1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tango was ook niet zo'n belangrijke, dus boeide me niet zo :p Wat is er mis met het update systeem? Ik vind het wel snel gaan hoor.. Jammer dat ze niet alles in 1 keer uitrollen maar daar hebben ze goede redenen voor die de kwaliteit ten goede komen.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt ook aan je provider ja, erg suf.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja precies dat bedoel ik, dat gedeelte zou er gewoon tussenuit moeten de provider heeft niks over mijn telefoon te zeggen. Dat 'testen' zoals ze het noemen duurt allemaal veelste lang.

[yt]AMroA1XKrpI[/yt]
    De review waar we natuurlijk al maanden op zaten te wachten! :D

Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik kreeg de laatste update van m'n engelse unbranded Lumia800 ook pas een paar weken later dan de andere Lumia bezitters omdat ze provider telefoons voorang geven. Heb er weer een hard hoofd in :+

Vind echt geen zak aan die hele vent, hij is ook zo objectief als het gemiddeld apple schaapje dus echt wijzer word je er ook niet van :+

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja hij is ook een Nokia fanboy, maar vind hem altijd wel lachen. Ik bedoel The Verge ken je vast wel dat vind ik nou weer een voorbeeld van echte Microsoft haters alles van Apple en Android is geweldig en Microsoft krijgt altijd lage cijfers. Zo heb je het in het echte leven dus ook andersom... gelukkig maar is niet iedereen zo te spreken of Android en Apple producten.

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Neeeeeeeee, wat kut. :{

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    The Verge staat al een lange tijd niet meer in m'n favorieten, zonde van de tijd ;)

Vind het niet zo erg eigenlijk, zo kan ik nog op m'n gemak bepalen of het het wel of niet waard is om nu al te upgraden van 7.8 naar 8.0 of te wachten op de volgende serie van Nokia.

De 920 is wel super sexey, dat grijs :eek:

Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht wel, ik vind hem echt mooi.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Is die er ook in het blauw?

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Die schijnt later pas te komen de cyan versie.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nog langer wachten. In wat voor een wave zit Nederland dan, ontwikkelingslanden? :'-(

14. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik woon hier lekker op de grens met duitsland, kan zo naar Goch, Kleve of Duisburg gaan :)
    Als ik daar iets zie de komende tijd ben ik ook bereid voor mensen de lumia te halen, hoop ook dat er een mooie aanbieding langs komt in duitsland :D

Maar wat heeft de 920 wat de 820 niet heeft? Ben best blij met mijn 800, maar wil ook eens kijken hoe de 920 in de hand zit :p

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks!

Misschien toch voor de 920 gaan, maar denk dat de 820 lekker in de hand ligt(bij mijn 800 is dat teminste wel het geval)

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Denken jullie dat de app store van Windows mobile snel zal groeien? Ik overweeg om een Windows telefoon te halen, maar ben beetje bang dat er maar weinig apps voor uit zullen komen aangezien android en ios al zo groot zijn.

18. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    In WP7 zie ik nu veel betere apps dan voorheen, laat staan WP8 waar het makkelijker is om app's te maken, een dikke ja dus :)

Probeer is anders over een maandje te kijken wat voor aanbod er al is op windowsphone.com ;)

Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    algemeen vind de apps van windows beter dan apple of android .. het gaat om de kwaliteit niet de kwantiteit ;) maar ja hij gaat zeker groeien zeker door de synergie tussen windows 8, windows phone 8 en Durango

20. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, de apps zijn mooi uitgewerkt vind ik, nadeel is wel dat ik geen creditcard heb en dus geen apps kan kopen en dus alleen op de trial versie's draai :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina