1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tegenwoordig werkt het ook met een pincode he?

Heb 5 jaar een CC en vind het ideaal. Je hebt het toch voor kleine dingen wel eens nodig, en een hoge rekening heb je zelf in de hand.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je niet met geld kan omgaan is het wel gevaarlijk inderdaad. En hoezo geen inzage? Je kan toch gewoon bijhouden wat je uitgeeft?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pincode of handtekening. Geen verschil toch? Blijft een Creditcard
    Ik blijf er ver vanaf. Ken genoeg mensen die door die dingen zich echt in de schulden hebben gestoken. Van kan het nu wel kopen, los ik het toch wel later af als ik de loonsverhoging krijg idee. En ja dan komt die niet.

Zal je denken. Maar als iedereen dat "gewoon" zal doen zouden we niet zoveel mensen in de schulden zitten door dat ding.

Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik wil er ook niet aan, ik vind gewoon dat als Amerikaanse bedrijven hier zaken willen doen zorg dan voor een Europees betaal systeem of Pay Pal.

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga d'r ook niet aan. Ik vind het niks, zorg gewoon voor een iDeal optie.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat ja, heb nu 2 jaar een creditcard en gaat pri-ma. Dat er andere mensen zo stom zijn geweest, betekent toch niet dat jij bang voor een creditcard moet zijn? ;)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb ook de keerzijde ervan gezien. Normale gasten met een prima opleiding die ik ken die onderuit zijn gegaan. En daarom blijf ik er ver van weg. En het voegt voor mij ook niks toe om het risico te nemen. Je kan wel een kladje maken met uitgaven. Maar je kan nog steeds uitgeven. Heb ik liever iets wat niet op me rekening staat zodat ik het niet kan uitgeven. :)

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Daarnaast is het hier in Europa ook niet eens noodzakelijk.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Iemand met gewoon een gezond verstand zal zich nooit in de schulden kunnen werken door een cc. Als je niet met geld kan omgaan moet je er idd gewoon van af blijven maar anders zit er echt geen risico aan (wat betreft schulden, veiligheidsrisico's zijn er natuurlijk voldoende)

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    We dwalen dan wel enorm af, maar dan nog snap ik het niet. 8) Hoezo is het niet te controleren?

Als ik twee apps koop, een DLC en nog iets van Amazon bestel in één maand kan ik toch precies bijhouden wat ik koop? Geld verdwijnt toch niet zomaar?

En natuurlijk staat opleiding los van hoe je met geld omgaat.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, jullie zijn waarschijnlijk verstandige jongens, maar ik begrijp best waar Hybrid op doelt. Voorbeelden te over.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik al zei. Ken er een paar die dat dus wel gedaan hebben. En die hebben allemaal een gezond verstand. Maar hebben te vaak gedacht. Komt wel. Je doet het ook niet expres. Jezelf in de schulden steken. Maar met een Creditcard is het risico wel groter.

Ik bedoel je hoeft alleen maar naar Amerika te kijken. En wat voor problemen het daar heeft veroorzaakt. Heb er ook niks op tegen dat jullie het doen. :)

Laatst bewerkt: 11 dec 2012
  13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zozo, vind je dit geen zonde geld? 600 pleuro's voor een telefoon? Zit ook nog te twijfelen aan een Lumia, maar ik ga er echt geen 600 pleuros vooruit geven.

Dan zou ik eerder een abbo nemen + Lumia 920 Voelt te minsten niet zo duur aan. (Uiteindelijk is het inderdaad duurder, maar toch.)

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    M'n abbo loopt nog een jaar. :mad:

Verzonden vanaf mijn smartphone.

16. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zie steeds meer Windows Phone's in de trein enzo. Eigenlijk alleen nog maar Lumia 800's.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Credit card! :+

18. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Moet je maar is kijken naar de mensen die 800 neerleggen voor een iPhone waarbij alleen het scherm groter is 8) :emo:

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gelukkig is dat de enige verbetering inderdaad. En ze zijn er vanaf €670. ;)

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Die mooie krassende achterkant, dat hippe paarse effect met de camera en die leuke maps die je de gracht in sturen bedoel je? :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina