1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja ik heb mijn digi-cam gebruikt voor de foto hierboven.

Ik kijk wel uit naar de Nokia tablet die eraan gaat komen op WPcentral stonden pas weer een aantal plaatjes ervan als het goed is gaan ze deze ook op de 22ste van deze maand presenteren waar sowieso de Lumia 1520 'onthuld' wordt.

Wat ik altijd zo raar (en zelfs jammer) vind is dat Nokia of HTC telefoons al ver van te voren lekken bijgeleken bijvoorbeeld Apple, waar niemand nog iets van weet ver van te voren waar ze mee komen. Jammer is dat eigenlijk zo gaat de 'spanning' van de onthulling van elke Lumia/HTC toch een beetje verloren.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, vroeger lekte er niks en was het internet nog niet zo groot... tegenwoordig weten we alles al voordat iets echt aangekondigd wordt. Al was de naam van de Xbox One niet gelekt :)

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja die naam hebben ze idd goed geheim gehouden, maar die foto's als dit bijvoorbeeld...

De gast die dit op internet zet zal vast een medewerker zijn van Nokia die mag testen of iemand die in de fabriek werkt die hem mocht 'lenen'. Ik zou als Nokia zijnde echt niet blij zijn als je werknemers of wie dan ook zulke foto's op internet zet van producten die ze nog moeten aankondigen. Ben ook benieuwd wat ze hier tegen doen, Apple treed daar volgens mij hard tegenop als er gelekt wordt bij MS en Nokia is dat toch een stuk milder volgens mij.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan mij ook niet heugen wanneer ik voor het laatst een persco van Apple heb gezien waarin iets nieuws zat wat nog niet was gelekt. Dat gedoe met de 5c e.d. stond ook al een eeuwigheid online.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Serieus? ik dacht juist dat ze bij Apple juist echt goed de nieuwe toestellen geheim hielden. Maar idd komt door het internet, wel jammer vind ik het toch zo zijn de presentaties echt nog maar zelden echt spannend/indrukwekkend om te kijken als alle kleuren, specs etc al gelekt zijn.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Begin juli (geloof ik) waren er al gelekte foto's van een nieuwe iphone. Of het nu films zijn, muziekalbums of telefoons. Je kunt gewoon niets meer geheim houden tegenwoordig. Daarnaast moet je ook niet vergeten dat ze af en toe ook expres wat lekken. Hoe lekker is het als je gewoon een paar keer in het nieuws komt met je nieuwe telefoon i.p.v. 1 keer tijdens de aankondiging.

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat is ook weer zo. Alleen zelf zou ik denken dat mensen het na een tijd weer een beetje vergeten als je een product al ver van te voren laat lekken. En daardoor zal de presentatie die (heel toevallig :+) op dezelfde dag is als Apple toch een stuk minder aandacht trekken en dan niet alleen omdat het op dezelfde dag is als Apple, maar ook omdat de pers niks nieuws te melden meer heeft op wat hands-on previews na dan. Ik denk als we niet van de komst van een 1520 en een Lumia Tablet zouden geweten hebben dat er na de presentatie meer aandacht aan besteed.

Maar ja idd het verrassingseffect van de presentaties is sowieso al jaren een beetje weg of het nu de E3 presentaties zijn of presentaties van de diverse mobiele aanbieders. Ik wist alleen niet dat ze bij Apple ook al ver van te voren lekte. :)

Laatst bewerkt: 10 okt 2013
  8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Er zijn weer een paar leuke/mooie concepten van WP phones gemaakt. :p

En nu mijn favoriet! :D

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Mn telefoon start sinds een maandje ofzo elke keer uit zichzelf opnieuw op, de laatste tijd echt minstens 3x per dag. Dan moet ik dus m'n PINcode opnieuw invoeren, soms zelfs opnieuw inloggen op Whatsapp. Wordt best wel vervelend ondertussen, heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al een beetje rondgegoogled maar daar word ik ook niet heel veel wijzer van.

Ik heb een HTC 8X.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gaaf, ook die waar het scherm helemaal rondom gaat dig ik wel

3 keer per dag is wel heel vaak. Kun je de batterij eruit halen? Wellicht dat dat werkt, of je kunt de batterij helemaal leeg laten lopen, en hem dan helemaal tot 100% opladen.

Anders kun je nog een soft reset proberen, als dat niet werkt een harde reset. Als dat ook niet werkt even klantenservice HTC contacten. Daar heb ik trouwens goede ervaringen mee, mijn HD7 had wifi issues en daar moest ie voor worden opgestuurd. Hij viel onder de garantie dus hij werd de dag erna al opgehaald en diezelfde week nog thuisgebracht met een nieuw moederbord :thumbs:

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    er is nog steeds geen optie om het kantelen van het scherm uit te zetten he?

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, helaas. Waarschijnlijk in 8.1

/edit: In GDR 3 zelfs: Aangekondigd

Laatst bewerkt: 14 okt 2013
  13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik had het gezien idd. Ik denk dat hij binnen een maand officieel voor ons te downloaden is. Samen met de Bitter Sweet Shimmer update van Nokia. Dit omdat Windows Phone 8.1 begin aankomend jaar in de planning staat en er anders wel heel weinig tijd tussen de updates zit.

Afbeelding de vierde rij Live Tiles

Laatst bewerkt: 14 okt 2013
  14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    We kunnen straks apps sluiten vanuit de ''terugknop'' _O_ eindelijk!

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik had gelezen dat er geruchten gaan dat de back knop gaat verdwijnen op toestellen die straks met 8.1 in de winkel liggen. :'-(

Ik ben benieuwd hoe ze dit dan gaan oplossen op welke manier je dus dan in het multi-task scherm gaat komen.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Multitaskknop? :+ Of de windowsknop indrukken.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja als je de back knop indrukt krijg je toch alle apps te zien die open staan? :p Windows knop indrukken is al dat gare voice commands wat in het Engels moet hehe.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    We zullen zien, ik had begrepen dat veel mensen de terugknop niet echt snapten dus halen ze hem weg. Tsja, hoe gebruiksvriendelijker hoe beter? :)

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Maar wat is er niet aan die knop te snappen? :D 1x indrukken = app sluiten. Ingedrukt houden is multitask scherm, maar we zullen het idd wel zien. Volgende week zien we sowieso de Lumia 1520 en dan zou het ook een mooie gelegenheid zijn als ze BitterSweet Shimmer en GDR3 voor iedereen beschikbaar stellen. :p

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja in de meeste gevallen ga je een stap terug, iets wat ik zeer chill vind. Alleen het echt afsluiten van apps is in sommige gevallen nogal irritant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina