1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is hij al op win 8 beschikbaar?

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja! *)

/edit: op www.windowsphone.nl staat hij op de front page. En dan klikken en dan doet ie t niet -____-

Laatst bewerkt: 19 jul 2013
  3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Er was een gerucht dat MS misschien de gehele WP interface zou gaan veranderen, gelukkig is nu de waarheid eruit was dus gewoon een lutser met aandacht (lees: The Verge walgelijk k*t site)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hij wil bij mij niet downloaden? Staat op In Behandeling, download even, en begint weer opnieuw?

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Nu ook op Windows Phone :D
    Nondeju telefoon wordt heet van die game en controls zijn meh, loop als een dronken Spartan door de levels heen.. Af en toe een hapering en audioprobleempjes, ben benieuwd hoe de 512mb ram telefoons dit gaan draaien. Maar opzich wel een lache spelletje. Beetje jammer wel dat we na de 6,50 euro nog worden afgezet om credits te kopen waarmee je andere wapens en abilities kan selecteren.

Laatst bewerkt: 20 jul 2013
  6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat gek dat je achievements apart krijg bij elke versie, terwijl je wel gewoon door gaat in het verhaal. Heb vanochtend ook op m'n phone gespeeld, en die draait ook wel erg soepel zeg. Voor zowel W8 als WP8 is dit echt een aanwinst :D

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heb hetzelfde probleem, kan geen verbinding maken met de store.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Halo loopt lekker, telefoon wordt wel goed warm. Speelt ook wel prima, goede training voor de finesse in de duimen haha. Korte missies dus een goed mobiel spelletje.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Bijna uit op m'n tablet, toffe game.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ja ik heb dat ook bij Ice Age niet normaal hoe warm hij wordt als je een tijdje dat spel speelt.

Ben wel nog steeds erg blij met mijn Lumia 920.

Pluspunten van de 920 t.o.v. de HD7
    - Veel betere camera met toffe opties zoals Cinemagraph en lenses.
    - Bouw kwaliteit is subliem, mooi afgewerkt.
    - Gorilla Glass, ik heb nog geen screenprotector erop weet ook niet of ik dit wel ga doen of nodig heb.
    - Accessoires is er veel meer te krijgen, ligt er uiteindelijk ook aan dat WP8 eindelijk populairder wordt in de EU. Want moest voor mijn HD7 eerst zelfs een hoesje van een HD2 kopen omdat er simpelweg niks te krijgen was. Helaas is het allemaal wel erg duur, maar zal ook wel door de goede kwaliteit komen JBL, Fatboy en Nokia staan immers wel bekend om hun goede kwaliteit.
    - Nokia Music _O_ en alle andere apps van Nokia.
    - WP8 in zijn geheel alles net een slag beter dan in WP7.8, uiteindelijk blijft het gewoon de meest vloeiende mobiele OS. Sommige mensen hoor je wel eens van dat ze het er saai uit vinden zien, dat komt waarschijnlijk doordat screenshots geen recht aan doen aan WP want in beweging ziet het er gewoon erg gelikt uit en ik vind het na al die jaren dat ik WP gebruik nog steeds niet gaan vervelen. :)

Minpuntjes.
    - Wordt bij sommige zware games (erg) warm.
    - Hopelijk snel een uitgebreide geluidsverdeler dat je zelf goed kan instellen waar er een notificatie geluid voor moet komen bijvoorbeeld voor Whatsapp een zacht geluid en voor iemand die opbelt een hard geluid. Of bij verschillende mensen een andere bel geluid als bij andere.
    - Soms lang wachten op app bouwers om hun apps naar WP te halen, maar ik voorzie dat dit in de toekomst wel eens gaat veranderen want WP is nu al de derde "grote" OS op de markt naast Android/iOS.

Maar de toekomst voor ons WP gebruikers ziet er heel goed uit, er komen nog meerdere updates aan dit en volgend jaar daarnaast hebben we nog heel lang support op WP8 toestellen. WP7.8 wordt zelfs nog tot eind volgend jaar gesupport. Daarnaast komt eind dit jaar de nieuwe generatie uit met Full HD schermen (overkill want is amper te zien op zo'n klein scherm) en quad cores etc.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog twee minpuntjes om daaraan toe te voegen:

- De desktop app zuigt t.o.v. Zune
    - Podcasts zijn een drama buiten de US

Verder ben ik heel tevreden ;)

Vette announcement van Nokia zojuist, de Lumia 625. Affordable met een 4.7 inch scherm http://www.wpcentral.com/nokia-announces-lumia-625

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zune mis ik ook nog steeds en dan idd voornamelijk de desktop app, sowieso was Zune niet beschikbaar op Mac en nu heb ik de Windows Phone connector op de Mac wat een wel erg simpele app is. Maar ja het doet zijn werk, daarintegen heb ik echt haat op dat iPhoto wat altijd opent als ik mijn telefoon aansluit en gaat synchroniseren maar ja dat is Apple he met al die rommel door je strot duwen.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Zijn in Halo SA de CR echt alleen te koop trouwens? Dat zou echt gaar zijn.

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Mja credits wel geloof ik..
    De game sluit bij mij best vaak zomaar af tijdens een missie trouwens en controls werken ook niet altijd even lekker. Vooral granaat gooien en per ongeluk wapen oppakken is vervelend. Zeker voor deze prijs is de game gewoon maximaal een 7 voor mij.

Laatst bewerkt: 23 jul 2013
  15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wel ja.. Je hebt CR en XP, en soms kun je ook wapens unlocken door bepaalde achievements gehaald te hebben. Ik ben het er wel mee eens dat je als je 6 euro voor een app betaalt je dan eigenlijk geen in-app purchases meer kan vragen (ookal is 6 euro voor een game eigenlijk geen reet. Het past niet in de huidige app-cultuur).

16. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Van welke app is die grootste tile met de tijd en temperatuur erop? Voor zover ik weet kan een tile niet elke minuut updaten en dus kun je er geen klok op maken.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Misschien is dat een app van HTC?

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Is idd zoals Willem zegt van HTC deze is niet mogelijk op non-HTC toestellen helaas.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Dat is een beste phablet! :9

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina