1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt want Nokia Devices is overgenomen door MS .. dus MS gaat nu phones maken (onder een andere brand naam denk ik)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    En hoewel ik een WP fan ben vind ik het toch jammer dat een Europees bedrijf weer eens opgeslokt wordt door de Amerikanen, maar alles is beter dan door die Chinezen (Huawei) die ook op Nokia zaten azen. Afwachten nu wat er gaat gebeuren maar dit nieuws zag ik al een tijd aankomen en zolang er straks maar gewoon Nokia op blijft staat (wat een buidend betere brand is) en geen Microsoft Lumia 920 want ik vraag mij af of dat niet negatief voor Nokia en WP uit zal pakken in Europa. (Microsoft heeft hier namelijk niet zo'n beste naam! :+)

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, HTC en Samsung hebben zeker niet hoog ingezet op WP8. Logisch, want erg groot was / is het OS nog niet en beide bedrijven pakken veel meer van de markt door ook op Android uit te brengen. Het zou me niets verbazen als WP8 groeit dat er dan ook meer concurrentie van de andere toestelbouwers komt, in ieder geval HTC. Bovendien hebben we Huawei nog aan de weg timmeren, en wellicht dat Acer WP8 ook gaat ondersteunen?

Overigens ben ik nog niet uit over of ik qua bouwkwaliteit voor mijn HD7 of toch mijn Lumia 920 kies hoor.. Batterij is erg wisselvallig van de Nokia.

Ik denk trouwens ook dat we misschien minder exclusieve Nokia apps kunnen verwachten en dat de marketplace een beetje gelijkgetrokken wordt, aangezien het in Microsoft's best interest is om iedereen aan zo veel mogelijk apps te helpen. Wellicht worden Nokia Music en Xbox Music gecombineerd? Of is dit deel nog niet verkocht? Eerlijk gezegd (en ik weet dat dat lullig klinkt) hoop ik dat we HERE nog wel een tijdje exclusief hebben :+

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Batterij vind ik soms ook tegenvallen van de 920, maar komt ook door van die slurpende apps als Whatsapp en games. Ik heb al heel veel achtergrond taken afgesloten, de laatste tijd kan ik er bij middelmatig gebruik een kleine dag mee doen. :9

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker, maar die apps had ik op de HD7 ook en die deed het langer. Bovendien is mijn Lumia erg wisselvallig, "normaal" haal ik 24 uur op een batterij, vandaag was hij na 3 uur al op 80% (zonder iets anders dan mail te gebruiken). Heb hem ook wel eens 's nachts van 100% naar 's ochtends 56% zien gaan, terwijl hij dus gewoon stil lag.

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Mmh dat is niet echt goed, heb ik nog niet gehad gelukkig.

Hebben jullie ook dat die push-notificaties van Facebook berichten heel laat komen en ook al heb je ze allang gelezen op je pc je ze nog steeds krijgt op je telefoon? 8) Heb het maar uitgezet want werd gek van die berichten...

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb facebook notifications sowieso niet aanstaan, maar tile updates zijn wel altijd laat en verdwijnen pas als je de app opent. Heel vreemd idd. Ik merk ook eigenlijk dat ik nooit die app gebruik, misschien dat ik hem gewoon verwijder :)

Trouwens: Tapatalk is vanaf vandaag gratis in de WP8 store :)

Laatst bewerkt: 3 sep 2013
  8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    "Nokia’s smartphones accounted for 80.2% of all Windows Phone devices in May, ahead of HTC at 13.7% and Samsung with just 4.5%."

Maakt dus niet zoveel uit... :+

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het toch wel uit gaat maken hoor, en dat Microsoft echt wel hun best gaat blijven doen om de rest erbij te blijven betrekken. Er gaan geruchten van een HTC One versie met Windows Phone, dat zou zeker nog wel een populariteitsimpuls kunnen geven aan het OS. Op het moment maakt het niet zo heel veel uit qua marktaandeel, dat klopt, maar op de lange termijn zit er wel degelijk brood in om HTC, Samsung, Huawei (LG? Acer? HP?) aan je bedrijf gebonden te houden.

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    PDAshop.nl heeft 'm op 27 september staan.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij was ie in de US gisteren al in de aanbieding voor 300 dollar.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Is wel veel geld ben benieuwd naar de camera!

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik hou niet van chocola!!!

Ik had liever die Key Lime Pie gehad!! :mad:

HTC gaat ten onder omdat ze teveel op Android hebben gezet en veelste weinig op WP8 en Samsung wordt ondergesneeuwd op WP8 door Nokia waar Nokia nu heer en meester is.

Tja ik kan er mee leven... van mij hoeven die Chinezen zich er al helemaal niet mee te bemoeien Huawei, Oppo laat ze maar lekker bij Android blijven maar aangezien ze daar (op Huawei na) geen voet aan de grond krijgen druipen ze af naar WP, net zoals LG die weer schijnheilig terugkomt. :lol:

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Je wordt weer aardig op je teentjes getrapt hé!Begin zelfs medelijden met je te krijgen..
    (hoe oud ben je eigenlijk?)

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha wat een gast is het ook, jij gaat er toch op in?! :lol: Jij zei toch eerder iets over een forum en discussiëren/mening geven... nou ik gaf hierboven mijn zoutloze mening enjoy! :+

En die quote, waarom zet je mjn quote hier neer want die klopt nog steeds HTC en Samsung maken nog steeds WP8 telefoons, er is geen enkele officiële bron die anders verklaart!

Laatst bewerkt: 5 sep 2013
  19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Iemand uitschelden /beledigen vind ik niet een mening geven hoor!

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Whut... uitschelden / beledigen?

Chinezen (want zo heten ze!) of Android, Samsung of HTC? (zijn geen personen zijn merken!) 8)

Man voel je nou niet gelijk aangevallen als ik wat zeg over Chinezen of Android Pies... whatever is toch een forum?!;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina