1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, dat zit bij Amber van Nokia en die wordt gekoppeld aan GDR2, vandaar dat Nokia owners nog even moeten wachten op de update.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ah vandaar ik dacht al Samsung als eerst, maar dat verklaard het dus! :+

Zag net ook de Youtube app MyTube op WPcentral, damn wat is dat een ongelofelijk vette Youtube app! _O_ Super vloeiend en een mooie live tile, dat wordt vanaf nu mijn nieuwe Youtube app. Gebruikte hiervoor MetroTube wat ook een hele goeie is maar MyTube is net wat vloeiender en ziet er ook iets mooier uit!

Klik hier om te downloaden.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De officiele yt app is anders ook erg mooi geworden hoor! Alleen wordt het hoog tijd dat Google en MS stoppen met ruziemaken, officieel staat die app geloof ik niet meer online.. Metrotube gebruikte ik ook hiervoor, die is idd top :)

Trouwens, volgens de rumour mill komt vandaag of morgen Halo: Spartan Assault......... :9

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    En dankzij Ibood ook mijn derde familielid aan de Windows Phone geholpen :9
    MS zou me een vergoeding moeten geven :+

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Halo is niet echt mijn ding maar wel goed om te zien dat er weer eens een echte exclusive komt die hopelijk niet naar Android of iOS komt want WP heeft wel wat exclusives nodig op game gebied.

:lol:

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die wil ik :cool:

Ik weet niet of Halo exclusief zal blijven.. Voor het OS zal het misschien wel goed zijn, maar Wordament is uiteindelijk ook naar andere OSen overgegaan en Age of Empires (NB van Microsoft) komt zelfs eerst voor Android en iOS uit. But we'll see.. Voor nu zit ik iig elke 5 minuten de marketplace te checken 8)

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt net als Kinectimals, Halo Waypoint etc etc. Je zou toch denken dat MS juist met Xbox op een telefoon indruk zou kunnen maken maar blijkbaar vinden ze het niet belangrijk genoeg want ook qua unieke (exclusive) games is er de afgelopen tijd niks boeiends uitgekomen. Het had een selling-point kunnen zijn, maar dat is het niet geworden op de manier zoals ze het nu doen. Office ook al niet meer, toch is dat raar vind ik. Uiteraard is de gebuikers-ervaring van Office op WP beter dan die op iOS/Android maar dan nog.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Puur objectief ben je als app-ontwikkelaar ook wel niet heel erg slim bezig als je iOS en Android negeert :)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat is waar maar deze apps komen van MS zelf, je zou toch denken dat hun juist WP willen pushen inplaats van de concurrenten.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar als WP het niet haalt (wat nog steeds een mogelijkheid is) wil MS heeft MS nog wel andere wapenfeiten nodig, bijvoorbeeld op de App marketplace. Iets met eggs en one basket.

Al zou ik als baas gewoon puur met het hart zeggen: fok de rest! :+

Laatst bewerkt: 18 jul 2013
  12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ik ook maar ja er zal idd wel een strategie achter zitten alleen die is soms niet echt te begrijpen door de gebruikers.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Weer een WA update! En ook een Cinemagraph update Excess ;)

Halo SA nog altijd niet, maar ik gok dat ie rond 17.00 online staat (op Xbox Live kwamen updates/uitbreidingen etc ook altijd om 11.00 amerikaanse tijd toch?)

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Yay thanks voor het melden, miste Cinemagraph wel op me Phone. :p

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Toch vakantie dus dacht 'ah wat maakt het ook uit, ik blijf nog wel ff op voor de release van Halo: SA', word ik onaangenaam verrast met de melding: Deze app is niet beschikbaar voor uw telefoon. :mad:
    MS heeft zijn zaakjes weer eens niet op orde.. Een Windows 8 versie is alleen in de store van Trinidad $ Tobago te downloaden 8)
    Hopelijk morgen dan maar en niet een gaar iets dat wij ook een maand moeten wachten ivm timed exclusive voor Verizon in de US.

Edit: Windows 8 versie is ondertussen wel opgelost, maar dat is eigenlijk voor het andere topic. :9

Laatst bewerkt: 19 jul 2013
  16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog steeds niet :| Stom! Op Halo Waypoint staat worldwide release, mogelijk rekening houden met delays.. Vanmiddag na werk nog maar eens proberen.

/edit: maar op de Surface is ie modderfokking vet *)

Laatst bewerkt: 19 jul 2013
  17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Nog steeds niet in de store..

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Misschien zijn ze het knopje vergeten aan te zetten EU & rest van de wereld. 8) In de VS is hij exclusief voor 30 dagen op Verizon.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Echt zo'n slechte communicatie, dat iedereen over de wereld maar een beetje zit te wachten een dag na de eigenlijke release...

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja Microsoft en communicatie dat is geen goede combinatie hehe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina