1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt, en daarnaast waarom zou je nog een Amerikaanse liveID gebruiken aangezien de Marktplaces niet zo heel veel meer van elkaar verschillen. Het enige wat ik wel jammer vind is dat de Europese Zune speler er zeer onboeiend uitziet bij geleken die in de VS. Er is geen mooie automatische album cover, geen achtergrond, geen music marketplace dat zijn wel erg jammere dingen en hoop dat MS dit wel gelijk trekt met WP8.

2. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dit kunnen alle drie toekomstige WP8 toestellen zijn, dit kan dus hoeft niet maar aangezien de cases/schermen van de middelste en rechtse zijn "gelekt" (lees: GERUCHT!) zou het heel goed kunnen dat deze dus eind dit jaar op de markt te krijgen zijn. ;)

(Plaatjes van de WP8 interface zijn er dus opgeplakt, als dat nog niet duidelijk was en ook de vormgeving is niet door Nokia vrijgegeven dus het zijn alleen speculaties!)

Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vind die twee rechts lelijk. :9

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vond deze toch wel het mooist: [​IMG]

En ik zou sowieso je eigen live-id gebruiken ivm met achievements en MS punten (sommige WP7 games verkopen hun DLC enkel via MS points)

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, die Surface mock-up is heerlijk. Helaas niet echt.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb sinds kort iets raars. Iedere keer als ik whatsapp heb geopend, wordt er iets afgespeeld volgens m'n telefoon. Het is alleen helemaal niets, want er komt geen geluid uit verder. Maar ik vind het nogal irritant. Het is trouwens zo sinds ik een update heb gehad voor whatsapp.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zie je dan zo'n soort radio icoontje als je de volume knoppen gebruikt? Dat had ik laatst namelijk ook, maar had niet door dat 't van Whatsapp zou kunnen komen.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jup dat is het. Had ook wat nieuwe apps gedownload dus dacht dat het van 1 van die was, maar had ze verwijderd en toen zag ik ineens dat het steeds terugkwam nadat ik whatsapp had geopend.

9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Whatsapp is sowieso vernaaid sinds de laatste update. Zorgt ervoor dat wifi altijd aan blijft, ook in standby (daaag batterij), bij het typen van lange berichten valt de helft weg, hij wordt na een tijdje erg traag en loopt ook gewoon vast. Check de reviews in de marketplace en het topic op tweakers..

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hmm, lees het ja. Is dus weinig aan te doen. Mooi klote dus. Denk dat ik WA er maar even afgooi tot er een nieuwe versie is. Want hij trok vannacht mn batterij even mooi leeg van 40 naar 0 procent terwijl ie in vliegtuigstand stond8)

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    I see what you did there :+

Maar idd Whatsapp is echt klote geworden sinds de laatste update, die animaties erin hadden van mij ook niet gehoeven. Ik heb ook sinds de update dat Whatsapp ook vastloopt en alles voelt veel zwaarder aan. Dat lijkt mij niet de bedoeling van een update, hopelijk gaan ze er snel wat aan doen.

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wow, die Surface Phone ziet er echt super uit. Jammer dat het maar een mockup is, als ze zulke strakke telefoons uitbrengen zal wellicht ook een breder publiek geïnteresseerd zijn in WP.

Ben persoonlijk niet zo'n fan van de Nokia designs. Ze behoren zeker tot de mooiste onder de Windows Phone's, maar op de een of andere manier pakt het mij niet zo. Het lage aantal modellen bij Windows Phone nekt ze ook echt. Bij Android zie je heel veel verschillende modellen, maar ook daar zijn er maar een paar modellen die je veel ziet. (De nieuwe Sony's, alle Galaxy telefoons)
    Als Samsung nou een telefoon uitbrengt die op de S3 lijkt maar WP8 draait, kan het wellicht voor meer mensen interessant worden om voor een WP te gaan. Genoeg mensen die hun telefoon puur voor de looks kopen. ("Als ie maar whatsapp draait")

13. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat met Whatsapp slaat ook echt alles. Hij probeert ook echt je wifi actief te houden door de audio background agent te gebruiken. Ja, daar is hij ook voor bedoeld. :emo:

Heb Kik messenger maar geïnstalleerd. Werkt super fijn. Het enigste nadeel is dat er nog geen location sharing inzit en je alleen maar foto's kunt delen. Uiteraard heeft ook nog niet iedereen hem in mijn contactenlijst.

Mensen lopen ook te zeiken dat het WP7 zijn schuld is dat Whatsapp zo traag is. Waarom kunnen andere messengers het dan wel prima? :emo: Dit is gewoon slordige app development. Niveau: om van te huilen. :lol:

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]s3RMSecV0PY[/yt]
    5 September dus! :) "you got to worry about the floor!!!" :D

Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja jammer alleen dat de Lumia 800 van mn zusje gelijk helemaal kaduuk was door een val van een halve meter en de Galaxy S2 van een vriend tig vallen heeft overleefd..

Oh btw, ik haal wel de nieuwe Lumia hoor in oktober. :9

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe die gast overdrijf altijd zo maar het is gewoon grappig soms waar hij nu weer mee komt. :9 Ben benieuwd wat Nokia aankomende september ons laat zien, ik hoop sowieso op een 4,3/4,6inch Lumia met gebogen scherm.

Edit: over Samsung gesproken de eerste specs van twee nieuwe WP8 toestellen zijn uitgelekt.

Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  17. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn lumia 800 heeft de firmware 7.10.7740.16 en als t goed is is die van november, hoe kan ik de nieuwe updates downloaden?

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Mijn Radar is kaduuk. Midden in de nacht terwijl dat ding uitstond werd io wakker van getril. Mijn telefoon trilde en toonde een wit scherm. Hij was aan het opstarten. Viel weer uit en deed het opnieuw. En deed dit tot de batterij op was. Uitzetten kon niet, naar de debug mode lukte niet en ook de sim kaart eruit jassen niet. De telefoon is vandaag opgehaald. Vind het maar vreemd. Dat ding stond gewoon uit 8)

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien is je accu gaan lekken door de warmte en heeft kortsluiting gemaakt ofzo?

Vage shit wel dus ff 8)

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Aansluiten op je pc/mac en dan in de software (Zune) in de settings op update phone klikken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina