1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, ik ga ervan uit dat ze ons voor die €3.96 niet gaan bannen :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Deze keer waren nieuwe accounts niet nodig, alleen een regio change. :+ Als dat al een ban oplevert had ik op de 360 al een jaar of 7 terug geband moeten worden, haha.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja inderdaad daarnaast heb ik N.O.V.A. op een zelfde soort manier gratis weten te krijgen. :) Het is niet zo dat we het systeem hacken of wat dan ook.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  5. disgraziato

disgraziato Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me meer om de prijs. Die specificaties geloof ik allemaal wel. Mijn huidige Windows Phone stamt uit 2009 en behoort vast niet tot de snelste, maar draait ondanks dat wel heel erg soepel en loopt vrijwel nooit vast.

Nah, 6 inch is me echt te groot. Maar ik wacht nog wel even, heeft sowieso geen haast.

En bedankt voor de tip van de gratis spelletjes. :)

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja gaat lekker vandaag! :thumbs:

Ja dat is een van de voordelen van WP je merkt geen verschil tussen high-end en mid-end omdat het allemaal even vloeiend loopt. Ook na jaren deed mijn HD7 het nog even snel. :) Met de 820 kan je dan voorlopig ook nog een tijd voor uit, ik zit zelf op dit moment te denken om de 925 te kopen deze is op dit moment ook nog 'maar' 390 euro. :) Al ben ik ook nog zeer tevreden met de 920, pracht telefoon is het!

Maar voorlopig zijn de generatie telefoons voor de 1520 en de 1320 (lumia 920, 820, 720, 925 etc etc) nog een paar jaar voorzien van updates. :) Met binnenkort de Black update van Nokia.

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Zou ik gewoon nog ff wachten hoor, om nou weer 400 euro te dokken.
    Maar goed dat moet je ook zelf weten natuurlijk :9.

Oh en c'mon Nokia, waar blijft die kleine high-end Windows Phone nou? :'-(.

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe maar het komt door deze video dat ik nu nog een 925 erbij wil... :9
    [yt]iSX3tbf98Hg[/yt]

Maar idd erg jammer dat er niet een 'kleine' telefoon is aangekondigd de 1320 is ook echt huge.

Dit is dan wel weer echt gaaf, alleen moet de snelheid nog even wat opgevoerd worden hehe. Nu nog BETA.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Leuk dat ze daar iets mee doen, lijkt wel wat op DLNA maar dat is niet echt goed doorontwikkeld, werkte wel lekker maar alleen met video's en foto's.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    De 929 deed mij een beetje denken aan dit oude concept van een WP7 toestel. Ziet er stevig uit! Ben benieuwd of die naar de EU komt want schijnt Verizon exclusive te zijn.

12. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Tof!

Waarmee maak je jouw apps?

14. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik doe C# + XAML. Wil binnenkort eens kijken hoe het maken van WP apps in javascript verloopt.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ah oke, dacht dat het een concept was.

Ga je app ook checken! :thumbs:

Ik had trouwens nog wat informatie gevonden over het Zune HD2 concept (Zune met WP erop), hoewel dit niet onder de naam Zune uitgebracht gaat worden is MS wel bezig met Surface wat heel goed ook in dezelfde stijl als Zune kan (vergelijk maar eens qua design de Surface tablet met de Zune HD, deze hebben veel overeenkomsten vooral qua materiaal keuze).

Onderstaande plaatjes zijn 100% van MS, hier heeft namelijk het team achter de originele Zune HD gezeten. Of dit concept ooit nog echt uitgewerkt wordt moeten we afwachten… i hope so!

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Mwha, ik vond die titanium concept phone van een tijdje geleden ook erg tof _O_ (die leek ook erg op de zune)

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Top!
    Is het moeilijk om zo een predicitve search dinges te implementeren? Of ehm, geen idee hoe het heet, maar dat als je in de search begint te typen dat eronder suggesties worden weergegeven. Zoals in de Store.
    Ik blijf vreselijk met touch, dus dat zou bij wat langere titels van games heel handig kunnen zijn. :+

Misschien wat te lastig, maar eh, ik kan het altijd proberen voor te stellen. :p

19. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja in principe komt dat erop neer dat je na elke letter die je typt op Zoek drukt. Als ik de App eens update kan ik dat er wel in doen ja, is niet zoveel werk.

Bedankt voor de positieve reacties :D Zelf vind ik hem erg lelijk, heb bijna niks aan de layout gedaan. Hier schaam ik me bijv voor: http://i.imgur.com/LRjVmaj.png :p

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Lumia 929

Zal later wel in een versie zonder Verizon uitkomen, dus tijdelijk exclusief Verizon.

Meer info : HIER

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina