snelheid en responsiveness wel degelijk.

    Moet er bijv niet aan denken nu terug te moeten naar een 3G bijvoorbeeld,.. zooo traaaag :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina