1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Tof! Alleen duurt nog wel ff voor die worden uitgebracht.. Dus wat te doen; bij launch van WP7 Mango een telefoontje zoeken of nóg langer wachten op zo'n mooie Nokia met gele achterkant? :9
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik zou met de lauch gewoon kopen, want later kan je uhm altijd nog verkopen en met wat bij betaling die gele Nokia kopen. :)

    Er komen met de launch zoveel nieuwe WP7 toestellen, Nokia, HTC, ZTE, Fujitsu, Dell, Acer, Samsung, Motorolla en misschien zelfs Sony Erricsons (die laatste is nog niet bevestigd!)
     
  3. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de launch ga ik ook mijn wp7 mobiel halen nu nog alleen kijken van welk merk het wordt*)
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor mij zal het mogelijk ook een Mango WP7 phone worden, tenminste als deze uit zijn voor midden oktober en degelijk specs hebben (dual core etc.). Ze hebben concurrentie met de Nokia N9. Zijn niet indrukwekkende specs worden imo ruimschoots goed gemaakt door het OS (ik was ook al zot van Maemo 5).

    Heb me er nog niet helemaal in verdiept, maar een groot minpunt van Mango lijkt toch nog steeds de multi-tasking te zijn. Alhoewel 5 apps meer dan genoeg is in meeste gevallen is het imo toch steeds niet wat het moet zijn. En ik vind het nog steeds belachelijk dat een één simpele back button de hele rechterkant van je scherm inneemt :+.

    Ik heb een paar maand geleden trouwens een simpele app (oproepen van wat services) moeten ontwerpen voor WP7 voor het school. Uit tijdsgebrek WP7 genomen doordat we zo 90% van de code van de desktop client (Silverlight) konden hergebruiken en dat is me zeer goed bevallen. Normaal waren we van plan een Android client te maken maar ben zeer blij dat we voor WP7 zijn gegaan. Zelfs al hadden we geen code die we konden hergebruiken dan nog was het zoveel maal sneller geweest omdat .Net al een groot deel automatisch voor zijn rekening neemt (om nog maar te zwijgen van de gemakkelijkheid van het drag-and-drop ontwikkelen). De emulator werkte ook lekker vloeiend en snel i.t.t. die van Android, hoeveel resources je dat ding ook gaf. Wegens het tijdgebrek hebben we ons wel niet helemaal kunnen verdiepen in WP7 en hebben we geen gebruik kunnen maken van o.a. de toast notifications. Nog een leuke bonus was dat wij de enigste groep waren met een app voor WP7 wat ons naast die originaliteit ook nog eens een frisse en originele GUI hadden :+.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klinkt goed Pegas, alleen ben ik het niet helemaal eens over de multi-tasking dit omdat als je het vergelijkt met de concurrentie de multi-tasking net zo goed of misschien zelfs beter werkt. En vijf apps vind ik persoonlijk meer dan voldoende, het switchen werkt ook erg goed. De back button vind ik idd ook een min punt (misschien passen ze dit nog aan in de echte mango versie), maarja de rest van GUI maakt het allemaal goed.

    Er komt een hele mooie tijd aan voor WP7 gebruikers! :)
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nieuwe WP7 Xbox Live games in aantocht, dus Xbox Live games niet gewone games.

    [​IMG]
    ■Bug Village
    [​IMG]
    ■IonBallEX
    [​IMG]
    ■Burn the rope
    [​IMG]
    ■Kinectimals MOBILE
    [​IMG]
    ■Chickens Can’t Fly
    [​IMG]
    ■MUSH
    [​IMG]
    ■Collapse
    [​IMG]
    ■Orbital
    ■Farm Frenzy 2
    ■Shoot 1UP
    [​IMG]
    ■Flight Games Rivals
    ■Toy Solider Boot Camp
    [​IMG]
    ■Gravity Guy
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]Z0RhXEIkJG8[/yt]
    En nog een video van de games!
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand of het mogelijk is in Windows 7 om een limiet in te stellen voor het vensterformaat? Volgens mij kan dit niet met Windows 7, maar wellicht is er een handig programmatje voor?

    Ik heb Windows 7 zo ingesteld dat de taakbalk verborgen is. Met Rainmeter heb ik wat handige programmatje's gebouwd die in een interface rechts in beeld staan. Ik zou dan willen dat wanneer ik een venster maximaliseer, deze maximaal tot aan de Rainmeter skin komt.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    deze thread gaat over de windows phone 7 ;)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oeps, niet goed gelezen. :+ Ik deed CTRL + F en zocht op Windows. Even copy pasten.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Misschien wel handig voor de mensen die nog niet weten welke Mango Phones er met WP7 uitkomen (dus ook in Nederland) ;)


    Fujitsu IS12T / TSI12
    [​IMG]

    Nokia Sea Ray
    [​IMG]

    HTC Omega
    [​IMG]


    HTC Eternity
    [​IMG]


    HTC Prime
    [​IMG]



    HTC IGnite
    [​IMG]
    Nokia (meerdere devices onbekende specs)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Uiteraard komen er veel meer merken uit met WP7 Mango phones, maar dit zijn de toestellen waar momenteel plaatjes van zijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2011
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die van Fujitsu en de HTC Prime hebben hele toffe ontwerpen. Veel mooier dan die standaard Samsung telefoontjes.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Beetje teleurstellende specs. Ik weet wel dat WP7 genoeg heeft aan een single-core maar bij Windows wil ik gewoon goede specs :+. Zoals het er nu uit ziet zal het voor mij of de HTC Prime of de Nokia N9 worden.
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    HTC prime ziet er wel netjes uit:)
    Even kijken hoe het systeem zich hier gaat uitrollen in nederland, en dan miss met kerst ook maar eens een windows phone aanschaffen:)
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nokia toestellen krijgen sowieso dual-core U8500 erin, maargoed dual core hoeft van mij niet het is een hype woord van 2011 en misschien alleen belangrijk voor Android toestellen.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar dat is nog niet weg gelegd voor het Nokia toestel dat eind dit jaar uitkom. Dat is net het probleem, ik heb een nieuwe nodig voor midden/eind oktober. Veel van die WP7 toestellen zullen dan waarschijnlijk nog niet uit zijn en als ik de specs bekijk wil ik er ook niet echt op wachten. Zeker niet als ze voor de hoofdprijs over de toonbank gaan, dan kan je beter een "oude" WP7 phone kopen die een scheet minder performance heeft.

    Zoals het er nu uit ziet zal ik pas op WP overschakelen met WP8. De Nokia N9 komt normaal in september uit en desondanks zijn gelijkaardige specs wil daarvoor wel de hoofdprijs neertellen, al is het maar voor de uniekheid van het OS dat er zeer gelikt uit ziet.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat is zo, ik zelf kijk niet echt naar de specs. Het enige wat voor mij belangrijk is is de resolutie en de inch. (Wil niet kleiner meer dan 4inch maar vind ik wel dat de res omhoog moet!!) Maar dit wordt met Mango ook al wat verbeterd aangezien de color depth van 16 naar 32bit weer gaat, waardoor het contrast er een stuk beter uit gaat zien.

    Was deze helemaal vergeten de LG Fantasy
    [​IMG]
    Helaas is hier niks over bekend kwa specs.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    De HTC Omega (HTC Radar) heeft nu ook een beeld.
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er goed uit... Toch maar de overstap maken van iPhone naar WP7?!
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    HTC Eternity de eerste telefoon met 4.7inch scherm!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina