1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm staat niet echt duidelijk aangegeven.. Ik hoop dat met 7.8 we de nieuwe app ook kunnen gaan gebruiken of dat er nog een mooie Zune app voor ons komt.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]5sul_8DOHPU[/yt]

Het lijk echt een eeuwigheid te duren voordat wij eens de Lumia 920/820 krijgen... Voor WP8 gaat het op deze manier niet veel meer kwa verkoopcijfers worden dan WP7 in de EU.

Weer allemaal heel dom gedaan van vooral Microsoft, want die zal er wel weer achter zitten dat Nokia moet wachten...

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Vermoed dat het te maken heeft met beperkte beschikbaarheid van onderdelen o.i.d. Dat NL niet in de 1st wave zit is wel begrijpelijk, WP is hier erg klein en er valt minder marktaandeel te behalen dan in opkomende economieën.

Dat WP8 niet gaat verkopen hangt denk meer van marketing, de gemiddelde consument moet worden aangeboord. De groep die op de hoogte is van de komst van de L920 is marginaal, dus het succes valt of staat heus niet bij die extra maand dat zij moeten wachten.

4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij op school zeggen ze allemaal "Als ik deze iphone/samsung niet had gekocht had ik nu ook een lumia", komt ook omdat ze niks van de lumia af wisten en ik lekker met een vriend een van de 1ste waren ermee en nu wil bijna iedereen er een 8) :+
    Jaja, ik ben een hipster :cool: (jk)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt wel een beetje gelijk.

Een maatje van me op school wil als z'n abbo (Samsung GS2) af loopt ook de Lumia 920. :9

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan hadden ze moeten wachten met het op de markt brengen tot er een flinke voorraad aangelegd is. En dan met veel bombarie dat ding de markt in knallen, dat is hoe Apple het elke keer weer doet en tegenwoordig heeft Samsung dat ook leuk opgepakt.
    Dus niet aankondigen en zeggen dat ie over een maand in de winkel ligt, dan ben je je momentum allang verloren..

Zelfde met de Surface tablet:
    http://tweakers.net/nieuws/85474/ballmer-verkoop-surface-tablet-bescheiden-van-start.html

Ze hebben weer niet genoeg voorraad, dus verkopen ze niet goed.. Ook maanden geleden al aangekondigd, maar toch hebben ze in die tijd niet genoeg voorraad aan kunnen leggen voor de launch? Gewoon beschamend, des te meer omdat die Surface maar in een paar landen verkocht wordt op het moment.. Het is wel weer duidelijk dat Microsoft gewoon geen idee heeft hoe ze hardware goed in de markt moeten zetten. Nokia heeft dat ook nooit helemaal meegekregen, want elke telefoon die ze maakten verkocht toch wel.

Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik weet niet of het veel uitmaakt. Dat momentum leeft onder een minuscuul deel van de markt, denk dat de meeste terreinwinst geboekt moet worden over een veel grotere periode. Dit terwijl bij Apple die hype onder de massa leeft, daar zou zo'n slechte lancering (want ik ben het met je eens dat het daarop neerkomt) relatief schadelijker zijn.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mirror's Edge is nu gratis voor alle NOKIAs!

[​IMG] <--- Link openen of telefoon

Zeker beste game, speelt lekker weg.

Blijft toch fijn zo'n NOKIA, zoveel handige (exclusive) apps gratis, en nu ook nog's een topgame.

Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zooooo kut dit weer, die exclusiviteit van Nokia. Wilde laatst ook Risk downloaden blijkt dat dat alleen maar op een Nokia kan. Ze hadden ooit beloofd dat alle apps voor elk WP7 toestel beschikbaar zouden zijn, en ik had mijn HTC HD7 al voordat Nokia het platform uberhaupt ondersteunde =(

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hier hetzelfde inderdaad... weer een hele slechte zet van MS om dit toe te staan. Oftewel je bent gedwongen een Nokia te kopen om alles uit je WP toestel te halen, daarnaast wel raar dan dat MS de HTC 8X als hun echte WP8 kindje ziet en dus niet Nokia...8)

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Dat wel, maar aan de andere kant ook mooi dat het zo goed met de verkopen gaat :).

Zou toch erg zonde zijn als Nokia de afgrond in dendert maar het lijkt weer de goede kant op te gaan.

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    WP 7.8 COMING (VERY) SOON!

En waarschijnlijk wel het beste nieuws zelfs na 7.8 blijft MS gewoon nog WP7 ondersteunen! ;)

Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]aPKYE3zQp0Y[/yt]
    WP7.8 op de 'nieuwe' Lumia 510 low budget toestel he! ;)

16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet alle WP7 toestellen hebben NFC, dus Wallet lijkt me niet. iDeal misschien, kan Paypal niet gewoon? Ik heb meteen m'n creditcard eraan gelinkt, verder nooit gekeken wat andere opties zijn :p

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe nou ik denk dat misschien de uitrol woensdag zou kunnen zijn maar dat ik hem pas ergens in februari op mijn telefoon heb net als die vorige leuke update (Tango) echt maanden na de lanchering van Tango heb ik hem eindelijk op mijn HD7 gekregen.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mango had ik wel vet snel op m'n HD7 hoor!

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja Mango had ik idd ook snel op mijn telefoon, maar Tango heeft echt maanden geduurd. Het update systeem hoop ik dat het beter geregeld is met WP8, dat het allemaal iets vlotter gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina