1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zune is nu toch Xbox Music?

Qua apps weet ik niet (omdat ik nog geen WP8 heb) maar Metro Tube voor WP8 schijnt erg mooi te zijn!

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar de Zune software op m'n pc werkt niet meer, je krijgt er een - fucking lelijke - WP8 app voor terug en ik kan vooralsnog niet vinden hoe ik mijn podcasts naar m'n telefoon sync. Wat overigens voor mij absoluut een dealbreaker is en een reden om hem terug te brengen, aangezien ik dat dagelijks gebruik... Iemand die weet of ik iets verkeerd doe?

Metro Tube heb ik! :)

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja volgens mij kan je Zune niet meer gebruiken voor WP8 maar je hebt als het goed is helemaal geen app meer nodig je kan gewoon dingen naar je telefoon slepen (folders) althans dat is wat ik gehoord heb. Hier staat ook nog iets over podcasts.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zoeken doet het niet in die folder. Erg jammer. Las al op WPCentral forum dat buiten de US native podcast ondersteuning niet wordt ondersteund, en met die lelijke desktop app dus ook niet. Ik ga wel even wat appjes uitproberen, hopen dat er wat goeds tussen zit...

/edit: iCast lijkt wel goed te werken. Gelukkig :)

/edit:
    :')

Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  5. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Angry Birds is nu tijdelijk gratis (volgens mij alleen voor WP8)

6. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Hey Ldawg, jij hier?

edit: Ook op wp7.8 gratis.

Laatst bewerkt: 2 mei 2013
  7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Kan Angry Birds dus met achievements (XBL versie) alleen niet meer vinden, het lijkt wel of ze weg zijn uit de XBL Games Marketplace.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had gisteren ook moeite om hem te vinden, vond eerst alleen maar de betaalde Space, Seasons en Star Wars. Deze zou het - gratis - moeten doen:

http://www.windowsphone.com/nl-nl/store/app/angry-birds/9168c4f3-217b-4a29-b543-7513bb4ae2ed

/edit: voor WP7 is ie zonder achievements: http://www.wpcentral.com/original-angry-birds-wp8-free

Laatst bewerkt: 3 mei 2013
  9. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben overal :)

10. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Thanks man :b:

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een prutsoftware zeg...

De Windows 7 desktop app van Windows Phone 8 geeft bij mij steeds bij het opstarten de volgende foutmelding:

"there's a problem with the sync settings for this phone, so we'll need to recreate them. Once we're done, you'll want to check your sync settings to make sure they're the way you want"

Als de app is opgestart moet ik steeds alles wat al op mijn telefoon staat opnieuw selecteren alvorens te syncen, anders wordt alles van mijn telefoon afgehaald. Heeft iemand hier ervaring mee, en wat kan ik er aan doen?

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Sterkte...

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tnx!

Ik gebruik nu gewoon mass storage voor muziek / foto's, surface app voor ringtones (1 stuk! :+) en een app genaamd Podcast voor podcasts. En het werkt op zich wel, maar het is een giga-sprong terug van Zune waar ik gewoon alles zonder moeite in 1 goed werkend programma kon managen...

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Sowieso jammer dat ze Zune aan de kant hebben gezet was een mooi stukje software!

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt 20 euro goedkoper maar wel qua specs iets minder dan de 820 dus de keuze is dan snel gemaakt toch? Maar het is nog een adviesprijs voor de 720, dus denk dat die nog wel een stuk kan zakken.

Edit:
    [yt]M2l4aw5gbUg[/yt]
    Toch ziet de 720 er wel beter uit dan de 820, en heeft de 720 dan weer een stuk betere accu erin.

Laatst bewerkt: 8 mei 2013
  18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    OMG mensen, een YouTube app! Eindelijk. Best aardig ook.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ziet er goed uit die app. Hij komt er ook nog voor de 7.8 gebruikers aan, net als de nieuwe Facebook app hoewel ik over die nieuwe Facebook app niet echt te spreken ben beter hielden ze gewoon Metro/Modern stijl aan.

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Youtube app is inderdaad mooi :)

Is het normaal dat bij een Lumia het moeilijk lang duurt voordat je hem weer aan kan zetten als de batterij leeg is? Hij zit nu al een half uur in de charger -_-

/edit: Gratis!: http://www.wpcentral.com/monster-burner-appears

Laatst bewerkt: 8 mei 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina