1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ben heel benieuwd naar de update die er aan komt, want er komt een screen reader in Ben benieuwd naar de toegankelijkheid dan!

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

Toch maar eens kijken wat de nieuwe update brengt. :9

Hier registeren : http://apps.windowsstore.com/default.htm
    Je ontvangt dan een mailtje met daarin een link, op die link moet je drukken (op je telefoon!!)

Daarna deze app downloaden (alleen via je WP8 telefoon dus op de link drukken!) : http://www.windowsphone.com/nl-nl/s...velopers/178ac8a1-6519-4a0b-960c-038393741e96

Voortaan krijg je dan de nieuwste updates veel eerder, maar ja weet niet of er nadelen aan zitten dat je telefoon kapot gaat of whatever op eigen risico dus!

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ja hou mij even op de hoogte!(als je wil )

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Eindelijk rotationlock en apps sluiten in multitask scherm. :)

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hey Appie, wat wil je precies weten?

Er is nu zeg maar een app die dat screen reader wat je vroeg doet.
    http://www.windowsphone.com/nl-nl/s...sibility/71c33b79-acf4-442e-baa4-ba36aacb6a34

Het probleem alleen hier is dat het in het Engels is en ik niet de optie zie in Toegankelijkheid (ease of access) kan vinden om de app standaard aan te zetten. Maar wat ik heb gezien/gehoord van de app heb klinkt het goed, alles wordt voorgelezen of je nu op een knop drukt of een tekst selecteert.

Daarnaast zijn er nog de Mobile Accessibility opties die er al een hele tijd in zitten. Of dit alles voldoende voor jou is weet ik niet, misschien als de update eenmaal echt uit is eens zelf proberen.

Dit is nog niet de uiteindelijke update de 'echte' + Bittersweet Shimmer komt over een paar weken denk ik. :)

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    De nieuwe tablet en telefoons van Nokia.

Lumia 2520

Lumia 1520

Lumia 1320

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een prachtige tablet! _O_

Ziet er ook echt solide uit :eek:

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zeker weten echt Nokia kwaliteit! :thumbs:

Hier zat ik al een poos op te wachten heb zelf genoeg aan RT want moet een tablet voor demo-doeleinden dan heb je genoeg aan RT. Ben alleen wel benieuwd naar de prijs er word 499 genoemd door websites maar dat is niet de officiële prijs.

9. disgraziato

disgraziato Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen nieuwe 'normale' telefoon? Ik bedoel een opvolger van de Nokia Lumia 820 of 920? Is het de moeite waard om alsnog de 820 te kopen of denken jullie dat ik beter op de opvolger kan wachten?

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De opvolger van de 920 is er al, namelijk de 925. En onlangs is ook de 1020 uitgekomen;)

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar volgens mij bedoelt hij een opvolger van de 920 van de nieuwe generatie hardware (quad-cores, 1080p etc) die is er op dit moment nog niet maar zal denk ik niet lang duren. En dat alles zo groot moet snap ik echt niet 6" ga ik echt niet kopen, daar haal ik wel hun tablet voor. Ik mag hopen dat er idd een opvolger van de 920 komt die gewoon 4,5/4,7" is.

@disgraziato
    Ik zou nog even wachten, maar voor de prijs van de 820 hoef je het niet te laten hij kost nog maar 270 euro. (http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=lumia 820&index=0&autocomplete=y)

Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil wel een 6" hoor, ben nu zo gewend aan mijn 920 dat het wel weer groter mag :9

13. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks. Al lijkt MS nu een temporary fix te hebben al. Vond m'n data al vrij snel gaan de laatste week, maar dat kan ook komen doordat ik heel veel Nokia Music heb gebruikt :+

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Alle Angry Birds games (Xbox Live versies dus met Achievements) zijn gratis te downloaden in de Marketplace. Zet wel even je regio instellingen op VS en herstart je telefoon met deze instellingen en zodra je ze gedownload hebt zet je de instellingen weer terug op NL. :)

• Angry Birds
    • Angry Birds Star Wars
    • Angry Birds Star Wars II
    • Angry Birds Rio

Bron : HIER

Enjoy!

[yt]iSX3tbf98Hg[/yt]

Laatst bewerkt: 26 okt 2013
  17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Meer boze vogels dan je ooit nodig zult hebben, maar ik klaag niet over gratis. En achievements. :+
    hoppa

Gelukkig hebben ze die ene wat ik wel al heb niet ook gratis gemaakt. Dat zou lullig zijn. :p

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Idd dat zou balen zijn :p

Maar het zijn ze inderdaad niet allemaal maar wel een aantal van de Angry Bird games.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had net Angry Birds Star Wars II gekocht. Ach, 't is maar een euro :+

Trouwens, je kan refunds krijgen voor apps die je gekocht hebt die niet meer worden uitgegeven. Las dat laatst ergens, je moet dan een chat beginnen met MS support en die zullen je dan refunden. Bij mij liep dat toch op tot een tientje ongeveer (Sid Meier's Pirates, Chicken's Can't Fly, Doodle Jump, Fruit Ninja en Angry Birds Classic ...)

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Yuuy, gratis spelletjes!

Nu is het wachten op de eerste verhalen van gebande Windows Phones :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina