1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De 625 zit volgens mij ook rond de 200 euro en deze heeft 4G itt de 520.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ok is voor mijn vrouw .. ga zo wel even prijzen checken .. wordt 620 of 625 dan

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Black is tof! Paar kleine tweaks, maar genoeg om mee te spelen. Storyteller en Beamer ben ik erg blij mee, zijn gewoon leuke apps, en het vernieuwde Glance Screen is ook stoer. Alleen zou ik de kleur wel standaard in het groen willen zetten ipv alleen in Nightmode (ik weet dat je hem ook 24 uur op nightmode kan zetten, maar dan zie ik m'n afbeelding niet meer...)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Black is ook cool. Vind de nieuwe Glance super. En apps afsluiten is ook wel handig. Maar had ze liever naar beneden geschoven in plaats van een kruisje.

Verder, kewl.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Of gewoon beide?

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb die "X" al een poosje alleen vind het design wise niet echt heel erg bij de Modern UI passen. Maar het werkt erg handig en dat is belangrijker.

Er is ook allemaal gedoe rondom de 6tindr app van in mijn ogen de beste developer op Windows Phone, Rudy Huyn. Tinder mag blij wezen juist dat iemand zoveel inzet toont om een third party app te maken die volgens vele zelfs beter werkt als de officiële op iOS en Android en extra functies heeft die niet eens in de officiële zitten. Ben benieuwd wat de reactie gaat worden van de makers achter Tinder, Rudy heeft namelijk een brief gestuurd naar Tinder te lezen hier. Bron : Hier

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij kan voortaan beter eerst toestemming vragen.. Was ook al gezeik met 6tag doen die uit kwam (die trouwens veel beter is dan de officiele Instagram app). Ik had 6tindr wel gedownload, ik wist niet wat het was, maar dat is wel de sufste service ooit :p.

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja het is een suffe service alleen het gaat niet echt om de app maar meer om het principe dat ze er zo moeilijk over doen daarom ben ik echt benieuwd naar de reactie van Tinder. Maar je hebt wel gelijk als ik Rudy was zou ik voortaan ook eerst toestemming vragen voordat hij met een app aan de slag gaat. 6tag is geweldig idd, en TV shows ook hij levert met elke app die hij maakt gewoon echt hele goeie kwaliteit en hij heeft heel veel aanzien binnen de WP community dat is niet voor niks. En als het nou echt hele slechte apps waren geweest die Tinder/Instagram schade toe zouden (scam, spam, lelijk design etc) brengen ben ik het ook echt met ze eens dat ze daarmee niet willen worden vergeleken. In dit geval zijn het echt prachtige apps die Rudy maakt.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn brief is ook helder en duidelijk in ieder geval, en zo te lezen was er een tinder app die de service in een slecht daglicht zette (heb ik dan gemist). Ik hoop dat hij de app weer online mag zetten, kennelijk was er vraag naar, maar ik ga het in ieder geval niet meer gebruiken. Hoe mooi de app ook was!

Ohja, ik was zelfs vergeten dat TV Show ook van hem is. Die is ook top, gebruik ik dagelijks. En Wikipedia is ook mooi! Alleen jammer dat zijn laatste apps allemaal met een 6 beginnen en dus niet logisch in de alfabetlijst komen. [OCD] Ik wil niet Instagram bovenaan, die moet bij de I [/OCD]

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja er is een opensource API te downloaden die de gehele service van Tinder openstelde aan het publiek. Dat ik zeker niet wenselijk, denk aan hackers etc. Ze hebben de 6tindr app waarschijnlijk met de opensource app verward. Deze app is dat (http://www.tinderwp.com) niet downloaden dus. Zeker een goede duidelijk brief die hij heeft opgesteld. Waar die 6 in al zijn nieuwe apps opslaat weet ik ook niet, ik denk omdat hij niet zomaar de officiële namen mag gebruiken dus dan maar ervoor gekozen heeft om er een eigen draai aan te geven.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Moet zeggen dat play-to werkt super goed... maar alle Xbox Music content is ''beschermt'' waardoor je niks van die content kunt streamen. (is ook al zo op de pc) Wat eigenlijk best wel gaar is aangezien ik wel daar 10,- in de maand voor betaal. Damn

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]nT3851PSRTk[/yt]
    Best toffe ideeën in dit filmpje voor WP9.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ideeen natuurlijk, al heb ik liever dat er wel wat spacing tussen de apps/tiles zit :cool:.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ho, wacht eens even met je WP 9. Laat mij eerst eens de Black update krijgen! :+

Dat zal wel weer een paar maanden duren, niet? :'-(

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Deze lijst in de gaten houden. En elke dag even op updates checken. Zal echt geen maanden duren het is een Nokia update niet een van Microsoft zelf :+ Nokia is vaak sneller met updaten dan Microsoft.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Was Amber dan van MS? Ik hoop iig dat het deze keer sneller gaat dan met die update, haha. :+

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee Amber was een Nokia update. Moest je daar ook zolang op wachten dan?

In die lijst staat dat ze momenteel met de 720 bezig zijn alles daaronder is al geupdate naar Black, als ze tenminste die volgorde aan houden. Jij had toch de 520?

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb inderdaad de 520.

=(

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja das balen, maar Nokia hadden gezegd dat in de komende weken alle toestellen geupdate zou worden naar Black. Wat ze onder komende weken verstaan tja… hoop ook niet maanden voor je.

Maar toch raadt ik je aan om eens in de zoveel tijd even updates te checken, ik kreeg de update ook binnen terwijl die lijst ook "Waiting for approval" aangaf.

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Off topic
    @Excess-Denied Werkjijvoor microsoft of zo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina